Ik niet hoor. Ik was vroeger zelfs groot fan en had posters van haar op mijn slaapkamer. ik heb nog steeds een plakboek van toen.quote:
Ze draaiden (vol trots) de 5 minuten durende versie van in a gadda da vida (17 minuten), ipv. de 4 minuten durende.quote:Op zondag 27 december 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er toch van uit dat ze niet voor niks 8 uur extra hebben ingepland. Als ze dan nog niet alles volledig weten te draaien, dan weet ik het ook niet meer.
Tss.quote:
Quatro formaggiquote:Op zondag 27 december 2020 20:51 schreef Martinello het volgende:
Glibberige italiaan. Krijg wel trek in een quattro stagioni nu.
Ik heb een hekel aan Italiaanse/Spaanse muziek.quote:Op zondag 27 december 2020 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tss.
Heb Eros nog live gezien 2 jaar terug ofzo, in de Ziggo Dome. Was wel heel fijn.Ik mis nog steeds Un Emozione Per Sempre in de lijst, voor het laatst genoteerd in 2015.
Das hängt van ihrer Messe Ike(l) abquote:
Ik heb het nog in de koelkast staan... ga ik zo nog even eten denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb net tiramisu gegeten. Komt wel dichtbij zo.
bestel ik altijd, blijft goddelijkquote:
Ik eet en drink voor de zekerheid helemaal niks meer. Ik wil gepaste afstand houden.quote:Op zondag 27 december 2020 20:52 schreef Isorden het volgende:
Ik heb net nog een italiaanse rode wijn op...
Komt zo wel heel dichtbij...
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:53 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit een mindere van the Fab Four
Hij moet nog een hoop lerenquote:
Tja, het luisteren ernaar zijn de adventures van onze lifetime.quote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Het uur gaat nu wel als een nachtkaars uit. Een van de matigere nummers van de Beatles en een van de matigere nummers van Coldplay.
En toch verdienen ze een plekje in de lijstquote:
Die kunnen nog wel eens heel groot gaan worden.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En toch verdienen ze een plekje in de lijst
nou die drummer is wel matig hoorquote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kunnen nog wel eens heel groot gaan worden.
Dat is een oudje.quote:
drummert moeten ze wel dumpen, hij brengt de rest alleen maar naar omlaag.quote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker op tijd, naar het schijnt leeft alleen de matige drummert nog.quote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |