Not my stylequote:
Ik wens je iig veel geluk in het nieuwe jaar!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:15 schreef Avianflu het volgende:
Dankje allemaal. Kan het hem niet eens kwalijk nemen, als ik dacht dat de relatie met de vader van mijn kind nog een kans had zou ik er ook voor gaan. Sterker nog, ik heb het geprobeerd, onsuccesvol uiteraard.
Maar lekker 2021 in, misschien nu eindelijk wel klaar voor iets serieuzers. Moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel een soort patroon zie in de mannen waar ik op val.
Die chicks moeten badboys zoeken die er zo uit zien, maar het niet zijn..quote:Op donderdag 31 december 2020 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat patroon lijken behoorlijk veel vrouwen last van te hebben, dus zou me er niet al te druk om maken
Nice movequote:
Niets mis met jou. Gewoon beetje awkward.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja ehm... vriendje mag ook![]()
Wat is er eigenlijk mis met mij? Of krijg je dan the hots voor je stepdaddy?![]()
![]()
Mooi begin dan, chantagequote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
Pleitos, O&N @ FWB, gotta move![]()
Iedereen een prettig uiteinde en een goed begin, en niks doen wat ik niet zou doen![]()
Tot volgend jaar
Pics.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die chicks moeten badboys zoeken die er zo uit zien, maar het niet zijn..
Haaaiiii
Emotioneel niet helemaal beschikbaar?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:15 schreef Avianflu het volgende:
Dankje allemaal. Kan het hem niet eens kwalijk nemen, als ik dacht dat de relatie met de vader van mijn kind nog een kans had zou ik er ook voor gaan. Sterker nog, ik heb het geprobeerd, onsuccesvol uiteraard.
Maar lekker 2021 in, misschien nu eindelijk wel klaar voor iets serieuzers. Moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel een soort patroon zie in de mannen waar ik op val.
Dit precies inderdaad. En daarom vallen zij op mij denk ik , omdat ik dat ook niet 100% ben.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Emotioneel niet helemaal beschikbaar?
Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:29 schreef xFriendx het volgende:
Kop op, in 2021 vinden we (weer) hele leuke dames en heren
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt.
Ben zelf eind 30, maar die vrouwen zijn allemaal zo ouwig.
Wat let je, even tinderen en je hebt in principe als je als man niet al te lelijk bent wel relatief snel succes.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef hjansen82 het volgende:
Ik wil wel graag aan mijn trekken komen.
Jongere vrouwen datenquote:
Noem je me nou lelijk?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat let je, even tinderen en je hebt in principe als je als man niet al te lelijk bent wel relatief snel succes.
Awwh zo lief. Hoiquote:Op donderdag 31 december 2020 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, wilde gewoon even hoi zeggen tegen een leuke dame
Dit zijn van die zinnen waar een komma veel verschil kan makenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef Womanly het volgende:
[..]
Hoi meneer ik wil wel aan mijn trekken komen.
Check, stabiel, leuk en slankquote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe dunner de selectie van stabiele, leuke en slanke vrouwen wordt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit zijn van die zinnen waar een komma veel verschil kan maken
Niet perse. Als ik merk dat iemand toch een staartje heeft van een ex, dan is dat toch wel echt een red flag voor mij. Het is een beetje een saved game van een ander verder spelen. Damaged goods blijf ik inmiddels ver van. Been there done thatquote:Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Check, stabiel, leuk en slank.
Mannen idem overigens, veel oude koppen maar ook veel normaal. +/- 5 jaar is ideaal voor mij.
En over die erfenis van je ex. Mijn ervaring nu is, als je zelf relatie geschiedenis hebt ga dan voor iemand die dat ook heeft en andersom.
Feitelijk gezien kan meneer daar in principe altijd aan komen dmv masturbatiequote:Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef Womanly het volgende:
[..]
Hoi meneer ik wil wel aan mijn trekken komen.
Misschien leest hij dit, dit is wel een goede tipquote:Op donderdag 31 december 2020 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Feitelijk gezien kan meneer daar in principe altijd aan komen dmv masturbatie
Succes met het zoeken van iemand zonder verleden.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet perse. Als ik merk dat iemand toch een staartje heeft van een ex, dan is dat toch wel echt een red flag voor mij. Het is een beetje een saved game van een ander verder spelen. Damaged goods blijf ik inmiddels ver van. Been there done that
Dat is iedereen, maar mensen gaan daar verschillend mee om of helemaal nietquote:Op donderdag 31 december 2020 18:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Succes met het zoeken van iemand zonder verleden.
Je bent zelf ouwig.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Damaged oke. Ik boedel meer iemand die geen relatie ervaring heeft. Dat is imho ook een rugzak.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet perse. Als ik merk dat iemand toch een staartje heeft van een ex, dan is dat toch wel echt een red flag voor mij. Het is een beetje een saved game van een ander verder spelen. Damaged goods blijf ik inmiddels ver van. Been there done that
Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwigerquote:Op donderdag 31 december 2020 18:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent zelf ouwig.
Veel vrouwen van 35 vielen/vallen op mij en ik geregeld dus ook op hun: nog jong uiterlijk, niet naïef, gezelligWat wil een man nog meer?
Dat veranderende uiterlijk valt niet zo erg op als je met iemand samen bent... Dat gaat dan geleidelijk: "Je ziet er leuk uit nog steeds!".quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwigerDus dat ouwig heeft toch weinig nut of je moet steeds jonge mensen daten.
Sommigen blijven er lang jeugdig uitzien.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ja jong uiterlijk is leuk enzo maar dat wordt toch steeds ouwigerDus dat ouwig heeft toch weinig nut of je moet steeds jonge mensen daten.
Ik ben al jaren 26quote:Op donderdag 31 december 2020 19:22 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Sommigen blijven er lang jeugdig uitzien.
Eens, maar dat vind ik dus ook van de mannen!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmmquote:Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens, maar dat vind ik dus ook van de mannen!
Denk dat veel 'zich laten gaan' als ze in die leeftijd zitten. Misschien bezet, dus moeite doen is niet echt meer aan de orde. Ouder worden excuus. Een pens hoort er bij want ja je bent geen 20 meer (bs uiteraard). Terwijl jezelf blijven verzorgen verder gaat dan het enkel voor de (of een) ander te doen. Je doet het vooral voor jezelf en zo je kwaliteit van leven op niveau te houden (los van geld en zo). Maar dat is slechts mijn 2 centen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sexyquote:Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmm
Ja, jongere mannen zien er meestal beter uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat veel 'zich laten gaan' als ze in die leeftijd zitten. Misschien bezet, dus moeite doen is niet echt meer aan de orde. Ouder worden excuus. Een pens hoort er bij want ja je bent geen 20 meer (bs uiteraard). Terwijl jezelf blijven verzorgen verder gaat dan het enkel voor de (of een) ander te doen. Je doet het vooral voor jezelf en zo je kwaliteit van leven op niveau te houden (los van geld en zo). Maar dat is slechts mijn 2 centen.
Snel?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hmpf ik ben stabiel, leuk en s.... hmmmm
Hm ja bijvoorbeeldquote:
Ook weer begrijpelijk. Draait uiteraard meer om looks. Maar jezelf 'onderhouden' zegt misschien ook wel iets over het karakter. Niet alles. Maar kan wel deel uitmaken van hoe iemand is?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, jongere mannen zien er meestal beter uit.
Dat is leuk voor de seks, maar meer ook niet. Ik kan weer niet verliefd worden op een jongere man.
Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...quote:Op donderdag 31 december 2020 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook weer begrijpelijk. Draait uiteraard meer om looks. Maar jezelf 'onderhouden' zegt misschien ook wel iets over het karakter. Niet alles. Maar kan wel deel uitmaken van hoe iemand is?
Beoordeel mij nog eens over 3 jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...
Maar het lijkt wel of veel mannen van boven de 40 het ook niet meer zo boeit nee.
Ik vind maar zelden een man van die leeftijd en daarboven nog aantrekkelijk.
Haastige spoed is zelden goedquote:Op donderdag 31 december 2020 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 jaar om haar te versieren
Kaaklijn slapper?? Wat is dat?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, als je als man kaal wordt kun je daar weinig aan doen lijkt me. Of als je kaaklijn slapper wordt...
Maar het lijkt wel of veel mannen van boven de 40 het ook niet meer zo boeit nee.
Ik vind maar zelden een man van die leeftijd en daarboven nog aantrekkelijk.
Neequote:
De huid wordt toch slapper en gaat meer hangen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kaaklijn slapper?? Wat is dat?
Een kaaklijn verandert toch niet?
De huid.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kaaklijn slapper?? Wat is dat?
Een kaaklijn verandert toch niet?
Uiteraard met wat variatiequote:Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef Womanly het volgende:
[..]
Nee
[..]
De huid wordt toch slapper en gaat meer hangen.
Veel trainen doet wonderen.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |