quote:Op zondag 27 december 2020 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het ging wel goed, tot jij het derde kerstdag noemde.
Sultans of Swing blijft mn favoriet. Die solo is zo iconischquote:
Sorry maat.quote:Op zondag 27 december 2020 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit ja, stemplaatgenotquote:Op zondag 27 december 2020 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sultans of Swing blijft mn favoriet. Die solo is zo iconisch
Latest Trick is fijnquote:Op zondag 27 december 2020 20:45 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Telegraph Road en Latest Trick vind ik mooi van ze. De rest is niet zo mijn ding.
Op eerste kerstdag zijn alle mensen vriendenquote:Op zondag 27 december 2020 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nog een afbeelding van je gevonden in mijn imgur. @:Pino112
[ afbeelding ]
Die staat er vlak achter...quote:Op zondag 27 december 2020 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sultans of Swing blijft mn favoriet. Die solo is zo iconisch
quote:Op zondag 27 december 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
De Dire Straits zijn eigenlijk ook wel een beetje virus-wappies ontdek ik nu.
Ah een kenner, Alchemy is echt een genotquote:Op zondag 27 december 2020 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Favo DS nummer is denk ik Love over Gold in de Alchemy-versie
Haha, natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 december 2020 20:47 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Zo te hopen dat die volledig wordt gedraaid.
Ik hoopte bij Going Home op de Alchemy-uitvoering, maar helaasquote:Op zondag 27 december 2020 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die staat er vlak achter...
Beide live versies van het album Alchemy![]()
Das toch wel broekje uit hoor.
Alleen dan niet de vertaalde versiequote:
We worden besodeflikkerd.quote:Op zondag 27 december 2020 20:49 schreef Evenstar het volgende:
Intro van dit nummer is echt een tease. Je denkt een super vette gitaartrack te krijgen en dat krijg je dit soort zoetsappige meuk
Ik ga er toch van uit dat ze niet voor niks 8 uur extra hebben ingepland. Als ze dan nog niet alles volledig weten te draaien, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 27 december 2020 20:47 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Zo te hopen dat die volledig wordt gedraaid.
Ok dit wordt engquote:Op zondag 27 december 2020 20:49 schreef Evenstar het volgende:
Intro van dit nummer is echt een tease. Je denkt een super vette gitaartrack te krijgen en dat krijg je dit soort zoetsappige meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |