quote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik houd mijn echte achternaam liever zo privé mogelijk. Een paar mensen van hier weten hem wel en daar houd ik het liever ook bij...
Liedje uit de Beste zangers van vorig jaar.....quote:
Heftig..lijkt me zwaar voor jequote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
70 nog maar. Hij zit er al ruim 1,5 jaar.
Ik had hem even kort opgezet toen ik alle nieuwkomers aan het checken was, maar wist niet hoe snel ik hem weer moest afzetten jaquote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat de vliegende paardentyfus is dit dan weer.
Ja muziek blijft het langst hangen. Gelukkig herkent hij mij ook nog.quote:Op zondag 27 december 2020 19:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
70 is inderdaad wel jong om al dement te zijn. Heel naar, maar wel fijn dat je zo nog iets met hem kan delen
preciesquote:Op zondag 27 december 2020 19:39 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik hou niet van Stef Bos, maar zinnen als deze zijn goud!
Het klinkt in ieder geval bijzonder kutquote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liedje uit de Beste zangers van vorig jaar.....
Emma is idd best leukquote:
Doe Emma van Hot Chocolate maar.quote:
Mijn oma was dan al ruim in de 80... maar als je ziet wat het met mensen doet....quote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja muziek blijft het langst hangen. Gelukkig herkent hij mij ook nog.
Inderdaad, niet normaal. Heb dit gedrocht nog nooit gehoord. Belachelijk dat dit in de top 2000 staatquote:
quote:
AHja ik zag zoiets voorbij komenquote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vliegende paardentyfus, zo heb ik begrepen.
Ons streven zal onbevooroordeeld luisteren zijn als tegenhanger tegen het wat uit de hoogte doen zoals velen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we al met minstens 3 man sterk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |