Hoiquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates
Maar niet online.
Jammer, of niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates
Maar niet online.
Mijn 40+ vrienden en ik hebben er geen last van. Denk ook dat het eerder begint als je dik bent, dus beetje op letten tijdens de feest dagenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 05:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee joh, echt al eerder. Bij sommigen begint het al rond de 40.
Was dit zo'n Last Xmas verhaal? 2e Kerstdag had hij het gezien?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar niet online.
Is altijd pijnlijk als er al gevoelens zijn.quote:
Nee. Ik ga, naar zijn zin, te langzaam en ik raak zenuwachtig als ik word opgejaagd. Dus de irritaties over en weer waren niet van de lucht.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was dit zo'n Last Xmas verhaal? 2e Kerstdag had hij het gezien?
Door de smiley kreeg ik die indruk, sorry.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Is altijd pijnlijk als er al gevoelens zijn.
[..]
Nee. Ik ga, naar zijn zin, te langzaam en ik raak zenuwachtig als ik word opgejaagd. Dus de irritaties over en weer waren niet van de lucht.
Komt wel goed, hoor. Ik zie altijd licht dus mijn vrolijkheid heeft bijna nooit geleden onder tegenslagen ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef xFriendx het volgende:
Jammer Amee![]()
Volgens mij ben je een vrolijke dame en doet het nu zeer, maar weet zeker dat je snel weer lacht. Jammer dat hij het geduld niet kon opbrengen.
Oh ja. Ik ben, denk ik, niet iemand die dan dagen gaat zitten huilen ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:20 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Door de smiley kreeg ik die indruk, sorry.
Lastig als je niet even snel wil, snap je wel. Ik vind het een soort “waar is hier de nooduitgang” gevoel.
Dat is mijn voornemen ook. Mezelf en mijn dochter veel beter leren kennen en flink investeren in die band.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Is het weer over met je suikeroompje?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Hahaquote:
* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstje
Succes ermee![]()
![]()
Heb jij een lijstje?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstje
Succes ermee![]()
![]()
Anabolen, kauwgum en katjesdrop.quote:
Mooi besluit. Maar meissie, meestal lopen dingen niet zoals je ze voorneemt. Dus ik hoop voor jou dat het beter uit pakt dan je zelf dachtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik zal je eerlijk zeggen (maar wil niet in detail treden): het gaat niet erger worden dan dit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi besluit. Maar meissie, meestal lopen dingen niet zoals je ze voorneemt. Dus ik hoop voor jou dat het beter uit pakt dan je zelf dacht
Als je het andere continu naar hun zin bent aan het maken, dan heb je een verkeerde relatie. Ik deed veel voor mijn ex maar was wel blij als ik iets voor haar deed. Het voelde niet alsof ik mezelf opofferde of zo. Achteraf is ze wel bij mij weggegaan maar ja zo gaat het.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Klinkt als een heel prima plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Uiteindelijk maak je natuurlijk altijd 'offers' het hangt alleen nauw samen met of het in balans is en degene aan de overkant net zoveel moeite doet. En dat is helaas niet altijd het geval.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Als je het andere continu naar hun zin bent aan het maken, dan heb je een verkeerde relatie. Ik deed veel voor mijn ex maar was wel blij als ik iets voor haar deed. Het voelde niet alsof ik mezelf opofferde of zo. Achteraf is ze wel bij mij weggegaan maar ja zo gaat het.
Maar je moet inderdaad gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Bij mijn vorige relatie hoefde dat niet habib. Ik had er plezier aan daar te zijn voor haar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak je natuurlijk altijd 'offers' het hangt alleen nauw samen met of het in balans is en degene aan de overkant net zoveel moeite doet. En dat is helaas niet altijd het geval.
Volgens mij las ik tijdje geleden dat je in Friesland woonde toch? Ik ook namelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar niet online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |