abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197100432
;(
pi_197100563
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een vriendschap met een plusje? :P
Nah, daar ben ik niet op uit. Wil gewoon een mooie vriendschap bouwen waar wellicht meer uitvloeit. Geen fbw oid.
pi_197112937
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:36 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nah, daar ben ik niet op uit. Wil gewoon een mooie vriendschap bouwen waar wellicht meer uitvloeit. Geen fbw oid.
Dan zit de druk er ook wat minder op :Y
pi_197120150
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:58 schreef Amee het volgende:
Dat is nietwaar. Sommigen hebben doelen en ondertussen genieten ze van wat het leven geeft.
Het is altijd zinvol als het je blij maakt. Meer is er niet te halen uit het leven. :P
Ja daar heb je wel gelijk in ja
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197124925
Moet er ergens nog wel aan wennen dat 40'ers ook in de range liggen :@ :o

Maar blijf ook verbaasd hoe jong sommige van zeg 45 lijken maar soms ook hoe oud sommigen van 29 er uit zien.
Het is echt heel wisselend.
pi_197125010
True. Mijn moeder is 45, maar ze lijkt op 30 hoogstens :D
pi_197125317
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:03 schreef xFriendx het volgende:

Maar blijf ook verbaasd hoe jong sommige van zeg 45 lijken maar soms ook hoe oud sommigen van 29 er uit zien.
_O-

Bizar he, ik date ook met 40+ en dat is best gek, vorige week moest ik m'n legitimatie nog tonen :')

En idd, ik zie natuurlijk alleen mannen maar zo hey, sommige mannen zien er echt al heel oud uit met 32.
pi_197126278
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:10 schreef Amee het volgende:
In een gekke twist zou ik gewoon jouw moeder kunnen daten, qua leeftijd dan :o
pi_197126310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:03 schreef xFriendx het volgende:

Waarom zou 40+ niet meer in de range liggen :o
Wij zijn ook leuk :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197126381
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:27 schreef Brybry het volgende:

[..]

_O-

Bizar he, ik date ook met 40+ en dat is best gek, vorige week moest ik m'n legitimatie nog tonen :')

En idd, ik zie natuurlijk alleen mannen maar zo hey, sommige mannen zien er echt al heel oud uit met 32.
Valt echt op dat zo'n beetje tussen 28 en 42 het echt mega kan wisselen in looks. Valt extra op als je zit te swipen ook. Dan heb je een jong iemand voor je en zie je 44 staan bijvoorbeeld en de volgende denk ik: vast te oud, zie je 31 staan of zo. Misschien is zo'n beetje vanaf 30 plus het ook wel een leeftijd dat als je jezelf niet meer op orde houd het verval ook heel groot is :o :P
pi_197126443
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom zou 40+ niet meer in de range liggen :o
Wij zijn ook leuk :P
Ik moet enkel soms nog wennen aan het idee, maar 40+ ligt zeker in mijn range hoor ;) daar zitten hele leuke mooie dames bij die veel andere dames die jonger zijn in het stof laten bijten. Niets mis met 40+
pi_197126636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Valt echt op dat zo'n beetje tussen 28 en 42 het echt mega kan wisselen in looks. Valt extra op als je zit te swipen ook. Dan heb je een jong iemand voor je en zie je 44 staan bijvoorbeeld en de volgende denk ik: vast te oud, zie je 31 staan of zo. Misschien is zo'n beetje vanaf 30 plus het ook wel een leeftijd dat als je jezelf niet meer op orde houd het verval ook heel groot is :o :P
Je hebt het nu alleen over foto's toch.
De ene gebruikt een filter en de ander niet? :P
pi_197127100
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

In een gekke twist zou ik gewoon jouw moeder kunnen daten, qua leeftijd dan :o
Haha, ja! Mijn laatste love interest scheelt ook maar 6 jaar met haar. Ghehe!
Ze is ook heel modern, dus ik denk dat behalve verzorging ook uitstraling een oudere vrouw jonger doet lijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 10:46:17 ]
pi_197128331
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:29 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je hebt het nu alleen over foto's toch.
De ene gebruikt een filter en de ander niet? :P
Idd even puur op fotos, soms icm de profieltekst. Maar ligtnniet zozeer aan die filters, daar kijk ik wel doorheen. Hoewel een dame met tig van die filterfotos met kekke kattenoortjes en zo bij mij al snel een swipe naar links krijgt.
pi_197129230
Nou, ik ben weer op de datemarkt na 3 mnd.

Date ging het weer met zijn ex proberen, moeder van zijn kind. Zijn goed recht natuurlijk en begrijp het ook, alleen was een beetje teleurgesteld in het niet duidelijk communiceren.
Ik ga niet op de wachtbank zitten.

Maar goed, hem geconfronteerd. Een heel verhaal aangehoord. Hem het beste gewenst (meen ik oprecht) en aangegeven dat ik vooral gekwetst ben door het niet direct eerlijk zijn. Kreeg ook het gevoel dat hij vooral zijn gedrag goed wilde praten.
Heb het contact nu verder afgekapt, beter voor iedereen.

Al met al kijk ik wel positief terug, vooral veel over mijzelf geleerd en over waar mijn knelpunten nog zitten. Maar nu voel ik mij gewoon even kut en toch een soort van belazerd, ondanks dat alles nog redelijk casual en open was.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197129700
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Avianflu het volgende:

Date ging het weer met zijn ex proberen, moeder van zijn kind. Zijn goed recht natuurlijk en begrijp het ook, alleen was een beetje teleurgesteld in het niet duidelijk communiceren.

Maar goed, hem geconfronteerd. Een heel verhaal aangehoord. Hem het beste gewenst (meen ik oprecht) en aangegeven dat ik vooral gekwetst ben door het niet direct eerlijk zijn. Kreeg ook het gevoel dat hij vooral zijn gedrag goed wilde praten.

Al met al kijk ik wel positief terug, vooral veel over mijzelf geleerd en over waar mijn knelpunten nog zitten. Maar nu voel ik mij gewoon even kut en toch een soort van belazerd, ondanks dat alles nog redelijk casual en open was.
Sterkte :* . En vooral dat laatste herken ik wel nu na m'n laatste date. Ik vond het rot dat het uit ging, ze had er misschien iets eerder mee kunnen komen, zat zelf nu een week in twijfel. Maar achteraf neem ik haar niets kwalijk, wens ik haar ook het beste en wat je zegt, heb ik dingen over mezelf geleerd en vind ik dat ik er sowieso beter van ben geworden. Ook snel terug gegrepen op wat ik allemaal wel heb :Y
pi_197129710
quote:
Al met al kijk ik wel positief terug, vooral veel over mijzelf geleerd en over waar mijn knelpunten nog zitten.
Snap dit soort teksten meestal niet. Volgens mij zijn er geen knelpunten als je de juiste persoon ontmoet?

Desalniettemin sterkte. Zijn genoeg mensen die geneigd zouden zijn om zichzelf voor de gek blijven te houden. Mag imho best trots op jezelf zijn. :Y
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197129953
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:26 schreef Hineni het volgende:

[..]

Snap dit soort teksten meestal niet. Volgens mij zijn er geen knelpunten als je de juiste persoon ontmoet?

Desalniettemin sterkte. Zijn genoeg mensen die geneigd zouden zijn om zichzelf voor de gek blijven te houden. Mag imho best trots op jezelf zijn. :Y
Ik heb wel duidelijk knelpunten waardoor ik zelf dingen saboteer. Onzekerheden die vooral bij mijzelf liggen en vertrouwens issues waardoor ik mij niet kan openstellen. Daar heb ik zelfs bij vriendschappen van 30+ jaar nog last van soms.

Al bleek het wantrouwen terecht nu op het laatst. Maar ben idd wel trots dat ik sterk genoeg ben nu om mijn “radar” te vertrouwen en dingen af te kappen. Hij had nog wel willen blijven aanrommelen, een man met die integriteit hoef ik niet.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197130183
quote:

;( :*
pi_197130229
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Sterkte :* . En vooral dat laatste herken ik wel nu na m'n laatste date. Ik vond het rot dat het uit ging, ze had er misschien iets eerder mee kunnen komen, zat zelf nu een week in twijfel. Maar achteraf neem ik haar niets kwalijk, wens ik haar ook het beste en wat je zegt, heb ik dingen over mezelf geleerd en vind ik dat ik er sowieso beter van ben geworden. Ook snel terug gegrepen op wat ik allemaal wel heb :Y
Precies, nu lekker oud en nieuw vieren bij een goede vriendin, even mijn verhaal daar kwijt en door.
Dochter is lekker bij oma en opa aan het logeren waar ik ook altijd op terug kan vallen.
  donderdag 31 december 2020 @ 12:58:08 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197130653
Wat vervelend avianflu, dit moet toch een klap in je gezicht zijn!
Goed dat je er wel positief naar kijkt verder...

Gelukkig ook dat ie al na drie maanden terug gaat naar z’n ex. Stel je voor dat het pas na een jaar is ofzo... Het doet even pijn nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197130969
Heh bah Avianflu, wat vervelend dat het zo is gelopen!

Sterkte O+
pi_197131522
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat vervelend avianflu, dit moet toch een klap in je gezicht zijn!
Goed dat je er wel positief naar kijkt verder...

Gelukkig ook dat ie al na drie maanden terug gaat naar z’n ex. Stel je voor dat het pas na een jaar is ofzo... Het doet even pijn nu.
Hij heeft waarschijnlijk ff van 2 walletjes gegeten en teruggegaan toen hij zag dat het een optie was. Je komt niet zo maar "ineens" terug naar je ex. Rot maar shit happens
pi_197132439
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hij heeft waarschijnlijk ff van 2 walletjes gegeten en teruggegaan toen hij zag dat het een optie was. Je komt niet zo maar "ineens" terug naar je ex. Rot maar shit happens
Ja dit vermoed ik ook, al ontkent hij. Maarja, idd shit happens.
  donderdag 31 december 2020 @ 14:54:19 #150
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197133567
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:10 schreef Amee het volgende:
Namen, rugnummers, FB, linkjes, alles :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')