quote:
Volgend jaar nieuwe kansen na het vurige pleidooi van Lucky FONZquote:
Dat heb ik met 2007 ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
voor een of andere reden heb ik nog steeds het gevoel dat de jaren 80 maar 20 jaar geleden was of zo
quote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik bij mijn vader ben (hij is dement en zit in een verpleeghuis) ga ik altijd samen met het Bee Gees luisteren. Hij herkent het nog en neuriet vaak mee en of beweegt met zijn voeten.![]()
Geld stinkt niet, zelfs niet in de buurt van de Botlek...quote:Op zondag 27 december 2020 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was een onhandige en onbegrijpelijke actie.
En ook nog een reclamebonus, wij danken KPN.quote:
Iddquote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We moeten de kwaliteit maar hoog houden als 1990 goden en godinnen
Nee. Mijn echte achternaam is niet Bos. dat woord zit wel in mijn achternaam thoughquote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef Kopiko het volgende:
Is Stef familie van @:bomenverzameling ? #dtv
Da's mooiquote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik bij mijn vader ben (hij is dement en zit in een verpleeghuis) ga ik altijd samen met het Bee Gees luisteren. Hij herkent het nog en neuriet vaak mee en of beweegt met zijn voeten.![]()
Bosman?quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Mijn echte achternaam is niet Bos. dat woord zit wel in mijn achternaam though
Dat kwam wel in me op bij het uurlijstje. Maar is dacht, dat is vast niet het juiste nummer.quote:
Oh das nog niet zo heel oud...quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
70 nog maar. Hij zit er al ruim 1,5 jaar.
Prachtige tekst inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 19:39 schreef peaceman het volgende:
Dan sliep ik in jouw hart en ik woonde in je hoofd
Bossen?quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Mijn echte achternaam is niet Bos. dat woord zit wel in mijn achternaam though
quote:Op zondag 27 december 2020 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb je liehieef, ik heb je lieveeeeeerquote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik moet hierbij altijd aan die reclame denken van zo'n provider of zo. Kweenie.
Boskamp?quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou niet van Stef Bos, maar zinnen als deze zijn goud!quote:Op zondag 27 december 2020 19:39 schreef peaceman het volgende:
Dan sliep ik in jouw hart en ik woonde in je hoofd
ELKE DAGquote:Op zondag 27 december 2020 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je liehieef, ik heb je lieveeeeeer
Liever dan mijn leven
Je naam is Jan en je houdt van bamischijven?quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 19:39 schreef LTVDK het volgende:
'Was ik maar een dichter, dan kon ik dichter bij je zijn, was ik maar het bloed dat in je aderen stroomt'
Wat is dit voor een borderliner song?
Nee hij is één van de jongste bewoners daar. Het is bij hem ook heel snel gegaan.quote:
The Bossmanquote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pffff vervelend, sterkte ermeequote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij is één van de jongste bewoners daar. Het is bij hem ook heel snel gegaan.
QFTquote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat de vliegende paardentyfus is dit dan weer.
Dat lijkt me plausibel, verstandig en begrijpelijk. En logisch.quote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik houd mijn echte achternaam liever zo privé mogelijk. Een paar mensen van hier weten hem wel en daar houd ik het liever ook bij...
quote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik houd mijn echte achternaam liever zo privé mogelijk. Een paar mensen van hier weten hem wel en daar houd ik het liever ook bij...
Liedje uit de Beste zangers van vorig jaar.....quote:
Heftig..lijkt me zwaar voor jequote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
70 nog maar. Hij zit er al ruim 1,5 jaar.
Ik had hem even kort opgezet toen ik alle nieuwkomers aan het checken was, maar wist niet hoe snel ik hem weer moest afzetten jaquote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat de vliegende paardentyfus is dit dan weer.
Ja muziek blijft het langst hangen. Gelukkig herkent hij mij ook nog.quote:Op zondag 27 december 2020 19:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
70 is inderdaad wel jong om al dement te zijn. Heel naar, maar wel fijn dat je zo nog iets met hem kan delen
preciesquote:Op zondag 27 december 2020 19:39 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik hou niet van Stef Bos, maar zinnen als deze zijn goud!
Het klinkt in ieder geval bijzonder kutquote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liedje uit de Beste zangers van vorig jaar.....
Emma is idd best leukquote:
Doe Emma van Hot Chocolate maar.quote:
Mijn oma was dan al ruim in de 80... maar als je ziet wat het met mensen doet....quote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja muziek blijft het langst hangen. Gelukkig herkent hij mij ook nog.
Inderdaad, niet normaal. Heb dit gedrocht nog nooit gehoord. Belachelijk dat dit in de top 2000 staatquote:
quote:
AHja ik zag zoiets voorbij komenquote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vliegende paardentyfus, zo heb ik begrepen.
Ons streven zal onbevooroordeeld luisteren zijn als tegenhanger tegen het wat uit de hoogte doen zoals velen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we al met minstens 3 man sterk hier
Zou gevenquote:
Dat is nog een vrij positieve omschrijving ...quote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vliegende paardentyfus, zo heb ik begrepen.
quote:
Iddquote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ons streven zal onbevooroordeeld luisteren zijn als tegenhanger tegen het wat uit de hoogte doen zoals velen.
Er is zoveel goede muziek gemaakt afgelopen decennium en dan komen ze hiermee aanzetten ja.quote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef falling_away het volgende:
[..]
Inderdaad, niet normaal. Heb dit gedrocht nog nooit gehoord. Belachelijk dat dit in de top 2000 staat
Hopelijk volgend jaar weer eruit
Het is heftig, maar ik kan er goed mee omgaan. Ik kan er normaal en open over praten. Mijn moeder ook, maar mijn broertje niet. Dat is voor hem echt heel lastig.quote:
Waarom nou gelijk weer de Duitsers erbij halen.quote:
Nog gefixt?quote:Op zondag 27 december 2020 19:43 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog met emma in dr klas gezeten
Nou inderdaad. Je zou als 'volwassene' toch ook een 'uit de lijst' stemknop moeten hebben.quote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef falling_away het volgende:
[..]
Inderdaad, niet normaal. Heb dit gedrocht nog nooit gehoord. Belachelijk dat dit in de top 2000 staat
Hopelijk volgend jaar weer eruit
Mooiquote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja muziek blijft het langst hangen. Gelukkig herkent hij mij ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |