Succes met het zoeken van iemand zonder verleden.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet perse. Als ik merk dat iemand toch een staartje heeft van een ex, dan is dat toch wel echt een red flag voor mij. Het is een beetje een saved game van een ander verder spelen. Damaged goods blijf ik inmiddels ver van. Been there done that
Dat is iedereen, maar mensen gaan daar verschillend mee om of helemaal nietquote:Op donderdag 31 december 2020 18:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Succes met het zoeken van iemand zonder verleden.
Je bent zelf ouwig.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt.
Ben zelf eind 30, maar die vrouwen zijn allemaal zo ouwig.
Damaged oke. Ik boedel meer iemand die geen relatie ervaring heeft. Dat is imho ook een rugzak.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet perse. Als ik merk dat iemand toch een staartje heeft van een ex, dan is dat toch wel echt een red flag voor mij. Het is een beetje een saved game van een ander verder spelen. Damaged goods blijf ik inmiddels ver van. Been there done that
Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwigerquote:Op donderdag 31 december 2020 18:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent zelf ouwig.
Veel vrouwen van 35 vielen/vallen op mij en ik geregeld dus ook op hun: nog jong uiterlijk, niet naïef, gezelligWat wil een man nog meer?
Dat veranderende uiterlijk valt niet zo erg op als je met iemand samen bent... Dat gaat dan geleidelijk: "Je ziet er leuk uit nog steeds!".quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwigerDus dat ouwig heeft toch weinig nut of je moet steeds jonge mensen daten.
Sommigen blijven er lang jeugdig uitzien.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwigerDus dat ouwig heeft toch weinig nut of je moet steeds jonge mensen daten.
Ik ben al jaren 26quote:Op donderdag 31 december 2020 19:22 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Sommigen blijven er lang jeugdig uitzien.
Eens, maar dat vind ik dus ook van de mannen!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt.
Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmmquote:Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens, maar dat vind ik dus ook van de mannen!
Denk dat veel 'zich laten gaan' als ze in die leeftijd zitten. Misschien bezet, dus moeite doen is niet echt meer aan de orde. Ouder worden excuus. Een pens hoort er bij want ja je bent geen 20 meer (bs uiteraard). Terwijl jezelf blijven verzorgen verder gaat dan het enkel voor de (of een) ander te doen. Je doet het vooral voor jezelf en zo je kwaliteit van leven op niveau te houden (los van geld en zo). Maar dat is slechts mijn 2 centen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sexyquote:Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmm
Ja, jongere mannen zien er meestal beter uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat veel 'zich laten gaan' als ze in die leeftijd zitten. Misschien bezet, dus moeite doen is niet echt meer aan de orde. Ouder worden excuus. Een pens hoort er bij want ja je bent geen 20 meer (bs uiteraard). Terwijl jezelf blijven verzorgen verder gaat dan het enkel voor de (of een) ander te doen. Je doet het vooral voor jezelf en zo je kwaliteit van leven op niveau te houden (los van geld en zo). Maar dat is slechts mijn 2 centen.
Snel?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmm
Hm ja bijvoorbeeldquote:
Ook weer begrijpelijk. Draait uiteraard meer om looks. Maar jezelf 'onderhouden' zegt misschien ook wel iets over het karakter. Niet alles. Maar kan wel deel uitmaken van hoe iemand is?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, jongere mannen zien er meestal beter uit.
Dat is leuk voor de seks, maar meer ook niet. Ik kan weer niet verliefd worden op een jongere man.
Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...quote:Op donderdag 31 december 2020 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook weer begrijpelijk. Draait uiteraard meer om looks. Maar jezelf 'onderhouden' zegt misschien ook wel iets over het karakter. Niet alles. Maar kan wel deel uitmaken van hoe iemand is?
Beoordeel mij nog eens over 3 jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...
Maar het lijkt wel of veel mannen van boven de 40 het ook niet meer zo boeit nee.
Ik vind maar zelden een man van die leeftijd en daarboven nog aantrekkelijk.
Haastige spoed is zelden goedquote:Op donderdag 31 december 2020 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 jaar om haar te versieren
Kaaklijn slapper?? Wat is dat?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...
Maar het lijkt wel of veel mannen van boven de 40 het ook niet meer zo boeit nee.
Ik vind maar zelden een man van die leeftijd en daarboven nog aantrekkelijk.
Neequote:
De huid wordt toch slapper en gaat meer hangen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kaaklijn slapper?? Wat is dat?
Een kaaklijn verandert toch niet?
De huid.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kaaklijn slapper?? Wat is dat?
Een kaaklijn verandert toch niet?
Uiteraard met wat variatiequote:Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef Womanly het volgende:
[..]
Nee
[..]
De huid wordt toch slapper en gaat meer hangen.
Veel trainen doet wonderen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat heb je pas bij 70+. Wist niet dat je in die leeftijdsklasse je ook orienteerdequote:
Nee joh, echt al eerder. Bij sommigen begint het al rond de 40.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat heb je pas bij 70+. Wist niet dat je in die leeftijdsklasse je ook orienteerde![]()
Nou, daar kan je wel trots op zijn. Waw. So cool ....quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik had als grapje op de tweede dag al over bij mij wonen en de derde dag, volgens mij, over onze kinderen. Haha!
Eigenlijk was het meer om te ontmoedigen, omdat ik niet echt interesse had en het niet boeide of hij bleef of niet. Maar hij rende niet weg. Sterker nog, hij is er nog steeds na maanden!
Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor datesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:00 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Nou, daar kan je wel trots op zijn. Waw. So cool ....
Hoiquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates
Maar niet online.
Jammer, of niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar niet sterk genoeg om obstakels te kunnen dragen, want dat is nu over. Ben weer open voor dates
Maar niet online.
Mijn 40+ vrienden en ik hebben er geen last van. Denk ook dat het eerder begint als je dik bent, dus beetje op letten tijdens de feest dagenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 05:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee joh, echt al eerder. Bij sommigen begint het al rond de 40.
Was dit zo'n Last Xmas verhaal? 2e Kerstdag had hij het gezien?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar niet online.
Is altijd pijnlijk als er al gevoelens zijn.quote:
Nee. Ik ga, naar zijn zin, te langzaam en ik raak zenuwachtig als ik word opgejaagd. Dus de irritaties over en weer waren niet van de lucht.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was dit zo'n Last Xmas verhaal? 2e Kerstdag had hij het gezien?
Door de smiley kreeg ik die indruk, sorry.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Is altijd pijnlijk als er al gevoelens zijn.
[..]
Nee. Ik ga, naar zijn zin, te langzaam en ik raak zenuwachtig als ik word opgejaagd. Dus de irritaties over en weer waren niet van de lucht.
Komt wel goed, hoor. Ik zie altijd licht dus mijn vrolijkheid heeft bijna nooit geleden onder tegenslagen ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef xFriendx het volgende:
Jammer Amee![]()
Volgens mij ben je een vrolijke dame en doet het nu zeer, maar weet zeker dat je snel weer lacht. Jammer dat hij het geduld niet kon opbrengen.
Oh ja. Ik ben, denk ik, niet iemand die dan dagen gaat zitten huilen ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:20 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Door de smiley kreeg ik die indruk, sorry.
Lastig als je niet even snel wil, snap je wel. Ik vind het een soort “waar is hier de nooduitgang” gevoel.
Dat is mijn voornemen ook. Mezelf en mijn dochter veel beter leren kennen en flink investeren in die band.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga daten in 2021.
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Is het weer over met je suikeroompje?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wauw dit klinkt intens triest. Maar ik heb er gewoon echt geen zin en behoefte meer aan.
Ergens ook wel bevrijdend, heb ineens tijd over voor mezelf i.p.v. anderen het continu naar de zin te maken.
Hahaquote:
* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstje
Succes ermee![]()
![]()
Heb jij een lijstje?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie streept Naardegallemiezen van z'n lijstje
Succes ermee![]()
![]()
Anabolen, kauwgum en katjesdrop.quote:
Mooi besluit. Maar meissie, meestal lopen dingen niet zoals je ze voorneemt. Dus ik hoop voor jou dat het beter uit pakt dan je zelf dachtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik zal je eerlijk zeggen (maar wil niet in detail treden): het gaat niet erger worden dan dit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi besluit. Maar meissie, meestal lopen dingen niet zoals je ze voorneemt. Dus ik hoop voor jou dat het beter uit pakt dan je zelf dacht
Als je het andere continu naar hun zin bent aan het maken, dan heb je een verkeerde relatie. Ik deed veel voor mijn ex maar was wel blij als ik iets voor haar deed. Het voelde niet alsof ik mezelf opofferde of zo. Achteraf is ze wel bij mij weggegaan maar ja zo gaat het.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Klinkt als een heel prima plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Uiteindelijk maak je natuurlijk altijd 'offers' het hangt alleen nauw samen met of het in balans is en degene aan de overkant net zoveel moeite doet. En dat is helaas niet altijd het geval.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Als je het andere continu naar hun zin bent aan het maken, dan heb je een verkeerde relatie. Ik deed veel voor mijn ex maar was wel blij als ik iets voor haar deed. Het voelde niet alsof ik mezelf opofferde of zo. Achteraf is ze wel bij mij weggegaan maar ja zo gaat het.
Maar je moet inderdaad gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Bij mijn vorige relatie hoefde dat niet habib. Ik had er plezier aan daar te zijn voor haar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak je natuurlijk altijd 'offers' het hangt alleen nauw samen met of het in balans is en degene aan de overkant net zoveel moeite doet. En dat is helaas niet altijd het geval.
Volgens mij las ik tijdje geleden dat je in Friesland woonde toch? Ik ook namelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar niet online.
Maar jij bent niet vrijgezel toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:54 schreef Restyler het volgende:
[..]
Volgens mij las ik tijdje geleden dat je in Friesland woonde toch? Ik ook namelijk
Smoothquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:54 schreef Restyler het volgende:
[..]
Volgens mij las ik tijdje geleden dat je in Friesland woonde toch? Ik ook namelijk
Ha! Mooie plaats om te wonenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:54 schreef Restyler het volgende:
[..]
Als je details wil delen kan dat altijd in DM (niet perse die van mij alleen, die van Fax, Amee of Womanly staan vast ook voor je open, om een paar willekeurig te noemen).quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen (maar wil niet in detail treden): het gaat niet erger worden dan dit.
Dus ik ben niet bang. Denk dat ik me in mijn eentje juist veiliger ga voelen.
Movin' fast indeedquote:
Veel plezier dan vandaag! Hoop voor je dat ze geen afzegger is op het laatste moment.quote:
Er is ook een leven buiten Fok!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oef gelukkig. Zo blijft er anders geen enkele over voor mij
Waarom gelijk die negatieve toon?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Veel plezier dan vandaag! Hoop voor je dat ze geen afzegger is op het laatste moment.
Wat gaan jullie doen?
Geduldquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:52 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik krijg meer matches, maar grootste gedeelte zijn stelletjes of vrouwen die seks willen. Wat zijn die mensen extreem actief.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
GeduldEr zit al een stijgende lijn in toch
Realiseer je dat de parenclubs e.d. allemaal dicht zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:52 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik krijg meer matches, maar grootste gedeelte zijn stelletjes of vrouwen die seks willen. Wat zijn die mensen extreem actief.
Owquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt.Zit nu ook gewoon niet zo lekker in m’n vel.
*hug*quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha! Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Realiseer je dat de parenclubs e.d. allemaal dicht zijnDaar zijn er een hoop van aan het shoppen op de apps.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha! Zou dat het zijn?Ik lig iig qua uiterlijk goed in de markt zullen we maar zeggen
Snap ikquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha! Zou dat het zijn?Ik lig iig qua uiterlijk goed in de markt zullen we maar zeggen
Komt nogal vaak voor helaas, lees ik geregeld hierquote:
Waarom dan niet eerst zorgen dat je je dingen op orde hebt?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is wel een keer aangetoond dat mensen vaker verliefd worden als ze zelf nog shit op te lossen hebben, dan wanneer ze psychologisch gezien al af zijn (want wanneer zijn mensen dat uberhaupt?)quote:Op zondag 3 januari 2021 00:32 schreef Solid-Snake het volgende:
Waarom dan niet eerst zorgen dat je je dingen op orde hebt?
Ik snap nooit mensen die gaan daten terwijl ze zeggen dat ze niet lekker in hun vel zitten.
Los eerst je eigen shit op. Zal je op langer termijn ook veel meer succes hebben op date gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |