abonnement Unibet Coolblue
pi_196994910
And, a new date. ^O^
pi_196996853
Wie is er wanhopig?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196997032
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:25 schreef Avianflu het volgende:
Wie is er wanhopig?
O jij niet dan?
pi_196997047
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 18:31 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

O jij niet dan?
Nee, ik gedraag mij alleen kansloos. Maar niet wanhopig :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196997092
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee, ik gedraag mij alleen kansloos. Maar niet wanhopig :+
Zelfkennis +1
pi_196997760
Al is reflecteren alles behalve kansloos en het begin van liefde O+
pi_196999773
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 18:25 schreef Avianflu het volgende:
Wie is er wanhopig?
Ik
pi_197000487
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik
o|O
pi_197000519
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef Amee het volgende:

[..]

o|O
Trek de touwtjes maar wat strakker aan.
pi_197000539
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef Amee het volgende:

[..]

o|O
Hai :@
pi_197000546
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Trek de touwtjes maar wat strakker aan.
Zal jou trekken!
pi_197000825
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Zal jou trekken!
Ja, hem wel he :{
pi_197000872
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja, hem wel he :{
Jij wil niet getrokken worden :D
pi_197000894
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 20:36 schreef Amee het volgende:

[..]

Jij wil niet getrokken worden :D
Jawel. Oa. :{
pi_197001433
Ik trek het niet meer -O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197002083
:')
pi_197002140
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef Womanly het volgende:
:')
:9
pi_197002192
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 20:52 schreef Puntenjager het volgende:
Ik trek het niet meer -O-
Even de hand aan jezelf slaan, anders heb je het helemaal niet meer in de hand.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197003540
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Even de hand aan jezelf slaan, anders heb je het helemaal niet meer in de hand.
Minder aantrekkelijk op het moment dat je het allemaal niet meer trekt denk ik dan :X
pi_197003880
wtf

Heb ik nou een Fok! Zoom meeting gemist? :o
pi_197017354
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef Themeparktommy het volgende:
wtf

Heb ik nou een Fok! Zoom meeting gemist? :o
It zoomed past.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197034313
Doen jullie wel eens beeldbellen/zoom/teams tijdens het leren kennen/daten?
pi_197036186
Nee
pi_197036755
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Doen jullie wel eens beeldbellen/zoom/teams tijdens het leren kennen/daten?
Wel gedaan.. ben zelf geen enorme fan maar als de ander het graag wilde was het ook geen probleem verder.
pi_197036925
Nog nooit gedaan maar lijkt me best ongemakkelijk :P
pi_197037663
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Doen jullie wel eens beeldbellen/zoom/teams tijdens het leren kennen/daten?
Nooit gedaan. Zou het ook niet doen denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197038246
Ik heb tinder maar weer eens geactiveerd en een abonnement genomen na twee jaar of zo, maar ik krijg weer amper matches. Misschien ligt het aan het algoritme en moet ik m’n profiel opnieuw instellen. Ik denk eigenlijk dat er weinig mis is met mezelf en mijn profiel, maar misschien eens door iemand laten keuren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197038364
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 21:58 schreef Fascination het volgende:
Ik heb tinder maar weer eens geactiveerd en een abonnement genomen na twee jaar of zo, maar ik krijg weer amper matches. Misschien ligt het aan het algoritme en moet ik m’n profiel opnieuw instellen. Ik denk eigenlijk dat er weinig mis is met mezelf en mijn profiel, maar misschien eens door iemand laten keuren.
Wellicht omdat je in een kleine vijver vist.

Je kan een link maken naar de webversie van Tinder en die delen met degene die je wilt laten keuren :)
pi_197038626
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wellicht omdat je in een kleine vijver vist.

Je kan een link maken naar de webversie van Tinder en die delen met degene die je wilt laten keuren :)
Ik zie het inderdaad. Thnx.

Is er bij jou ook nog niets uitgekomen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197038713
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 22:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad. Thnx.

Is er bij jou ook nog niets uitgekomen?
Nul komma niks. Ben al blij met een match, en nog blijer als ze terugpraten. Veel verder dan dat nog niet gekomen :') De vorige kapte het af na een weekje chatten omdat ik meer een 'we zien wel hoe het loopt' instelling heb, en zij niet.
pi_197039564
Ik videobel wel vaak, ja.
pi_197040198
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nooit gedaan. Zou het ook niet doen denk ik.
Why not?
pi_197042065
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 22:51 schreef Amee het volgende:

[..]

Why not?
Zie het nut er niet van in denk ik, en ik heb mijn vriendin leren kennen voordat videobellen meer mainstream werd. Dus ook niet zo mee bezig geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197042257
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 22:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

De vorige kapte het af na een weekje chatten omdat ik meer een 'we zien wel hoe het loopt' instelling heb, en zij niet.
Wat wil je dan van hen? Wat is die "we zien wel hoe het loopt instelling"? Sta je dan wel open voor daten? bellen? iets? Of wil je gewoon neuken en dan later over een relatie praten?
pi_197043501
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:44 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wat wil je dan van hen? Wat is die "we zien wel hoe het loopt instelling"? Sta je dan wel open voor daten? bellen? iets? Of wil je gewoon neuken en dan later over een relatie praten?
Wat dacht je van gewoon daten, leuke tijd met elkaar hebben, zonder gelijk voor de rest van je leven samen te willen gaan wonen? En mocht het zo alsnog lopen, soit.

Maar de instelling van velen lijkt te zijn '3 dates en dan hebben we verkering', waarbij het erg ironisch is dat het dan vaak ook weer snel klaar is en het in principe effectief gewoon fwb was.
pi_197043834
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon daten, leuke tijd met elkaar hebben, zonder gelijk voor de rest van je leven samen te willen gaan wonen? En mocht het zo alsnog lopen, soit.

Maar de instelling van velen lijkt te zijn '3 dates en dan hebben we verkering', waarbij het erg ironisch is dat het dan vaak ook weer snel klaar is en het in principe effectief gewoon fwb was.
Maar zo te horen kom je vaak niet eens tot een eerste date? Is dat niet omdat je jezelf neerzet als een "we zien wel"-persoon?
Ik ga er ook niet vanuit dat ik na drie dates verkering heb, maar uiteindelijk is dat wel mijn doel. Iemand vinden om verkering mee te krijgen. Ik date niet om het daten.
pi_197044178
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:32 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Maar zo te horen kom je vaak niet eens tot een eerste date? Is dat niet omdat je jezelf neerzet als een "we zien wel"-persoon?
Ik ga er ook niet vanuit dat ik na drie dates verkering heb, maar uiteindelijk is dat wel mijn doel. Iemand vinden om verkering mee te krijgen. Ik date niet om het daten.
Nee dat is niet zo, want zo heb ik mijn profielen nooit gemaakt, en het liep altijd al stuk voordat er uberhaupt sprake was van de intenties.
  dinsdag 29 december 2020 @ 01:18:34 #38
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197045061
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Doen jullie wel eens beeldbellen/zoom/teams tijdens het leren kennen/daten?
Ja.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_197047530
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 21:58 schreef Fascination het volgende:
Ik heb tinder maar weer eens geactiveerd en een abonnement genomen na twee jaar of zo, maar ik krijg weer amper matches. Misschien ligt het aan het algoritme en moet ik m’n profiel opnieuw instellen. Ik denk eigenlijk dat er weinig mis is met mezelf en mijn profiel, maar misschien eens door iemand laten keuren.
Heb je veel instellingen 'klein' staan? Dus afstand laag, leeftijdsrange klein etc? Ik ben man, heb afstand op maar tot 39km staan, leeftijdsrange wel iets groter (28 tot max of zo) waarmee ik ook al aardig beperkingen opleg, zeker met die afstand. Maar dan krijg ik nog veel dames langs en dan hangt het er uiteraard nog vanaf of de interesse wederzijds is. Heb niet direct dan meteen veel matches, maar zou vast snel oplopen als ik ook naar rechts zou swipen bij die wijn, reizen, spiritueel, vrienden, carriere standaard teksten, bij op het oog wel schitterende dames (mits ze mij dan ook zien zitten :+ ).

Heb je wel iets van een profieltekst? Zonder tekst of minimaal steekwoorden swipe ik sowieso als man links. Wil wel graag een beetje weten wat iemand doet (heel soms kan het nog net als iemand foto's heeft van duidelijke hobbies of interesses).
pi_197047542
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 22:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nul komma niks. Ben al blij met een match, en nog blijer als ze terugpraten. Veel verder dan dat nog niet gekomen :') De vorige kapte het af na een weekje chatten omdat ik meer een 'we zien wel hoe het loopt' instelling heb, en zij niet.
Hadden jullie het wel gehad over een date plannen? Na een weekje intensief chatten waarbij het wel klikt kan dat in ieder geval ter sprake gebracht worden. Dat de date dan na oud en nieuw pas plaatsvind want druk dit dat, dat mag dan op zich geen belemmering zijn. Als zij na een week het heeft over trouwen en kinderen (niet als lol praatje) dan zou ik het ook laten schieten :P
pi_197047623
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 07:32 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hadden jullie het wel gehad over een date plannen? Na een weekje intensief chatten waarbij het wel klikt kan dat in ieder geval ter sprake gebracht worden. Dat de date dan na oud en nieuw pas plaatsvind want druk dit dat, dat mag dan op zich geen belemmering zijn. Als zij na een week het heeft over trouwen en kinderen (niet als lol praatje) dan zou ik het ook laten schieten :P
Zelfs weleens eind december een date gepland in het nieuwe jaar..
met kinderen in huis blijft er in december echt geen tijd over voor dates _O-

Uiteindelijk werd het niks trouwens maar de date was erg leuk :)
pi_197047744
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 07:32 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hadden jullie het wel gehad over een date plannen? Na een weekje intensief chatten waarbij het wel klikt kan dat in ieder geval ter sprake gebracht worden. Dat de date dan na oud en nieuw pas plaatsvind want druk dit dat, dat mag dan op zich geen belemmering zijn. Als zij na een week het heeft over trouwen en kinderen (niet als lol praatje) dan zou ik het ook laten schieten :P
Ik had als grapje op de tweede dag al over bij mij wonen en de derde dag, volgens mij, over onze kinderen. Haha!

Eigenlijk was het meer om te ontmoedigen, omdat ik niet echt interesse had en het niet boeide of hij bleef of niet. Maar hij rende niet weg. Sterker nog, hij is er nog steeds na maanden! :D
pi_197047834
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:05 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik had als grapje op de tweede dag al over bij mij wonen en de derde dag, volgens mij, over onze kinderen. Haha!

Eigenlijk was het meer om te ontmoedigen, omdat ik niet echt interesse had en het niet boeide of hij bleef of niet. Maar hij rende niet weg. Sterker nog, hij is er nog steeds na maanden! :D
Is dat je huidige date, waar je dus eerst eigenlijk niet echt interesse in had, of is hij er maanden later nog omdat hij een soort stalker is? ;)
pi_197047860
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:12 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Is dat je huidige date, waar je dus eerst eigenlijk niet echt interesse in had, of is hij er maanden later nog omdat hij een soort stalker is? ;)
De huidige. Haha!
pi_197047866
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:05 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik had als grapje op de tweede dag al over bij mij wonen en de derde dag, volgens mij, over onze kinderen. Haha!

Eigenlijk was het meer om te ontmoedigen, omdat ik niet echt interesse had en het niet boeide of hij bleef of niet. Maar hij rende niet weg. Sterker nog, hij is er nog steeds na maanden! :D
Gelukkig maar dat ie niet wegrende..
anders had je nooit geweten dat ie toch wel leuk was :)
pi_197047885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat ie niet wegrende..
anders had je nooit geweten dat ie toch wel leuk was :)
Dat is zo. Weet eigenlijk ook niet waardoor ik hem leuk begon te vinden. Maar een volhouder is het wel! :D
pi_197047896
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:17 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is zo. Weet eigenlijk ook niet waardoor ik hem leuk begon te vinden. Maar een volhouder is het wel! :D
Hypnose O~)

When I snap my fingers....
pi_197048531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo, want zo heb ik mijn profielen nooit gemaakt, en het liep altijd al stuk voordat er uberhaupt sprake was van de intenties.
Je snapt hopelijk wel dat waarschijnlijk 80% van de mensen op datingsites niet doelloos willen daten? Als jij direct kenbaar maakt dat je geen intenties hebt voor een relatie snap ik wel waarom je zo weinig matches hebt.
Dat je zegt dat je gewoon wil daten, maar nog niet wil denken aan relaties, want soit is anders voor “niet zo boeiend”, zegt mij dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt in een relatie. Dan moet je toch echt ander soort datingmiddelen gebruiken.
pi_197049324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 07:29 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Heb je veel instellingen 'klein' staan? Dus afstand laag, leeftijdsrange klein etc? Ik ben man, heb afstand op maar tot 39km staan, leeftijdsrange wel iets groter (28 tot max of zo) waarmee ik ook al aardig beperkingen opleg, zeker met die afstand. Maar dan krijg ik nog veel dames langs en dan hangt het er uiteraard nog vanaf of de interesse wederzijds is. Heb niet direct dan meteen veel matches, maar zou vast snel oplopen als ik ook naar rechts zou swipen bij die wijn, reizen, spiritueel, vrienden, carriere standaard teksten, bij op het oog wel schitterende dames (mits ze mij dan ook zien zitten :+ ).

Heb je wel iets van een profieltekst? Zonder tekst of minimaal steekwoorden swipe ik sowieso als man links. Wil wel graag een beetje weten wat iemand doet (heel soms kan het nog net als iemand foto's heeft van duidelijke hobbies of interesses).
Nee, dat soort instellingen zet ik sws ruim omdat ik weet dat de poel al zo klein is. :P Maximale afstand, leeftijd 28-45. Ik krijg volgens mij weleens heterovrouwen voorgeschoteld die enkel een man zoeken.

Heb ook een profieltekst met dingen waarvan ik houd met een luchtige touch. Beroep ingevuld. Denk dat dat wel een redelijk beeld van me geeft en ik wijk denk ik ook niet erg af van wat de norm is op dat gebied.

Ik moet hoop houden, ik moet hier even doorheen. Ik ben er van overtuigd dat er iemand voor mij moet zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197049352
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Je snapt hopelijk wel dat waarschijnlijk 80% van de mensen op datingsites niet doelloos willen daten? Als jij direct kenbaar maakt dat je geen intenties hebt voor een relatie snap ik wel waarom je zo weinig matches hebt.
Dat je zegt dat je gewoon wil daten, maar nog niet wil denken aan relaties, want soit is anders voor “niet zo boeiend”, zegt mij dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt in een relatie. Dan moet je toch echt ander soort datingmiddelen gebruiken.
Tja, mensen die serieus op zoek zijn willen niet doelloos daten en mensen met bindingsangst willen niet gelijk iets serieus. Maar er in hun profiel gelijk open over zijn of daarop selecteren ho maar. Ach, over 5 jaar is het hier ook zoals OkCupid, dan vullen mensen eerst braaf een vragenlijst in of ze worden door middel van AI dmv wat zij echt belangrijk vinden aan elkaar gematcht. Voor mij is het dan al zo’n 10 jaar te laat maar ik wens anderen veel succes ermee.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197049526
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, dat soort instellingen zet ik sws ruim omdat ik weet dat de poel al zo klein is. :P Maximale afstand, leeftijd 28-45. Ik krijg volgens mij weleens heterovrouwen voorgeschoteld die enkel een man zoeken.

Heb ook een profieltekst met dingen waarvan ik houd met een luchtige touch. Beroep ingevuld. Denk dat dat wel een redelijk beeld van me geeft en ik wijk denk ik ook niet erg af van wat de norm is op dat gebied.

Ik moet hoop houden, ik moet hier even doorheen. Ik ben er van overtuigd dat er iemand voor mij moet zijn.
Klinkt op zich inderdaad niet als hele beperkende instellingen. Je leeftijdsrange is kleiner dan de mijne, maar zoveel 45+ zit er ook weer niet op denk ik. Door je afstand maximaal te zetten zou je toch veel mannen langs moeten zien komen. Dan rest dus alleen nog....van wat je langs ziet komen...is er heel veel die je ook heel snel naar links swiped? En wat zijn dan de 2 meest voorkomende redenen?

En inderdaad hoop houden, liefde gaat niet altijd over rozen maar het blijft ook wel een heel mooi iets als het er is.
pi_197049583
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Tja, mensen die serieus op zoek zijn willen niet doelloos daten en mensen met bindingsangst willen niet gelijk iets serieus. Maar er in hun profiel gelijk open over zijn of daarop selecteren ho maar. Ach, over 5 jaar is het hier ook zoals OkCupid, dan vullen mensen eerst braaf een vragenlijst in of ze worden door middel van AI dmv wat zij echt belangrijk vinden aan elkaar gematcht. Voor mij is het dan al zo’n 10 jaar te laat maar ik wens anderen veel succes ermee.
Ergens wel makkelijk als zo'n AI je matched, maar ergens heb ik toch liever nog de eigen vrijheid daarin. Maar dat is persoonlijk.
En hoezo is het 10 jaar te laat? Hoop dat het positief is en dat je al fijn 10 jaar onder de pannen bent.
pi_197049628
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:02 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Klinkt op zich inderdaad niet als hele beperkende instellingen. Je leeftijdsrange is kleiner dan de mijne, maar zoveel 45+ zit er ook weer niet op denk ik. Door je afstand maximaal te zetten zou je toch veel mannen langs moeten zien komen. Dan rest dus alleen nog....van wat je langs ziet komen...is er heel veel die je ook heel snel naar links swiped? En wat zijn dan de 2 meest voorkomende redenen?

En inderdaad hoop houden, liefde gaat niet altijd over rozen maar het blijft ook wel een heel mooi iets als het er is.
Ze zoekt een vrouw, als ik haar post goed begrijp :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 10:08:23 ]
pi_197049662
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Ze zoekt een vrouw, als ik haar post goed begrijp :P
Excuus :D Maar goed, ook dan geldt hetzelfde uiteraard :P
pi_197049711
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:08 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Excuus :D Maar goed, ook dan geldt hetzelfde uiteraard :P
Denk dat er sowieso veel minder "gegadigden" zijn. Wat me doet afvragen of er ook een vrouwelijke Grindr bestaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 10:11:11 ]
pi_197049779
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:10 schreef Amee het volgende:

[..]

Denk dat er sowieso veel minder "gegadigden" zijn. Wat me doet afvragen of er ook een vrouwelijke Grindr bestaat.
Dat is waar, qua gegadigden. Ik heb ook Badoo en daar zit ook wel wat aanbod, mits je Badoo niet als afvoerputje ziet. Soms moet je er ook een beetje doorheen kijken. Het is daar net wat anders, daar ook regelmatig dames die mij bekijken die al een relatie hebben en iets voor er bij zoeken bijvoorbeeld.
pi_197049858
Swipen en daten via die apps is veel kaf van het koren scheiden.
pi_197049950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:14 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat is waar, qua gegadigden. Ik heb ook Badoo en daar zit ook wel wat aanbod, mits je Badoo niet als afvoerputje ziet. Soms moet je er ook een beetje doorheen kijken. Het is daar net wat anders, daar ook regelmatig dames die mij bekijken die al een relatie hebben en iets voor er bij zoeken bijvoorbeeld.
Een trio!
Ik was op Badoo toen ik net in NL was. Wist niet dat het een datingsite was. Ik zocht gewoon op de Nederlandse internet naar plekken waar ik kon chatten om vrienden te maken en stuitte op Badoo _O-

Ik schreef me in en werd benaderd door een vrouw. Ik dacht: Ah, nice! Bijna gelijk een vriendin. Maar na wat chatten kreeg ik door dat ze een derde zocht voor met haar man. Whaha!

Wat ik wel vreemd vond toen (omdat ik niet wist dat het een datingsite was) was dat mijn foto's cijfers kregen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 10:21:51 ]
pi_197050003
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:21 schreef Amee het volgende:

[..]

Een trio!
Ik was op Badoo toen ik net in NL was. Wist niet dat het een datingsite was. Ik zocht gewoon op de Nederlandse internet naar plekken waar ik kon chatten om vrienden te maken en stuitte op Badoo _O-

Ik schreef me in en werd benaderd door een vrouw. Ik dacht: Ah, nice! Bijna gelijk een vriendin. Maar na wat chatten kreeg ik door dat ze een derde zocht voor met haar man. Whaha!

Wat ik wel vreemd vond toen (omdat ik niet wist dat het een datingsite was) was dat mijn foto's cijfers kregen :D
Het is niet per se dating, je kan ook aangeven dat je gewoon wil chatten of vriendschap zoekt. En cijfers voor de foto's? Heb dat volgens mij nog niet gezien. Wel iets met smiley's die aangeven of bepaalde foto's volgens mij veel bekeken worden of zo. Snap het nog niet helemaal hoe dat nou werkt.
pi_197050099
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:22 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Het is niet per se dating, je kan ook aangeven dat je gewoon wil chatten of vriendschap zoekt. En cijfers voor de foto's? Heb dat volgens mij nog niet gezien. Wel iets met smiley's die aangeven of bepaalde foto's volgens mij veel bekeken worden of zo. Snap het nog niet helemaal hoe dat nou werkt.
Misschien is dat cijfer geven al afgeschaft. Dat was ook al vele jaren terug. Was de eerste keer dat ik hier was.
pi_197051624
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:05 schreef xFriendx het volgende:
Ergens wel makkelijk als zo'n AI je matched, maar ergens heb ik toch liever nog de eigen vrijheid daarin. Maar dat is persoonlijk.
En hoezo is het 10 jaar te laat? Hoop dat het positief is en dat je al fijn 10 jaar onder de pannen bent.
Waarom zou je liever eigen vrijheid hebben als de AI jouw voorkeuren zo goed kent dat het sowieso ook je eigen match is, maar dan het resultast van het zoeken is waar je zelf de tijd niet voor had?
Misschien is de toekomst voor vrouwen wel denkbeeldige partners. Er zijn immers al virtual humans, foto’s van mensen die niet eens bestaan maar die echt lijken en mensen voor de gek houden. En chatbots waar mensen graag mee chatten omdat ze niet oordelen en de juiste vragen stellen. En mannen hebben in de toekomst waarschijnlijk ook liever echt lijkende seksrobots dan een vrouw met een persoonlijkheid waar ze vaak toch alleen maar last van lijken te hebben. En dan is een relatie denk ik alleen nog maar voor het stichten van een gezin en hoeft er verder geen romantiek of zo meer bij te komen kijken, daar hebben mensen dan al zoveel ervaring mee met perfecte nepmensen dat het ze niks meer interesseert.
Nou, bedankt maar het probleem is dat ik er niet aan moet denken om op die manier onder de pannen te zitten. Kan gewoon de gebreken van anderen en van mezelf niet genoeg accepteren dat ik er seks mee zou kunnen hebben, en een platonische relatie hoeft geen relatie te zijn, dat kun je ook bij vrienden vinden. Ik denk echt dat een deel van de mensen gewoon niet geschikt is voor een relatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-12-2020 11:24:53 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197053192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 07:32 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hadden jullie het wel gehad over een date plannen? Na een weekje intensief chatten waarbij het wel klikt kan dat in ieder geval ter sprake gebracht worden. Dat de date dan na oud en nieuw pas plaatsvind want druk dit dat, dat mag dan op zich geen belemmering zijn. Als zij na een week het heeft over trouwen en kinderen (niet als lol praatje) dan zou ik het ook laten schieten :P
Gesprek ging wel die kant op... :')
pi_197053288
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:00 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk wel dat waarschijnlijk 80% van de mensen op datingsites niet doelloos willen daten? Als jij direct kenbaar maakt dat je geen intenties hebt voor een relatie snap ik wel waarom je zo weinig matches hebt.
Dat je zegt dat je gewoon wil daten, maar nog niet wil denken aan relaties, want soit is anders voor “niet zo boeiend”, zegt mij dat je eigenlijk helemaal geen zin hebt in een relatie. Dan moet je toch echt ander soort datingmiddelen gebruiken.
Lees je eigenlijk wel wat ik net typte? :') Ik zeg toch dat ik het nooit direct kenbaar heb gemaakt, maar dat de matches al weg zijn voordat het uberhaupt tot dat punt in een gesprek kan komen :')
pi_197053733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lees je eigenlijk wel wat ik net typte? :') Ik zeg toch dat ik het nooit direct kenbaar heb gemaakt, maar dat de matches al weg zijn voordat het uberhaupt tot dat punt in een gesprek kan komen :')
Wellicht las ik verkeerd. Maar heb nou niet het idee dat je op zoek bent naar iets vast. Misschien straal je dat wel uit.
pi_197054597
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wellicht las ik verkeerd. Maar heb nou niet het idee dat je op zoek bent naar iets vast. Misschien straal je dat wel uit.
Fax zoekt wel degelijk iets vast, dat heeft hij ook heel vaak kenbaar gemaakt hier :)

@Faxie correct me if I'm wrong :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197054680
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Fax zoekt wel degelijk iets vast, dat heeft hij ook heel vaak kenbaar gemaakt hier :)

@:Faxie correct me if I'm wrong :@
Meer exclusief dan vast. Na 20 jaar proberen voor vast te gaan ben ik daar wel klaar mee als je 't niet erg vindt.
pi_197054727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Meer exclusief dan vast. Na 20 jaar proberen voor vast te gaan ben ik daar wel klaar mee als je 't niet erg vindt.
Ik dacht vaste fwb met mogelijkheid tot een relatie.
pi_197054970
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik dacht vaste fwb met mogelijkheid tot een relatie.
Komt het op neer. Puur omdat ik niet uitsluit dat het zo nou eenmaal kan lopen, en er dan prima open voor sta.

Echt he, tig mensen die zogenaamd op zoek zijn naar iets vasts, en ondertussen de ene na de andere een tijdje daten en neuken, en dat loopt telkens spaak.

En dan heb ik zoiets van 'laat die intentie maar zitten en gewoon een leuke tijd hebben met iemand, en we zien wel hoe het uiteindelijk uitpakt' -iets wat hier in het verleden om de haverklap gesuggereerd werd ook nog eens- en het is weer eens niet goed, volgens diezelfde mensen die in principe juist doen wat ze bij mij afkeuren :') ! 'Ja maar de intentie is er' ga toch fietsen man :')
pi_197055010
Ze houden vooral zichzelf voor de gek, of zijn gewoon achterlijk :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197055279
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Komt het op neer. Puur omdat ik niet uitsluit dat het zo nou eenmaal kan lopen, en er dan prima open voor sta.

Echt he, tig mensen die zogenaamd op zoek zijn naar iets vasts, en ondertussen de ene na de andere een tijdje daten en neuken, en dat loopt telkens spaak.

En dan heb ik zoiets van 'laat die intentie maar zitten en gewoon een leuke tijd hebben met iemand, en we zien wel hoe het uiteindelijk uitpakt' -iets wat hier in het verleden om de haverklap gesuggereerd werd ook nog eens- en het is weer eens niet goed, volgens diezelfde mensen die in principe juist doen wat ze bij mij afkeuren :') ! 'Ja maar de intentie is er' ga toch fietsen man :')
Misschien maar gewoon die 'intentie' terug zetten, ze blijven neuken tot alle verlangen weg is en dan zeggen dat het niet meer werkt :P

Dat schijnt bij die anderen wel te werken
pi_197058666
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Meer exclusief dan vast. Na 20 jaar proberen voor vast te gaan ben ik daar wel klaar mee als je 't niet erg vindt.
Waar is exclusief anders dan vast?
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:40:56 #72
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197059458
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:30 schreef Amee het volgende:

[..]

Misschien maar gewoon die 'intentie' terug zetten, ze blijven neuken tot alle verlangen weg is en dan zeggen dat het niet meer werkt :P

Dat schijnt bij die anderen wel te werken
Sinds wanneer is het je aanpassen aan andermans kromme gedoe een decente oplossing? :?

Als ik iemand date die in haar profiel heeft staan dat ze een serieuze relatie zoekt, en het blijkt een bs verhaal te zijn om sex te organiseren, ben je bij mij per direct relatiemateriaal af.. niet eerlijk, geen vertrouwen, gaat hem niet worden, dat wordt een WOP, misschien tot volgende keer, maar dat was het wel.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_197059923
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:40 schreef K.loon het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het je aanpassen aan andermans kromme gedoe een decente oplossing? :?

Als ik iemand date die in haar profiel heeft staan dat ze een serieuze relatie zoekt, en het blijkt een bs verhaal te zijn om sex te organiseren, ben je bij mij per direct relatiemateriaal af.. niet eerlijk, geen vertrouwen, gaat hem niet worden, dat wordt een WOP, misschien tot volgende keer, maar dat was het wel.
Dit geldt voor mij net zo :Y
pi_197060501
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:40 schreef K.loon het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het je aanpassen aan andermans kromme gedoe een decente oplossing? :?

Als ik iemand date die in haar profiel heeft staan dat ze een serieuze relatie zoekt, en het blijkt een bs verhaal te zijn om sex te organiseren, ben je bij mij per direct relatiemateriaal af.. niet eerlijk, geen vertrouwen, gaat hem niet worden, dat wordt een WOP, misschien tot volgende keer, maar dat was het wel.
Mja, hij sluit relatie niet uit, he.
pi_197061691
Brybry is in paniek :o

Gewoon non-stop geappt en videobellen met m'n eerste tindermatch.

Hij is echt onwijs leuk _O_ en wat gebeurt er?

*Bindingsangst had entered the chat*

_O-
pi_197061844
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:46 schreef Brybry het volgende:
Brybry is in paniek :o

Gewoon non-stop geappt en videobellen met m'n eerste tindermatch.

Hij is echt onwijs leuk _O_ en wat gebeurt er?

*Bindingsangst had entered the chat*

_O-
-->> Korrelatie
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:53:35 #77
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197061971
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Mja, hij sluit relatie niet uit, he.
Sja, dan is het niet meer dan fair toch?..

Iedereen wil gewoon een partner in zijn- of haar leven.. iedereen die claimt dat dat niet zo is, lult.. ik snap dat er momenten in je leven zijn dat je even vrij wilt zijn om te doen wat je wilt om wat voor reden dan ook, maar in the long run wil iedereen gewoon die steady factor.. Niemand die ik ken heeft als visie om de rest van zijn of haar leven een beetje rond te blijven kloten met alle drama die daarbij komt kijken. :)

Een heleboel mensen zitten in die in-between fase om redenen, en het is imo niet meer dan fair om daar eerlijk over te zijn.. als je dat niet bent, snijd je zelf die pas af richting relatie, want de grondslag van elke relatie is domweg vertrouwen en dat begint met eerlijk- en openheid. Kun je dat niet geven, moet je even bij jezelf te rade waarom niet, en zorgen dat dat er komt, want helemaal niemand wil een partner waar je niet van op aan komt omdat er dingen en agenda's meespelen waar je niet van weet.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  dinsdag 29 december 2020 @ 16:54:07 #78
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197061990
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:46 schreef Brybry het volgende:
Brybry is in paniek :o

Gewoon non-stop geappt en videobellen met m'n eerste tindermatch.

Hij is echt onwijs leuk _O_ en wat gebeurt er?

*Bindingsangst had entered the chat*

_O-
Bij jou?
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_197062208
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:30 schreef Amee het volgende:

[..]

Misschien maar gewoon die 'intentie' terug zetten, ze blijven neuken tot alle verlangen weg is en dan zeggen dat het niet meer werkt :P

Dat schijnt bij die anderen wel te werken
En dan ben ik nog een badboy ook. Win-win.
pi_197062332
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Waar is exclusief anders dan vast?
Een 'vaste' scharrel is niet vast maar exclusief. Ik maak onderscheid tussen die woorden.
pi_197063238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een 'vaste' scharrel is niet vast maar exclusief. Ik maak onderscheid tussen die woorden.
Maar wat is voor jou een vaste scharrel dan? Fwb?
pi_197063434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar wat is voor jou een vaste scharrel dan? Fwb?
Het is maar een voorbeeld voor het onderscheid tussen de woorden die ik maak
pi_197063762
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is maar een voorbeeld voor het onderscheid tussen de woorden die ik maak
En ik probeer te snappen wat je precies bedoeld :)
Je helpt niet echt.

Overigens zou ik ook niet daten met iemand die zegt “nou geen idee of ik een relatie wil... maareh neuken?”

Want dan kun je zelf ook op je blote voeten wel aanvoelen hoe dat gaat aflopen.

En ja.. mensen zijn er niet altijd eerlijk in.
Maar daar kan ik weinig aan doen
pi_197063939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:53 schreef K.loon het volgende:

[..]

Sja, dan is het niet meer dan fair toch?..

Iedereen wil gewoon een partner in zijn- of haar leven.. iedereen die claimt dat dat niet zo is, lult.. ik snap dat er momenten in je leven zijn dat je even vrij wilt zijn om te doen wat je wilt om wat voor reden dan ook, maar in the long run wil iedereen gewoon die steady factor.. Niemand die ik ken heeft als visie om de rest van zijn of haar leven een beetje rond te blijven kloten met alle drama die daarbij komt kijken. :)

Een heleboel mensen zitten in die in-between fase om redenen, en het is imo niet meer dan fair om daar eerlijk over te zijn.. als je dat niet bent, snijd je zelf die pas af richting relatie, want de grondslag van elke relatie is domweg vertrouwen en dat begint met eerlijk- en openheid. Kun je dat niet geven, moet je even bij jezelf te rade waarom niet, en zorgen dat dat er komt, want helemaal niemand wil een partner waar je niet van op aan komt omdat er dingen en agenda's meespelen waar je niet van weet.
Nou, iedereen is wel erg veel. :P

Maar ik denk dat ik wel begrijp wat Faxie wil. Eigenlijk wel een soort van relatie, want exclusief en vast, maar niet samenwonend en ieder zijn/haar eigen leven als ze niet bij elkaar zijn.

Eigenlijk kan dat ook best goed tor de eeuwigheid.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

En dan ben ik nog een badboy ook. Win-win.
Badboys doen het niet zo vlot bij mij. Whaha!
pi_197063983
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:46 schreef Brybry het volgende:
Brybry is in paniek :o

Gewoon non-stop geappt en videobellen met m'n eerste tindermatch.

Hij is echt onwijs leuk _O_ en wat gebeurt er?

*Bindingsangst had entered the chat*

_O-
Waarom zit je op een datingsite als je steeds zegt bindingsangst te hebben wanneer het dichterbij komt? :P
pi_197064271
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:46 schreef Brybry het volgende:
Brybry is in paniek :o

Gewoon non-stop geappt en videobellen met m'n eerste tindermatch.

Hij is echt onwijs leuk _O_ en wat gebeurt er?

*Bindingsangst had entered the chat*

_O-
Of wil hij gewoon te graag waardoor je het spaansbenauwd krijgt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197064427
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een 'vaste' scharrel is niet vast maar exclusief. Ik maak onderscheid tussen die woorden.
Vind je niet dat een vaste scharrel de mogelijkheden voor iets “echts” blokkeert? Niet dat er iets mis is met scharrelen maar ik zou nooit exclusiviteit beloven.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197064879
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Nou, iedereen is wel erg veel. :P

Maar ik denk dat ik wel begrijp wat Faxie wil. Eigenlijk wel een soort van relatie, want exclusief en vast, maar niet samenwonend en ieder zijn/haar eigen leven als ze niet bij elkaar zijn.

Eigenlijk kan dat ook best goed tor de eeuwigheid.
[..]

Badboys doen het niet zo vlot bij mij. Whaha!
Maar dat vind ik dus een heel prima normale relatie. Gezond ook als je niet meteen 3 weken later gaat samenwonen en onafscheidelijk bent.
Je bent niet een spontane siameze tweeling.l the minute dat je iets een relatie noemt.
maar zoals hij het net bracht.. klonk het meer als alle fun voor faxie tot ie wat leukers tegenkomt voor in zn bed.

Ik ben vast niet de enige vrouw die dit zo opvat :)
pi_197065002
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar dat vind ik dus een heel prima normale relatie. Gezond ook als je niet meteen 3 weken later gaat samenwonen en onafscheidelijk bent.
Je bent niet een spontane siameze tweeling.l the minute dat je iets een relatie noemt.
maar zoals hij het net bracht.. klonk het meer als alle fun voor faxie tot ie wat leukers tegenkomt voor in zn bed.

Ik ben vast niet de enige vrouw die dit zo opvat :)
De normale relatie lijkt mij toch na een jaar ofzo al samenwonen en ik denk dat dat er bij hem niet echt in zit. Tenzij hij haar zo erg leuk vindt dat hij dat wel zou doen als ze dat graag wil. Maar dus niet zijn eerste intentie.

Of niet @Faxie?
pi_197065174
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:27 schreef Amee het volgende:

[..]

De normale relatie lijkt mij toch na een jaar ofzo al samenwonen en ik denk dat dat er bij hem niet echt in zit. Tenzij hij haar zo erg leuk vindt dat hij dat wel zou doen als ze dat graag wil. Maar dus niet zijn eerste intentie.

Of niet @:faxie?
Maar je gaat toch sowieso pas samenwonen als je er qua relatie aan toe bent..
niet eerder lijkt me.
Of dat nou een jaar is of eerder of later.
Daar zit toch geen vaste planning op?

Laatst goed gesprek met de praktijkondersteuner van de huisarts.
Die heeft al 30 jaar een vaste relatie zonder samen te wonen... en ken meer mensen.
Al is dit wel de langste...

First things first hoor
En samenwonen is niet verplicht in een relatie.
pi_197065201
Ja zoiets :')
pi_197065341
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar je gaat toch sowieso pas samenwonen als je er qua relatie aan toe bent..
niet eerder lijkt me.
Of dat nou een jaar is of eerder of later.
Daar zit toch geen vaste planning op?

Laatst goed gesprek met de praktijkondersteuner van de huisarts.
Die heeft al 30 jaar een vaste relatie zonder samen te wonen... en ken meer mensen.
Al is dit wel de langste...

First things first hoor
En samenwonen is niet verplicht in een relatie.
Mja. Vele vrouwen en dan vooral op de datingsites, willen wel al sneller samenwonen dan hij zou willen, lijkt me. Als het aan hem ligt hoeft dat nooit en dat is waarom hij het zo doet/zegt, neem ik aan.
pi_197065389
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:27 schreef Amee het volgende:

[..]

De normale relatie lijkt mij toch na een jaar ofzo al samenwonen en ik denk dat dat er bij hem niet echt in zit. Tenzij hij haar zo erg leuk vindt dat hij dat wel zou doen als ze dat graag wil. Maar dus niet zijn eerste intentie.

Of niet @:faxie?
Na een jaar samenwonen :o , ik had eigenlijk besloten om iemand pas na een jaar aan mijn kind en verdere familie voor te stellen :@ .
Sowieso Mss LATten voor langere tijd, zeker als hij ook een kind heeft.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197065418
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Na een jaar samenwonen :o , ik had eigenlijk besloten om iemand pas na een jaar aan mijn kind en verdere familie voor te stellen :@ .
Sowieso Mss LATten voor langere tijd, zeker als hij ook een kind heeft.
Match je goed met Faxie dan! :o :P
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:47:39 #95
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197065647
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Nou, iedereen is wel erg veel. :P

Maar ik denk dat ik wel begrijp wat Faxie wil. Eigenlijk wel een soort van relatie, want exclusief en vast, maar niet samenwonend en ieder zijn/haar eigen leven als ze niet bij elkaar zijn.

Eigenlijk kan dat ook best goed tor de eeuwigheid.
[..]

Badboys doen het niet zo vlot bij mij. Whaha!
LAT relatie noemen we dat.. is ook een relatie, en die dingen groeien sws meestal wel naar elkaar toe toch? Op een gegeven moment ben je het op en neer pendelen wel beu, dan ga je samen hokken, en later wordt dan één der panden opgedoekt omdat het achterlijk is om dat te blijven betalen terwijl je van dat geld ook op vakantie kunt :+

Er zin vele wegen die naar Rome leiden, maar ze eindigen wel allemaal in Rome, en ze heten ook gewoon 'de weg naar.. " :P

Relatie: een vaste mattie en partner in crime en bed.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:48:54 #96
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197065681
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Na een jaar samenwonen :o , ik had eigenlijk besloten om iemand pas na een jaar aan mijn kind en verdere familie voor te stellen :@ .
Sowieso Mss LATten voor langere tijd, zeker als hij ook een kind heeft.
Dat doe je toch gewoon op gevoel? waarom moeten er daarvoor kruisjes op de kalender? :?
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_197065714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:47 schreef K.loon het volgende:

[..]

LAT relatie noemen we dat.. is ook een relatie, en die dingen groeien sws meestal wel naar elkaar toe toch? Op een gegeven moment ben je het op en neer pendelen wel beu, dan ga je samen hokken, en later wordt dan één der panden opgedoekt omdat het achterlijk is om dat te blijven betalen terwijl je van dat geld ook op vakantie kunt :+

Er zin vele wegen die naar Rome leiden, maar ze eindigen wel allemaal in Rome, en ze heten ook gewoon 'de weg naar.. " :P

Relatie: een vaste mattie en partner in crime en bed.
Ik heb geen idee. Ik heb alleen ervaring met relaties waar je na een tijdje gaat samenwonen en een gezin maakt...
pi_197065754
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:48 schreef K.loon het volgende:

[..]

Dat doe je toch gewoon op gevoel? waarom moeten er daarvoor kruisjes op de kalender? :?
Ja dat klopt, maar dit had ik rationeel bedacht. Mocht het er van komen dan zou het natuurlijk heel anders kunnen gaan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 29 december 2020 @ 19:31:39 #99
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197066951
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik heb alleen ervaring met relaties waar je na een tijdje gaat samenwonen en een gezin maakt...
Begrijpelijk, maar de wereld is groot, en bestaat uit heel akelig veel shades of grey and blue en vanalles.. en als jouw kleurtje er niet bij zit; maak je gewoon een nieuwe :Y)

Textbook-relaties zijn uit, deel dingen in zoals jij wilt, of wat jullie uit komt en fijn vinden :)

Olie op het vuur; ik durf zelfs te beweren dat oldskool familie-values ook vrij rap gaan uitsterven, mixed races, multiculti blablabla, een maatschappij die met de dag individueler wordt; mannetjes die vrouwtjes willen zijn (en worden) en andersom. Cryo-shizzle, IVF, DNA gepuzzel; wie heeft er over 25 jaar nog iemand anders nodig?

[ Bericht 0% gewijzigd door K.loon op 29-12-2020 23:05:35 ]
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  dinsdag 29 december 2020 @ 19:32:42 #100
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197066989
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar dit had ik rationeel bedacht. Mocht het er van komen dan zou het natuurlijk heel anders kunnen gaan.
Gevoel.. doe wat goed voelt, en bekijk dat per moment.. doelen en deadlines leiden alleen maar tot stress en teleurstelling.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_197072520
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 19:32 schreef K.loon het volgende:

[..]

Gevoel.. doe wat goed voelt, en bekijk dat per moment.. doelen en deadlines leiden alleen maar tot stress en teleurstelling.
Is ook raar... heb je eindelijk een relatie.. moet alles ook nog binnen de planning passen.
Gedoemd te mislukken.
pi_197074279
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Is ook raar... heb je eindelijk een relatie.. moet alles ook nog binnen de planning passen.
Gedoemd te mislukken.
Als het niet past begin er dan niet aan. Is mijn bescheiden mening.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197080922
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 19:31 schreef K.loon het volgende:

[..]
Olie op het vuur; ik durf zelfs te beweren dat oldskool familie-values ook vrij rap gaan uitsterven, mixed races, multiculti blablabla, een maatschappij die met de dag individueler wordt; mannetjes die vrouwtjes willen zijn (en worden) en andersom. Cryo-shizzle, IVF, DNA gepuzzel; wie heeft er over 25 jaar nog iemand anders nodig?
Begrijp wat je zegt. Toch denk ik dat het merendeel van de mensen ook over 25 jaar graag iemand nodig heeft én gevonden wil worden. Een maakbaar leven klinkt misschien veilig en leuk, maar ook heel rationeel en kleurloos. Meeste mensen houden van kleur.
  woensdag 30 december 2020 @ 02:39:07 #104
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197081637
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Is ook raar... heb je eindelijk een relatie.. moet alles ook nog binnen de planning passen.
Gedoemd te mislukken.
Ja, beetje zelfsabotage zeg maar :P

Doe eens gek, gooi 'het boekje' en de 'grote meningen van anderen-almanak' eens weg en leef *O*

Ik heb dates gehad waarbij ik na een maand al een spaghettigevecht in de keuken had met de kids, en van mijn huidige FWB heb ik nog steeds de zoon niet ontmoet, en dat hoeft niet ook.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  woensdag 30 december 2020 @ 02:40:58 #105
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_197081649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 01:39 schreef saskia_sas het volgende:

[..]

Begrijp wat je zegt. Toch denk ik dat het merendeel van de mensen ook over 25 jaar graag iemand nodig heeft én gevonden wil worden. Een maakbaar leven klinkt misschien veilig en leuk, maar ook heel rationeel en kleurloos. Meeste mensen houden van kleur.
De ouwetjes ja, generaties na ons gaan daar misschien wel heel anders over denken.. en misschien ook wel niet, maar het zou me niks verbazen.

Ik hou ook van kleur; die hebben vaak de beste billen O+
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_197083196
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 19:31 schreef K.loon het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar de wereld is groot, en bestaat uit heel akelig veel shades of grey and blue en vanalles.. en als jouw kleurtje er niet bij zit; maak je gewoon een nieuwe :Y)

Textbook-relaties zijn uit, deel dingen in zoals jij wilt, of wat jullie uit komt en fijn vinden :)

Olie op het vuur; ik durf zelfs te beweren dat oldskool familie-values ook vrij rap gaan uitsterven, mixed races, multiculti blablabla, een maatschappij die met de dag individueler wordt; mannetjes die vrouwtjes willen zijn (en worden) en andersom. Cryo-shizzle, IVF, DNA gepuzzel; wie heeft er over 25 jaar nog iemand anders nodig?
Ik had eigenlijk ook mijn eigen kleur bedacht. Maar ja, dat wil hij niet dus het is niet uitvoerbaar :P
pi_197083585
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 08:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk ook mijn eigen kleur bedacht. Maar ja, dat wil hij niet dus het is niet uitvoerbaar :P
Vertel op...
Cindy De Vuyst
pi_197083601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 08:50 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Vertel op...
Beetje groenachtig roze :P
pi_197083611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als het niet past begin er dan niet aan. Is mijn bescheiden mening.
Gewoon hele strakke planning zetten op je gevoelsleven.. dat lijkt me zinvoller :)
pi_197083687
Een doel moet er tenminste toch zijn.
pi_197083730
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 08:59 schreef Amee het volgende:
Een doel moet er tenminste toch zijn.
Strakke groen/roze billen.
pi_197084247
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 08:59 schreef Amee het volgende:
Een doel moet er tenminste toch zijn.
In geval van een relatie lijkt het doel me niet dat je moet voldoen aan de planning.
Kan aan mij liggen hoor :)
pi_197084699
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:54 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom zit je op een datingsite als je steeds zegt bindingsangst te hebben wanneer het dichterbij komt? :P
Oei. Goede vraag. :{


quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Of wil hij gewoon te graag waardoor je het spaansbenauwd krijgt.
Misschien..
pi_197084783
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:54 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom zit je op een datingsite als je steeds zegt bindingsangst te hebben wanneer het dichterbij komt? :P
Aandacht/Niet weten wat je wilt. :)
pi_197089054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:55 schreef Duiveltja het volgende:
Aandacht/Niet weten wat je wilt. :)
Maar is het dan uberhaupt wel zinvol?
Ach, wat is wel zinvol in het leven. Iedereen doet maar.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197089769
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar is het dan uberhaupt wel zinvol?
Ach, wat is wel zinvol in het leven. Iedereen doet maar.
Dat is nietwaar. Sommigen hebben doelen en ondertussen genieten ze van wat het leven geeft.
Het is altijd zinvol als het je blij maakt. Meer is er niet te halen uit het leven. :P
pi_197089794
Leven heeft geen zin, je geeft het zin, en ik heb zin om te geven :9
pi_197089832
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef Faxie het volgende:
Leven heeft geen zin, je geeft het zin, en ik heb zin om te geven :9
Dan geef! Strooi het rond! *O*
pi_197089898
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef Faxie het volgende:
Leven heeft geen zin, je geeft het zin, en ik heb zin om te geven :9
Surf 'm erin.
pi_197090646
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Surf 'm erin.
Nat en wild :9
pi_197091188
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nat en wild :9
Zoals het hoort!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197099513
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:01 schreef Amee het volgende:

[..]

Dan geef! Strooi het rond! *O*
Hij moet met zijn zaad strooien? _O- :P
pi_197099586
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 16:46 schreef Brybry het volgende:
Brybry is in paniek :o

Gewoon non-stop geappt en videobellen met m'n eerste tindermatch.

Hij is echt onwijs leuk _O_ en wat gebeurt er?

*Bindingsangst had entered the chat*

_O-
Misschien moet je al die mannen met rust laten. Scheelt ze een hoop weggegooide tijd. :P
pi_197100371
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Misschien moet je al die mannen met rust laten. Scheelt ze een hoop weggegooide tijd. :P
Het gaat inmiddels beter. Ik heb Tinder even links laten liggen en heb non stop contact met hem. Zie het maar zo, al is het niks op romantisch vlak, heb er iig een vriend bij O-)
pi_197100431
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Brybry het volgende:

[..]

Het gaat inmiddels beter. Ik heb Tinder even links laten liggen en heb non stop contact met hem. Zie het maar zo, al is het niks op romantisch vlak, heb er iig een vriend bij O-)
Een vriendschap met een plusje? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197100432
;(
pi_197100563
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een vriendschap met een plusje? :P
Nah, daar ben ik niet op uit. Wil gewoon een mooie vriendschap bouwen waar wellicht meer uitvloeit. Geen fbw oid.
pi_197112937
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:36 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nah, daar ben ik niet op uit. Wil gewoon een mooie vriendschap bouwen waar wellicht meer uitvloeit. Geen fbw oid.
Dan zit de druk er ook wat minder op :Y
pi_197120150
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:58 schreef Amee het volgende:
Dat is nietwaar. Sommigen hebben doelen en ondertussen genieten ze van wat het leven geeft.
Het is altijd zinvol als het je blij maakt. Meer is er niet te halen uit het leven. :P
Ja daar heb je wel gelijk in ja
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197124925
Moet er ergens nog wel aan wennen dat 40'ers ook in de range liggen :@ :o

Maar blijf ook verbaasd hoe jong sommige van zeg 45 lijken maar soms ook hoe oud sommigen van 29 er uit zien.
Het is echt heel wisselend.
pi_197125010
True. Mijn moeder is 45, maar ze lijkt op 30 hoogstens :D
pi_197125317
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:03 schreef xFriendx het volgende:
Moet er ergens nog wel aan wennen dat 40'ers ook in de range liggen :@ :o

Maar blijf ook verbaasd hoe jong sommige van zeg 45 lijken maar soms ook hoe oud sommigen van 29 er uit zien.
Het is echt heel wisselend.
_O-

Bizar he, ik date ook met 40+ en dat is best gek, vorige week moest ik m'n legitimatie nog tonen :')

En idd, ik zie natuurlijk alleen mannen maar zo hey, sommige mannen zien er echt al heel oud uit met 32.
pi_197126278
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:10 schreef Amee het volgende:
True. Mijn moeder is 45, maar ze lijkt op 30 hoogstens :D
In een gekke twist zou ik gewoon jouw moeder kunnen daten, qua leeftijd dan :o
pi_197126310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:03 schreef xFriendx het volgende:
Moet er ergens nog wel aan wennen dat 40'ers ook in de range liggen :@ :o

Maar blijf ook verbaasd hoe jong sommige van zeg 45 lijken maar soms ook hoe oud sommigen van 29 er uit zien.
Het is echt heel wisselend.
Waarom zou 40+ niet meer in de range liggen :o
Wij zijn ook leuk :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197126381
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:27 schreef Brybry het volgende:

[..]

_O-

Bizar he, ik date ook met 40+ en dat is best gek, vorige week moest ik m'n legitimatie nog tonen :')

En idd, ik zie natuurlijk alleen mannen maar zo hey, sommige mannen zien er echt al heel oud uit met 32.
Valt echt op dat zo'n beetje tussen 28 en 42 het echt mega kan wisselen in looks. Valt extra op als je zit te swipen ook. Dan heb je een jong iemand voor je en zie je 44 staan bijvoorbeeld en de volgende denk ik: vast te oud, zie je 31 staan of zo. Misschien is zo'n beetje vanaf 30 plus het ook wel een leeftijd dat als je jezelf niet meer op orde houd het verval ook heel groot is :o :P
pi_197126443
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom zou 40+ niet meer in de range liggen :o
Wij zijn ook leuk :P
Ik moet enkel soms nog wennen aan het idee, maar 40+ ligt zeker in mijn range hoor ;) daar zitten hele leuke mooie dames bij die veel andere dames die jonger zijn in het stof laten bijten. Niets mis met 40+
pi_197126636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Valt echt op dat zo'n beetje tussen 28 en 42 het echt mega kan wisselen in looks. Valt extra op als je zit te swipen ook. Dan heb je een jong iemand voor je en zie je 44 staan bijvoorbeeld en de volgende denk ik: vast te oud, zie je 31 staan of zo. Misschien is zo'n beetje vanaf 30 plus het ook wel een leeftijd dat als je jezelf niet meer op orde houd het verval ook heel groot is :o :P
Je hebt het nu alleen over foto's toch.
De ene gebruikt een filter en de ander niet? :P
pi_197127100
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

In een gekke twist zou ik gewoon jouw moeder kunnen daten, qua leeftijd dan :o
Haha, ja! Mijn laatste love interest scheelt ook maar 6 jaar met haar. Ghehe!
Ze is ook heel modern, dus ik denk dat behalve verzorging ook uitstraling een oudere vrouw jonger doet lijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 10:46:17 ]
pi_197128331
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:29 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je hebt het nu alleen over foto's toch.
De ene gebruikt een filter en de ander niet? :P
Idd even puur op fotos, soms icm de profieltekst. Maar ligtnniet zozeer aan die filters, daar kijk ik wel doorheen. Hoewel een dame met tig van die filterfotos met kekke kattenoortjes en zo bij mij al snel een swipe naar links krijgt.
pi_197129230
Nou, ik ben weer op de datemarkt na 3 mnd.

Date ging het weer met zijn ex proberen, moeder van zijn kind. Zijn goed recht natuurlijk en begrijp het ook, alleen was een beetje teleurgesteld in het niet duidelijk communiceren.
Ik ga niet op de wachtbank zitten.

Maar goed, hem geconfronteerd. Een heel verhaal aangehoord. Hem het beste gewenst (meen ik oprecht) en aangegeven dat ik vooral gekwetst ben door het niet direct eerlijk zijn. Kreeg ook het gevoel dat hij vooral zijn gedrag goed wilde praten.
Heb het contact nu verder afgekapt, beter voor iedereen.

Al met al kijk ik wel positief terug, vooral veel over mijzelf geleerd en over waar mijn knelpunten nog zitten. Maar nu voel ik mij gewoon even kut en toch een soort van belazerd, ondanks dat alles nog redelijk casual en open was.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197129700
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Avianflu het volgende:
Nou, ik ben weer op de datemarkt na 3 mnd.

Date ging het weer met zijn ex proberen, moeder van zijn kind. Zijn goed recht natuurlijk en begrijp het ook, alleen was een beetje teleurgesteld in het niet duidelijk communiceren.
Ik ga niet op de wachtbank zitten.

Maar goed, hem geconfronteerd. Een heel verhaal aangehoord. Hem het beste gewenst (meen ik oprecht) en aangegeven dat ik vooral gekwetst ben door het niet direct eerlijk zijn. Kreeg ook het gevoel dat hij vooral zijn gedrag goed wilde praten.
Heb het contact nu verder afgekapt, beter voor iedereen.

Al met al kijk ik wel positief terug, vooral veel over mijzelf geleerd en over waar mijn knelpunten nog zitten. Maar nu voel ik mij gewoon even kut en toch een soort van belazerd, ondanks dat alles nog redelijk casual en open was.
Sterkte :* . En vooral dat laatste herken ik wel nu na m'n laatste date. Ik vond het rot dat het uit ging, ze had er misschien iets eerder mee kunnen komen, zat zelf nu een week in twijfel. Maar achteraf neem ik haar niets kwalijk, wens ik haar ook het beste en wat je zegt, heb ik dingen over mezelf geleerd en vind ik dat ik er sowieso beter van ben geworden. Ook snel terug gegrepen op wat ik allemaal wel heb :Y
pi_197129710
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Avianflu het volgende:
Al met al kijk ik wel positief terug, vooral veel over mijzelf geleerd en over waar mijn knelpunten nog zitten.
Snap dit soort teksten meestal niet. Volgens mij zijn er geen knelpunten als je de juiste persoon ontmoet?

Desalniettemin sterkte. Zijn genoeg mensen die geneigd zouden zijn om zichzelf voor de gek blijven te houden. Mag imho best trots op jezelf zijn. :Y
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197129953
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:26 schreef Hineni het volgende:

[..]

Snap dit soort teksten meestal niet. Volgens mij zijn er geen knelpunten als je de juiste persoon ontmoet?

Desalniettemin sterkte. Zijn genoeg mensen die geneigd zouden zijn om zichzelf voor de gek blijven te houden. Mag imho best trots op jezelf zijn. :Y
Ik heb wel duidelijk knelpunten waardoor ik zelf dingen saboteer. Onzekerheden die vooral bij mijzelf liggen en vertrouwens issues waardoor ik mij niet kan openstellen. Daar heb ik zelfs bij vriendschappen van 30+ jaar nog last van soms.

Al bleek het wantrouwen terecht nu op het laatst. Maar ben idd wel trots dat ik sterk genoeg ben nu om mijn “radar” te vertrouwen en dingen af te kappen. Hij had nog wel willen blijven aanrommelen, een man met die integriteit hoef ik niet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197130183
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Avianflu het volgende:
Nou, ik ben weer op de datemarkt na 3 mnd.

Date ging het weer met zijn ex proberen, moeder van zijn kind. Zijn goed recht natuurlijk en begrijp het ook, alleen was een beetje teleurgesteld in het niet duidelijk communiceren.
Ik ga niet op de wachtbank zitten.

Maar goed, hem geconfronteerd. Een heel verhaal aangehoord. Hem het beste gewenst (meen ik oprecht) en aangegeven dat ik vooral gekwetst ben door het niet direct eerlijk zijn. Kreeg ook het gevoel dat hij vooral zijn gedrag goed wilde praten.
Heb het contact nu verder afgekapt, beter voor iedereen.

Al met al kijk ik wel positief terug, vooral veel over mijzelf geleerd en over waar mijn knelpunten nog zitten. Maar nu voel ik mij gewoon even kut en toch een soort van belazerd, ondanks dat alles nog redelijk casual en open was.
;( :*
pi_197130229
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Sterkte :* . En vooral dat laatste herken ik wel nu na m'n laatste date. Ik vond het rot dat het uit ging, ze had er misschien iets eerder mee kunnen komen, zat zelf nu een week in twijfel. Maar achteraf neem ik haar niets kwalijk, wens ik haar ook het beste en wat je zegt, heb ik dingen over mezelf geleerd en vind ik dat ik er sowieso beter van ben geworden. Ook snel terug gegrepen op wat ik allemaal wel heb :Y
Precies, nu lekker oud en nieuw vieren bij een goede vriendin, even mijn verhaal daar kwijt en door.
Dochter is lekker bij oma en opa aan het logeren waar ik ook altijd op terug kan vallen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 31 december 2020 @ 12:58:08 #146
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197130653
Wat vervelend avianflu, dit moet toch een klap in je gezicht zijn!
Goed dat je er wel positief naar kijkt verder...

Gelukkig ook dat ie al na drie maanden terug gaat naar z’n ex. Stel je voor dat het pas na een jaar is ofzo... Het doet even pijn nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197130969
Heh bah Avianflu, wat vervelend dat het zo is gelopen!

Sterkte O+
pi_197131522
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat vervelend avianflu, dit moet toch een klap in je gezicht zijn!
Goed dat je er wel positief naar kijkt verder...

Gelukkig ook dat ie al na drie maanden terug gaat naar z’n ex. Stel je voor dat het pas na een jaar is ofzo... Het doet even pijn nu.
Hij heeft waarschijnlijk ff van 2 walletjes gegeten en teruggegaan toen hij zag dat het een optie was. Je komt niet zo maar "ineens" terug naar je ex. Rot maar shit happens
pi_197132439
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hij heeft waarschijnlijk ff van 2 walletjes gegeten en teruggegaan toen hij zag dat het een optie was. Je komt niet zo maar "ineens" terug naar je ex. Rot maar shit happens
Ja dit vermoed ik ook, al ontkent hij. Maarja, idd shit happens.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 31 december 2020 @ 14:54:19 #150
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197133567
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:10 schreef Amee het volgende:
True. Mijn moeder is 45, maar ze lijkt op 30 hoogstens :D
Namen, rugnummers, FB, linkjes, alles :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 31 december 2020 @ 14:56:34 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197133612
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Avianflu het volgende:
Nou, ik ben weer op de datemarkt na 3 mnd.

Date ging het weer met zijn ex proberen, moeder van zijn kind. Zijn goed recht natuurlijk en begrijp het ook, alleen was een beetje teleurgesteld in het niet duidelijk communiceren.
Ik ga niet op de wachtbank zitten.

Maar goed, hem geconfronteerd. Een heel verhaal aangehoord. Hem het beste gewenst (meen ik oprecht) en aangegeven dat ik vooral gekwetst ben door het niet direct eerlijk zijn. Kreeg ook het gevoel dat hij vooral zijn gedrag goed wilde praten.
Heb het contact nu verder afgekapt, beter voor iedereen.

Al met al kijk ik wel positief terug, vooral veel over mijzelf geleerd en over waar mijn knelpunten nog zitten. Maar nu voel ik mij gewoon even kut en toch een soort van belazerd, ondanks dat alles nog redelijk casual en open was.
-O- -O- -O- Serieus? Damn, dat zuigt :{

quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja dit vermoed ik ook, al ontkent hij. Maarja, idd shit happens.
Niet teveel over piekeren, waarheden of onwaarheden zijn nu na het feit; gedane zaken bladiebla; niet meer belangrijk, alleen maar koren op die molen in je hoofd, en die moet leeg, niet voller :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197133731
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 14:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Namen, rugnummers, FB, linkjes, alles :7
Mom is gelukkig getrouwd met mijn vader. Haha!
pi_197133806
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik heb wel duidelijk knelpunten waardoor ik zelf dingen saboteer. Onzekerheden die vooral bij mijzelf liggen en vertrouwens issues waardoor ik mij niet kan openstellen. Daar heb ik zelfs bij vriendschappen van 30+ jaar nog last van soms.

Al bleek het wantrouwen terecht nu op het laatst. Maar ben idd wel trots dat ik sterk genoeg ben nu om mijn “radar” te vertrouwen en dingen af te kappen. Hij had nog wel willen blijven aanrommelen, een man met die integriteit hoef ik niet.
Ik denk dat je het heel goed gedaan hebt.
Niet te snel opgegeven... wel je twijfels kenbaar gemaakt en bovendien waren die ook niet onterecht.

Al met al is het nu kut.... maar mag je denk ik best trots zijn op jezelf.
Blijven aanrommelen in de hoop dat het ooit beter word... is ook niks. Beter dingen uitspreken en dan zien wat de reactie is. Ook al is de reactie niet leuk.. beter nu dan over weer 3 maanden als hij er definitief uit is of zn ex nou wel of niet leuk is.
Want dan heeft ie tenslotte inmiddels wel de boel echt belazerd :)
  donderdag 31 december 2020 @ 15:13:24 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197134036
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:01 schreef Amee het volgende:

[..]

Mom is gelukkig getrouwd met mijn vader. Haha!
Heb ik weer.. -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197134120
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb ik weer.. -O-
Moet er niet aan denken om jou als stiefvader te hebben! Whaha! En dan praten wij hier in een datingtopic. :D
pi_197134124
Dankje allemaal. Kan het hem niet eens kwalijk nemen, als ik dacht dat de relatie met de vader van mijn kind nog een kans had zou ik er ook voor gaan. Sterker nog, ik heb het geprobeerd, onsuccesvol uiteraard :').

Maar lekker 2021 in, misschien nu eindelijk wel klaar voor iets serieuzers. Moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel een soort patroon zie in de mannen waar ik op val :+ .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197134163
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb ik weer.. -O-
Alles kan kapot
pi_197134180
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:15 schreef Avianflu het volgende:
Dankje allemaal. Kan het hem niet eens kwalijk nemen, als ik dacht dat de relatie met de vader van mijn kind nog een kans had zou ik er ook voor gaan. Sterker nog, ik heb het geprobeerd, onsuccesvol uiteraard :').

Maar lekker 2021 in, misschien nu eindelijk wel klaar voor iets serieuzers. Moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel een soort patroon zie in de mannen waar ik op val :+ .
Dat patroon lijken behoorlijk veel vrouwen last van te hebben, dus zou me er niet al te druk om maken :P
pi_197134216
quote:
11s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alles kan kapot
Nee! Niet mijn ouders!
  donderdag 31 december 2020 @ 15:20:52 #160
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197134244
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:15 schreef Amee het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om jou als stiefvader te hebben! Whaha! En dan praten wij hier in een datingtopic. :D
Ja ehm... vriendje mag ook 8-)

Wat is er eigenlijk mis met mij? Of krijg je dan the hots voor je stepdaddy? :7 _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197134251
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:19 schreef Amee het volgende:

[..]

Nee! Niet mijn ouders!
Date mij, en ik zal ze sparen
  donderdag 31 december 2020 @ 15:21:10 #162
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197134254
quote:
11s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alles kan kapot
Not my style :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197134267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:15 schreef Avianflu het volgende:
Dankje allemaal. Kan het hem niet eens kwalijk nemen, als ik dacht dat de relatie met de vader van mijn kind nog een kans had zou ik er ook voor gaan. Sterker nog, ik heb het geprobeerd, onsuccesvol uiteraard :').

Maar lekker 2021 in, misschien nu eindelijk wel klaar voor iets serieuzers. Moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel een soort patroon zie in de mannen waar ik op val :+ .
Ik wens je iig veel geluk in het nieuwe jaar!
  donderdag 31 december 2020 @ 15:22:13 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197134289
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat patroon lijken behoorlijk veel vrouwen last van te hebben, dus zou me er niet al te druk om maken :P
Die chicks moeten badboys zoeken die er zo uit zien, maar het niet zijn..

Haaaiiii :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 31 december 2020 @ 15:23:02 #165
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197134304
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Date mij, en ik zal ze sparen
Nice move :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 31 december 2020 @ 15:24:54 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197134346
Pleitos, O&N @ FWB, gotta move 8-)

Iedereen een prettig uiteinde en een goed begin, en niks doen wat ik niet zou doen :W

Tot volgend jaar *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197134353
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja ehm... vriendje mag ook 8-)

Wat is er eigenlijk mis met mij? Of krijg je dan the hots voor je stepdaddy? :7 _O- _O-
Niets mis met jou. Gewoon beetje awkward. :P

quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Date mij, en ik zal ze sparen
Mooi begin dan, chantage :P
pi_197134381
Hier dacht ik ook klaar te zijn met mijn date van 2 weken geleden, na 4 dagen stilte vandaag toch ineens een bericht wat ik niet meer zag aankomen.
Misschien vond ze het toch wel leuk ook, net als ik dat vond/vind, wil alleen nu niet te gretig overkomen maar uiteraard wel die 3e date fixen >:)
pi_197134388
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
Pleitos, O&N @ FWB, gotta move 8-)

Iedereen een prettig uiteinde en een goed begin, en niks doen wat ik niet zou doen :W

Tot volgend jaar *O*
:*
pi_197134409
quote:
80s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die chicks moeten badboys zoeken die er zo uit zien, maar het niet zijn..

Haaaiiii :W
Pics.
  donderdag 31 december 2020 @ 15:58:08 #171
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197135260
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:15 schreef Avianflu het volgende:
Dankje allemaal. Kan het hem niet eens kwalijk nemen, als ik dacht dat de relatie met de vader van mijn kind nog een kans had zou ik er ook voor gaan. Sterker nog, ik heb het geprobeerd, onsuccesvol uiteraard :').

Maar lekker 2021 in, misschien nu eindelijk wel klaar voor iets serieuzers. Moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel een soort patroon zie in de mannen waar ik op val :+ .
Emotioneel niet helemaal beschikbaar?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197135387
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Emotioneel niet helemaal beschikbaar?
Dit precies inderdaad. En daarom vallen zij op mij denk ik , omdat ik dat ook niet 100% ben.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 31 december 2020 @ 16:09:51 #173
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197135571
Herkenbaar. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197135721
:')
pi_197136232
Kop op, in 2021 vinden we (weer) hele leuke dames en heren *O*
  donderdag 31 december 2020 @ 16:41:19 #176
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197136632
Tuurlijk! Komt goed. ;)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197139375
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef xFriendx het volgende:
Kop op, in 2021 vinden we (weer) hele leuke dames en heren *O*
Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt. :')

Ben zelf eind 30, maar die vrouwen zijn allemaal zo ouwig.
pi_197139509
Ik wil wel graag aan mijn trekken komen. :)
Check it out
pi_197139565
quote:
9s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt. :')

Ben zelf eind 30, maar die vrouwen zijn allemaal zo ouwig.
;(
pi_197139592
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef hjansen82 het volgende:
Ik wil wel graag aan mijn trekken komen. :)
Wat let je, even tinderen en je hebt in principe als je als man niet al te lelijk bent wel relatief snel succes. :)
pi_197139617
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

;(
Jongere vrouwen daten :Y Later in de 30 heb je de kans dat jij zit met de erfenis van een gare ex :Y
pi_197139668
Gewoon vrijgezel blijven :P
pi_197139669
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wat let je, even tinderen en je hebt in principe als je als man niet al te lelijk bent wel relatief snel succes. :)
Noem je me nou lelijk? :'(
pi_197139683
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef Womanly het volgende:
Gewoon vrijgezel blijven :P
Hoi O-)
pi_197139688
Tevens met een corona test met een negatieve uitslag worden je kansen groter.
Check it out
pi_197139733
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoi O-)
Jij wil vrijgezel blijven?
pi_197139772
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:24 schreef Womanly het volgende:

[..]

Jij wil vrijgezel blijven?
Nee, wilde gewoon even hoi zeggen tegen een leuke dame :{
pi_197139843
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, wilde gewoon even hoi zeggen tegen een leuke dame :{
Awwh zo lief. Hoi :D
pi_197139857
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:27 schreef Womanly het volgende:

[..]

Awwh zo lief. Hoi :D
Hai :9
pi_197139937
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:27 schreef Womanly het volgende:

[..]

Awwh zo lief. Hoi :D
Hallo, lieve jongedame. ;)
Check it out
pi_197139961
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:30 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Hallo, lieve jongedame. ;)
Hoi meneer ik wil wel aan mijn trekken komen.
pi_197139964
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:30 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Hallo, lieve jongedame. ;)
Ksssst :(
pi_197139981
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoi meneer ik wil wel aan mijn trekken komen.
Dit zijn van die zinnen waar een komma veel verschil kan maken ;(
pi_197139985
quote:
9s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt. :')

Ben zelf eind 30, maar die vrouwen zijn allemaal zo ouwig.
Check, stabiel, leuk en slank :+ .

Mannen idem overigens, veel oude koppen maar ook veel normaal. +/- 5 jaar is ideaal voor mij.
En over die erfenis van je ex. Mijn ervaring nu is, als je zelf relatie geschiedenis hebt ga dan voor iemand die dat ook heeft en andersom.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197140034
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dit zijn van die zinnen waar een komma veel verschil kan maken ;(
:')
pi_197140114
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

:')
ok. Komma dan :)
Check it out
pi_197140162
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Check, stabiel, leuk en slank :+ .

Mannen idem overigens, veel oude koppen maar ook veel normaal. +/- 5 jaar is ideaal voor mij.
En over die erfenis van je ex. Mijn ervaring nu is, als je zelf relatie geschiedenis hebt ga dan voor iemand die dat ook heeft en andersom.
Niet perse. Als ik merk dat iemand toch een staartje heeft van een ex, dan is dat toch wel echt een red flag voor mij. Het is een beetje een saved game van een ander verder spelen. Damaged goods blijf ik inmiddels ver van. Been there done that :P
pi_197140213
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoi meneer ik wil wel aan mijn trekken komen.
Feitelijk gezien kan meneer daar in principe altijd aan komen dmv masturbatie
pi_197140253
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

:')
;)
pi_197140320
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Feitelijk gezien kan meneer daar in principe altijd aan komen dmv masturbatie
Misschien leest hij dit, dit is wel een goede tip :P
  donderdag 31 december 2020 @ 18:46:22 #201
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_197140495
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:36 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Niet perse. Als ik merk dat iemand toch een staartje heeft van een ex, dan is dat toch wel echt een red flag voor mij. Het is een beetje een saved game van een ander verder spelen. Damaged goods blijf ik inmiddels ver van. Been there done that :P
Succes met het zoeken van iemand zonder verleden.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_197140792
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:46 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Succes met het zoeken van iemand zonder verleden.
Dat is iedereen, maar mensen gaan daar verschillend mee om of helemaal niet ;)
pi_197140806
quote:
9s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt. :')

Ben zelf eind 30, maar die vrouwen zijn allemaal zo ouwig.
Je bent zelf ouwig.

Veel vrouwen van 35 vielen/vallen op mij en ik geregeld dus ook op hun: nog jong uiterlijk, niet naïef, gezellig :) Wat wil een man nog meer? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197140889
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:36 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Niet perse. Als ik merk dat iemand toch een staartje heeft van een ex, dan is dat toch wel echt een red flag voor mij. Het is een beetje een saved game van een ander verder spelen. Damaged goods blijf ik inmiddels ver van. Been there done that :P
Damaged oke. Ik boedel meer iemand die geen relatie ervaring heeft. Dat is imho ook een rugzak.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197140932
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent zelf ouwig.

Veel vrouwen van 35 vielen/vallen op mij en ik geregeld dus ook op hun: nog jong uiterlijk, niet naïef, gezellig :) Wat wil een man nog meer? :)
Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwiger :P Dus dat ouwig heeft toch weinig nut of je moet steeds jonge mensen daten.
pi_197140998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwiger :P Dus dat ouwig heeft toch weinig nut of je moet steeds jonge mensen daten.
Dat veranderende uiterlijk valt niet zo erg op als je met iemand samen bent... Dat gaat dan geleidelijk: "Je ziet er leuk uit nog steeds!".

Je merkt het bijvoorbeeld alleen erg als je vrienden na 2 jaar afwezigheid opeens ziet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197141415
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwiger :P Dus dat ouwig heeft toch weinig nut of je moet steeds jonge mensen daten.
Sommigen blijven er lang jeugdig uitzien. :)
Check it out
pi_197143057
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:22 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Sommigen blijven er lang jeugdig uitzien. :)
Ik ben al jaren 26 :+
pi_197143651
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 20:34 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik ben al jaren 26 :+
Plus 10 :P
pi_197144676
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:00 schreef Womanly het volgende:

[..]

Plus 10 :P
Plus 11 inmiddels :+
  donderdag 31 december 2020 @ 21:42:05 #211
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197144678
quote:
9s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt. :')

Ben zelf eind 30, maar die vrouwen zijn allemaal zo ouwig.
Eens, maar dat vind ik dus ook van de mannen!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197144925
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Eens, maar dat vind ik dus ook van de mannen!
Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmm :%
pi_197144927
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Eens, maar dat vind ik dus ook van de mannen!
Denk dat veel 'zich laten gaan' als ze in die leeftijd zitten. Misschien bezet, dus moeite doen is niet echt meer aan de orde. Ouder worden excuus. Een pens hoort er bij want ja je bent geen 20 meer (bs uiteraard). Terwijl jezelf blijven verzorgen verder gaat dan het enkel voor de (of een) ander te doen. Je doet het vooral voor jezelf en zo je kwaliteit van leven op niveau te houden (los van geld en zo). Maar dat is slechts mijn 2 centen.
pi_197144933
quote:
11s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmm :%
Sexy *O*
pi_197144969
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Sexy *O*
Ja! Dat is het woord dat ik zocht :Y
  donderdag 31 december 2020 @ 21:57:14 #216
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197144988
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Denk dat veel 'zich laten gaan' als ze in die leeftijd zitten. Misschien bezet, dus moeite doen is niet echt meer aan de orde. Ouder worden excuus. Een pens hoort er bij want ja je bent geen 20 meer (bs uiteraard). Terwijl jezelf blijven verzorgen verder gaat dan het enkel voor de (of een) ander te doen. Je doet het vooral voor jezelf en zo je kwaliteit van leven op niveau te houden (los van geld en zo). Maar dat is slechts mijn 2 centen.
Ja, jongere mannen zien er meestal beter uit.
Dat is leuk voor de seks, maar meer ook niet. Ik kan weer niet verliefd worden op een jongere man.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197145017
quote:
11s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmm :%
Snel?
pi_197145035
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:59 schreef Womanly het volgende:

[..]

Snel?
Ligt eraan met wat :@
  donderdag 31 december 2020 @ 22:00:53 #219
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197145037
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:59 schreef Womanly het volgende:

[..]

Snel?
Stom.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197145069
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Stom.
Nouja dat is ook niet lief zeg :{
pi_197145091
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ligt eraan met wat :@
Uhmmmmm kitesurfen :9
pi_197145120
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:03 schreef Womanly het volgende:

[..]

Snel?
[..]

Uhmmmmm kitesurfen :9
Hm ja bijvoorbeeld :P

Met andere dingen kan ik ook behoorlijk snel zijn, maar ironisch genoeg duurt alles dan veel langer.
pi_197145135
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, jongere mannen zien er meestal beter uit.
Dat is leuk voor de seks, maar meer ook niet. Ik kan weer niet verliefd worden op een jongere man.
Ook weer begrijpelijk. Draait uiteraard meer om looks. Maar jezelf 'onderhouden' zegt misschien ook wel iets over het karakter. Niet alles. Maar kan wel deel uitmaken van hoe iemand is?
  donderdag 31 december 2020 @ 22:11:52 #224
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197145238
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ook weer begrijpelijk. Draait uiteraard meer om looks. Maar jezelf 'onderhouden' zegt misschien ook wel iets over het karakter. Niet alles. Maar kan wel deel uitmaken van hoe iemand is?
Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...
Maar het lijkt wel of veel mannen van boven de 40 het ook niet meer zo boeit nee.

Ik vind maar zelden een man van die leeftijd en daarboven nog aantrekkelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197145298
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...
Maar het lijkt wel of veel mannen van boven de 40 het ook niet meer zo boeit nee.

Ik vind maar zelden een man van die leeftijd en daarboven nog aantrekkelijk.
Beoordeel mij nog eens over 3 jaar :+
  donderdag 31 december 2020 @ 22:16:13 #226
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197145326
Je bent 37?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197145348
Beste leeftijd *O*
pi_197145359
Friend is 26 trouwens
pi_197145555
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bent 37?
:Y
pi_197145616
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:27 schreef xFriendx het volgende:

[..]

:Y
Je hebt nog 3 jaar om haar te versieren :Y
pi_197145670
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt nog 3 jaar om haar te versieren :Y
Haastige spoed is zelden goed :P
pi_197145730
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:31 schreef Womanly het volgende:

[..]

Haastige spoed is zelden goed :P
Maar lekker snel is beter wel :9
pi_197145763
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...
Maar het lijkt wel of veel mannen van boven de 40 het ook niet meer zo boeit nee.

Ik vind maar zelden een man van die leeftijd en daarboven nog aantrekkelijk.
Kaaklijn slapper?? Wat is dat?

Een kaaklijn verandert toch niet? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197145895
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar lekker snel is beter wel :9
Nee :{w

quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kaaklijn slapper?? Wat is dat?

Een kaaklijn verandert toch niet? :?
De huid wordt toch slapper en gaat meer hangen.
  donderdag 31 december 2020 @ 22:45:26 #235
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197145904
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kaaklijn slapper?? Wat is dat?

Een kaaklijn verandert toch niet? :?
De huid.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197145945
Zolang je kaaklijk niet op je knieen hangt zal het allemaal niet zo'n ramp zijn
pi_197145959
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nee :{w
[..]

De huid wordt toch slapper en gaat meer hangen.
Uiteraard met wat variatie :{w
pi_197146112
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Eens, maar dat vind ik dus ook van de mannen!
Veel trainen doet wonderen. :)
Check it out
  donderdag 31 december 2020 @ 23:08:36 #239
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197146260
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:58 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Veel trainen doet wonderen. :)
Oh ja, vast.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197146887
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:58 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Veel trainen doet wonderen. :)
Je kaaklijn trainen..
pi_197146950
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 23:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je kaaklijn trainen..
Meer iets voor vrouwen O-)
pi_197146974
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 23:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je kaaklijn trainen..
Facelift :P
pi_197148712
quote:
9s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt. :')

Ben zelf eind 30, maar die vrouwen zijn allemaal zo ouwig.
:')
pi_197148729
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 01:47 schreef Brybry het volgende:

[..]

:')
*O* O+
pi_197149604
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

De huid.
Dat heb je pas bij 70+. Wist niet dat je in die leeftijdsklasse je ook orienteerde :D :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 05:32:28 #246
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197149735
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 04:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat heb je pas bij 70+. Wist niet dat je in die leeftijdsklasse je ook orienteerde :D :+
Nee joh, echt al eerder. Bij sommigen begint het al rond de 40.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197152741
Gelukkig nieuwjaar lieve Fok!kers *O*
Dat 2021 het jaar van de liefde mag worden O+

Ik heb gistermiddag date gehad, hij is mij thuis wat komen drinken en het was echt heel gezellig, de tijd vloog voorbij waardoor ik veel te laat op het O&N feestje arriveerde :D

Op de date zelf al uitgesproken wat we van elkaar vonden en dat kwam aardig overeen. En echt, elke vrouw wil toch horen dat ze in het echt veel knapper is dan op de foto?! *O*
Nja , geslaagde date , voor herhaling vatbaar.

Maar...ik had nog andere Tindermatch die mij ook wel interessant lijkt, die wil ik toch even ontmoeten hoor. :@
pi_197152785
Gister nog blij met de onverwachte app van mijn date, na mijn reactie wederom weer stilte.
Ben ik nu toch teveel gefocust op het appen of was dit gewoon een vaag appje uit verveling van haar en boeit het haar niet zoveel. -O-
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:00:37 #249
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197152887
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:05 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik had als grapje op de tweede dag al over bij mij wonen en de derde dag, volgens mij, over onze kinderen. Haha!

Eigenlijk was het meer om te ontmoedigen, omdat ik niet echt interesse had en het niet boeide of hij bleef of niet.
Maar hij rende niet weg. Sterker nog, hij is er nog steeds na maanden! :D
Nou, daar kan je wel trots op zijn. Waw. So cool ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197153818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nou, daar kan je wel trots op zijn. Waw. So cool ....
Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates :D
Maar niet online.
pi_197153912
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates :D
Maar niet online.
Hoi O+
pi_197154697
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates :D
Maar niet online.
Jammer, of niet?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197155272
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 05:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee joh, echt al eerder. Bij sommigen begint het al rond de 40.
Mijn 40+ vrienden en ik hebben er geen last van. Denk ook dat het eerder begint als je dik bent, dus beetje op letten tijdens de feest dagen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197155339
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates :D
Maar niet online.
Was dit zo'n Last Xmas verhaal? 2e Kerstdag had hij het gezien? :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197155406
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 14:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Jammer, of niet?
Is altijd pijnlijk als er al gevoelens zijn.

quote:
5s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 14:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was dit zo'n Last Xmas verhaal? 2e Kerstdag had hij het gezien? :{
Nee. Ik ga, naar zijn zin, te langzaam en ik raak zenuwachtig als ik word opgejaagd. Dus de irritaties over en weer waren niet van de lucht.
pi_197155816
Jammer Amee ;(

Volgens mij ben je een vrolijke dame en doet het nu zeer, maar weet zeker dat je snel weer lacht. Jammer dat hij het geduld niet kon opbrengen.
pi_197155947
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 14:58 schreef Amee het volgende:

[..]

Is altijd pijnlijk als er al gevoelens zijn.
[..]

Nee. Ik ga, naar zijn zin, te langzaam en ik raak zenuwachtig als ik word opgejaagd. Dus de irritaties over en weer waren niet van de lucht.
Door de smiley kreeg ik die indruk, sorry.

Lastig als je niet even snel wil, snap je wel. Ik vind het een soort “waar is hier de nooduitgang” gevoel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197156300
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef xFriendx het volgende:
Jammer Amee ;(

Volgens mij ben je een vrolijke dame en doet het nu zeer, maar weet zeker dat je snel weer lacht. Jammer dat hij het geduld niet kon opbrengen.
Komt wel goed, hoor. Ik zie altijd licht dus mijn vrolijkheid heeft bijna nooit geleden onder tegenslagen ofzo. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Door de smiley kreeg ik die indruk, sorry.

Lastig als je niet even snel wil, snap je wel. Ik vind het een soort “waar is hier de nooduitgang” gevoel.
Oh ja. Ik ben, denk ik, niet iemand die dan dagen gaat zitten huilen ofzo. :P

Al sluimert mijn liefdesverdriet vaak wel maanden op de achtergrond. Het enige waar je dat aan kan merken is dat ik dan op niemand anders verliefd kan raken.

Maar het nooduitgang gevoel wat je bedoelt, dat heb ik niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2021 15:41:52 ]
pi_197156384
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
pi_197156465
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Dat is mijn voornemen ook. Mezelf en mijn dochter veel beter leren kennen en flink investeren in die band.
pi_197156863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Is het weer over met je suikeroompje?
pi_197156915
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:03 schreef Amee het volgende:

[..]

Is het weer over met je suikeroompje?
Haha :P
Ik heb het nogmaals geprobeerd met hem, omdat hij de enige was voor wie ik echt gevoelens had.
Ik dacht bij mezelf, ik kan wel met anderen gaan daten, maar dan blijf ik toch aan hem denken, dus wat heeft dat voor nut.
Maar achteraf toch niet zo'n best idee. Wel blij dat ik het gedaan heb, want ik had dit nodig om in te zien dat dit m echt niet is.
pi_197156928
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstje ;(

Succes ermee :P :9 :*
pi_197156934
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstje ;(

Succes ermee :P :9 :*
Haha :D dank! Jij ook :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2021 16:06:29 ]
pi_197156967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Haha :D dank! Jij ook :)
Ik zal het nodig hebben ja :'(
pi_197157422
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstje ;(

Succes ermee :P :9 :*
Heb jij een lijstje? :o
pi_197157494
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:26 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Heb jij een lijstje? :o
Misschien O-)

Maar ik vrees dat ik zelf ook al op veel zwarte lijstjes sta ;(
  vrijdag 1 januari 2021 @ 16:35:32 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197157545
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 23:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je kaaklijn trainen..
Anabolen, kauwgum en katjesdrop.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197157551
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Mooi besluit. Maar meissie, meestal lopen dingen niet zoals je ze voorneemt. Dus ik hoop voor jou dat het beter uit pakt dan je zelf dacht ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197157673
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi besluit. Maar meissie, meestal lopen dingen niet zoals je ze voorneemt. Dus ik hoop voor jou dat het beter uit pakt dan je zelf dacht ^O^
Ik zal je eerlijk zeggen (maar wil niet in detail treden): het gaat niet erger worden dan dit.
Dus ik ben niet bang. Denk dat ik me in mijn eentje juist veiliger ga voelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2021 16:43:38 ]
pi_197158105
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Als je het andere continu naar hun zin bent aan het maken, dan heb je een verkeerde relatie. Ik deed veel voor mijn ex maar was wel blij als ik iets voor haar deed. Het voelde niet alsof ik mezelf opofferde of zo. Achteraf is ze wel bij mij weggegaan maar ja zo gaat het.

Maar je moet inderdaad gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
pi_197158736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Klinkt als een heel prima plan eigenlijk.
Leuke dingen doen omdat je het zelf waard bent O+
  vrijdag 1 januari 2021 @ 17:54:26 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197159102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:08 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Als je het andere continu naar hun zin bent aan het maken, dan heb je een verkeerde relatie. Ik deed veel voor mijn ex maar was wel blij als ik iets voor haar deed. Het voelde niet alsof ik mezelf opofferde of zo. Achteraf is ze wel bij mij weggegaan maar ja zo gaat het.

Maar je moet inderdaad gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Uiteindelijk maak je natuurlijk altijd 'offers' het hangt alleen nauw samen met of het in balans is en degene aan de overkant net zoveel moeite doet. En dat is helaas niet altijd het geval.
pi_197159971
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk maak je natuurlijk altijd 'offers' het hangt alleen nauw samen met of het in balans is en degene aan de overkant net zoveel moeite doet. En dat is helaas niet altijd het geval.
Bij mijn vorige relatie hoefde dat niet habib. Ik had er plezier aan daar te zijn voor haar.
pi_197161058
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates :D
Maar niet online.
Volgens mij las ik tijdje geleden dat je in Friesland woonde toch? Ik ook namelijk ;)
pi_197161391
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:54 schreef Restyler het volgende:

[..]

Volgens mij las ik tijdje geleden dat je in Friesland woonde toch? Ik ook namelijk ;)
Maar jij bent niet vrijgezel toch? :)
pi_197161520
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:54 schreef Restyler het volgende:

[..]

Volgens mij las ik tijdje geleden dat je in Friesland woonde toch? Ik ook namelijk ;)
Smooth :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197161677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:54 schreef Restyler het volgende:

[..]

Volgens mij las ik tijdje geleden dat je in Friesland woonde toch? Ik ook namelijk ;)
Ha! Mooie plaats om te wonen :Y
pi_197163879
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik zal je eerlijk zeggen (maar wil niet in detail treden): het gaat niet erger worden dan dit.
Dus ik ben niet bang. Denk dat ik me in mijn eentje juist veiliger ga voelen.
Als je details wil delen kan dat altijd in DM (niet perse die van mij alleen, die van Fax, Amee of Womanly staan vast ook voor je open, om een paar willekeurig te noemen).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197164639
Morgen date :@

Dat ging snel.
pi_197164963
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:57 schreef xFriendx het volgende:
Morgen date :@

Dat ging snel.
:o
pi_197164977
Toch niet met Vlindertje he? :o
pi_197165487
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:05 schreef Faxie het volgende:
Toch niet met Vlindertje he? :o
Nee geen fokster.
pi_197165537
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nee geen fokster.
Oef gelukkig. Zo blijft er anders geen enkele over voor mij ;(
pi_197166157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:57 schreef xFriendx het volgende:
Morgen date :@

Dat ging snel.
Movin' fast indeed :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197170332
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:57 schreef xFriendx het volgende:
Morgen date :@

Dat ging snel.
Veel plezier dan vandaag! Hoop voor je dat ze geen afzegger is op het laatste moment.

Wat gaan jullie doen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197171450
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oef gelukkig. Zo blijft er anders geen enkele over voor mij ;(
Er is ook een leven buiten Fok!
pi_197171472
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Veel plezier dan vandaag! Hoop voor je dat ze geen afzegger is op het laatste moment.

Wat gaan jullie doen?
Waarom gelijk die negatieve toon?
pi_197180317
Nou, ik krijg meer matches, maar grootste gedeelte zijn stelletjes of vrouwen die seks willen. Wat zijn die mensen extreem actief.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197180804
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 21:52 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik krijg meer matches, maar grootste gedeelte zijn stelletjes of vrouwen die seks willen. Wat zijn die mensen extreem actief.
Geduld :* Er zit al een stijgende lijn in toch *O*
pi_197180946
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geduld :* Er zit al een stijgende lijn in toch *O*
Klopt. :) Zit nu ook gewoon niet zo lekker in m’n vel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 22:14:12 #292
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197180981
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 21:52 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik krijg meer matches, maar grootste gedeelte zijn stelletjes of vrouwen die seks willen. Wat zijn die mensen extreem actief.
Realiseer je dat de parenclubs e.d. allemaal dicht zijn :+ Daar zijn er een hoop van aan het shoppen op de apps.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197180994
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klopt. :) Zit nu ook gewoon niet zo lekker in m’n vel.
Ow ;( :*

Maar weet niet of het dan heel verstandig is om op een datingapp te zitten... het kan je een boost geven, maar ook het tegenovergestelde :{
pi_197181032
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klopt. :) Zit nu ook gewoon niet zo lekker in m’n vel.
*hug*
pi_197181058
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Realiseer je dat de parenclubs e.d. allemaal dicht zijn :+ Daar zijn er een hoop van aan het shoppen op de apps.
Haha! Zou dat het zijn? ;) Ik lig iig qua uiterlijk goed in de markt zullen we maar zeggen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 22:22:26 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197181230
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha! Zou dat het zijn? ;) Ik lig iig qua uiterlijk goed in de markt zullen we maar zeggen
Dat kan natuurlijk ook :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197181248
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha! Zou dat het zijn? ;) Ik lig iig qua uiterlijk goed in de markt zullen we maar zeggen
Snap ik :9
pi_197182318
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 13:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom gelijk die negatieve toon?
Komt nogal vaak voor helaas, lees ik geregeld hier ;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197183805
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klopt. :) Zit nu ook gewoon niet zo lekker in m’n vel.
Waarom dan niet eerst zorgen dat je je dingen op orde hebt?

Ik snap nooit mensen die gaan daten terwijl ze zeggen dat ze niet lekker in hun vel zitten.

Los eerst je eigen shit op. Zal je op langer termijn ook veel meer succes hebben op date gebied.
pi_197183884
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:32 schreef Solid-Snake het volgende:
Waarom dan niet eerst zorgen dat je je dingen op orde hebt?

Ik snap nooit mensen die gaan daten terwijl ze zeggen dat ze niet lekker in hun vel zitten.

Los eerst je eigen shit op. Zal je op langer termijn ook veel meer succes hebben op date gebied.
Het is wel een keer aangetoond dat mensen vaker verliefd worden als ze zelf nog shit op te lossen hebben, dan wanneer ze psychologisch gezien al af zijn (want wanneer zijn mensen dat uberhaupt?)
En ik begrijp dat men verliefdheid waardeloos vindt, maar bij sommige vrouwen is dat het enige dat ook maar een beetje voor aantrekkingskracht zorgt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197183908
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom dan niet eerst zorgen dat je je dingen op orde hebt?

Ik snap nooit mensen die gaan daten terwijl ze zeggen dat ze niet lekker in hun vel zitten.

Los eerst je eigen shit op. Zal je op langer termijn ook veel meer succes hebben op date gebied.
Ik heb juist alles op orde in m’n leven. :P Anders kon ik nog wat veranderen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')