In agenda gezet.quote:Op zondag 27 december 2020 18:52 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit al klaar voor Weijers , dat wordt lachen gieren brullen als vanouds
@:tong80
quote:Op zondag 27 december 2020 18:52 schreef RedFever007 het volgende:
Laat mij erbuiten.quote:Op zondag 27 december 2020 18:55 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]die gast maakt al jaren dezelfde niet grappige grappen
Oh dit gaat niet grappig wordenquote:Op zondag 27 december 2020 18:52 schreef RedFever007 het volgende:
Ik wacht op een Youp topicquote:
Hier komt het op gang.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:24 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik wacht op een Youp topic![]()
Het knalt wel hard hier btw
Dit begin is sowieso niet helemaal goed.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:34 schreef vuvuzela het volgende:
Perspectief net niet helemaal goed
Bleek ook wel uit die docu over hemquote:Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Hij is wel duidelijk al jaren over zijn hoogtepunt heen.
Galm.quote:
Zoiets heeft ie altijd aanquote:Op donderdag 31 december 2020 23:00 schreef herverwijderd het volgende:
Dat je denkt: oh ja, ik ben op nationaletv' en dat je dan deze outfit kiest.
Dit is een try-out.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:00 schreef herverwijderd het volgende:
Dat je denkt: oh ja, ik ben op nationale tv' en dat je dan deze outfit kiest.
Jasje van Maradona, aldus Youp in de intro.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:00 schreef herverwijderd het volgende:
Dat je denkt: oh ja, ik ben op nationale tv' en dat je dan deze outfit kiest.
En niet alleen van zichzelf maar ook andere cabaretiersquote:Op donderdag 31 december 2020 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een beetje een herhaling van zetten.
Ben weggezapt bij Youpquote:Op donderdag 31 december 2020 23:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kijk Youp maar alleen de Thierry grap was leuk
https://www.omroepwest.nl(...)-2020-van-Sjaak-Bral Sjaak Bralquote:Op donderdag 31 december 2020 23:33 schreef kuolema het volgende:
Ik weet niet op welke zender en welke cabaretier(s) het dit jaar hebben gedaan, maar kun je ergens legaal de oudejaarsconferences terugkijken?
Ik wil er eventueel best voor betalen.
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hahaha Ik ben zelf in het verkeerde topic.
Vond ik ook. Ik had slechter verwacht gezien zijn "onwil" mbt "te weinig publiek".quote:
Dat is standaard bij hem idd, maar vind dat niet storend als hij verder veel goede grappen maakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:45 schreef Breekfast het volgende:
Ook de truc met het fictieve personage "de schele" heeft hij in vorige shows al eindeloos in min of meer dezelfde vorm herhaald
Helaas wat kort, maar hoe hij het gebrek aan een zaalshow heeft opgelost vond ik wel vindingrijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:07 schreef StephanL het volgende:
Sjaak Bralben ik nu aan het terug kijken. Hij blijft leuk
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)-2020-van-Sjaak-Bral Sjaak Bral
Ik vond het nu een beetje irrelevant. Normaal is die kennis of vriend een beetje de rode draad van het verhaal, nu alleen eventjes een heel kort kapstokje om wat corona-grappen over te maken. Het vertelperspectief werd daardoor onduidelijk, want vertelde Youp het nou zelf, of vertelde hij alsof 'de schele' het had verteld?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is standaard bij hem idd, maar vind dat niet storend als hij verder veel goede grappen maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |