abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2020 @ 23:39:07 #211
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197042022
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is dat van dezelfde charlatan als hier

https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/amp/53525002
_O- _O- _O-
debunked by the BBC

dat is als door minister Ollengrøn beschuldigd worden van het verspreiden van nep-nieuws..
Huig
  maandag 28 december 2020 @ 23:48:06 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197042428
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:36 schreef Orwell het volgende:

[..]

paar vormfoutjes..
lekker boeiend het verschil tussen 1,5 en 500 kilometer dna.
:)
Zoals ik zei: de echt hilarische nonsens staat wat lager. Enneh, vormfoutjes van diegene die jou moet gaan uitleggen hoe zo'n viesvetgevaarlijk vaccin jouw DNA gaat veranderen waardoor je eigendom wordt van Pfizer en waardoor Mark Rutte een seintje krijgt wanneer je je spruitjes niet netjes opeet? Dat is kwalijker dan wanneer de monteur van je auto vraagt of je even het doosje bougievonkjes aangeeft om de band op te pompen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 28-12-2020 23:55:27 ]
Huilen dan.
pi_197042713

De Jonge wil dus toch een indirecte vaccinatieplicht. Hadden de complotgekkies weer gelijk :)
pi_197042716
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef Orwell het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
debunked by the BBC

dat is als door minister Ollengrøn beschuldigd worden van het verspreiden van nep-nieuws..
Kun je nagaan wat voor onzin die osteopaat de wereld inslingert dat je zelfs door de BBC debunked wordt.

Ook grappig dat als het mensen hier zo uitkomt de msm keer op keer als bron worden gebruikt
  maandag 28 december 2020 @ 23:57:00 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197042746
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef Orwell het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
debunked by the BBC

Wat een stel komedianten die gasten inderdaad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197042839
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Je lult alleen maar na wat ze je al die tijd voorgekauwd hebben :')
Zo slim ben je niet, of je speelt een rol, kom ik nog wel achter
geen stiekem post verwijderen he
Vertel wat klopt er niet. Begin bij punt 1 en 2, dat is gewoon wiskunde, dat klopt of klopt niet. Doe jij de berekening ook eens stap voor stap
pi_197042897
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Wegenbouwer het volgende:
[ afbeelding ]

De Jonge wil dus toch een indirecte vaccinatieplicht. Hadden de complotgekkies weer gelijk :)
Hij wint advies in, eerst maar kijken wat daar uit komt ervan uitgaande dat dit überhaupt een bestaand document is
pi_197042913
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vertel wat klopt er niet. Begin bij punt 1 en 2, dat is gewoon wiskunde, dat klopt of klopt niet. Doe jij de berekening ook eens stap voor stap
Nee, natuurlijk ga ik dat niet doen.Heb wel wat belangrijker te doen.
lekker luieren dus.
pi_197042947
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een stel komedianten die gasten inderdaad.
Geen meme deze keer? Alleen maar een ad hominem... Teleurstellend hoor
pi_197043002
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2020 23:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

@:devlinmr help
Komt goed...maar nu tijd voor bed
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:14:01 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197043236
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Komt goed...maar nu tijd voor bed
Vergeet niet dat we om 9.30 dat overleg hebben met Ab. Heb je nog naar die herziene roadmap gekeken? De mutatie die gepland stond voor begin 2021 is wat vervroegd ontsnapt uit het lab in Londen (expres natuurlijk, om de Brexit-onderhandelingen los te trekken), dus we moeten even kijken wat de implicaties zijn voor de overgang naar het universele basisinkomensprogramma. Ik had begrepen dat de verschillende instanties daar nog niet helemaal klaar voor zijn. Zie ook de problemen bij de GGD waardoor we, vergeleken met onze buurlanden, wat verlaat beginnen met het microchippen.

Maar daar hebben we het morgen nog wel over.
Huilen dan.
pi_197043328
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vergeet niet dat we om 9.30 dat overleg hebben met Ab. Heb je nog naar die herziene roadmap gekeken? De mutatie die gepland stond voor begin 2021 is wat vervroegd ontsnapt uit het lab in Londen (expres natuurlijk, om de Brexit-onderhandelingen los te trekken), dus we moeten even kijken wat de implicaties zijn voor de overgang naar het universele basisinkomensprogramma. Ik had begrepen dat de verschillende instanties daar nog niet helemaal klaar voor zijn. Zie ook de problemen bij de GGD waardoor we, vergeleken met onze buurlanden, wat verlaat beginnen met het microchippen.

Appie is ook maar een slaafje. Je kan het wel leuk brengen.
Misschien dat pubertjes daar in trappen
pi_197043398
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hij wint advies in, eerst maar kijken wat daar uit komt ervan uitgaande dat dit überhaupt een bestaand document is
Het document bestaat echt, maar gaat over het testprogramma, niet over vaccinaties. Mijn fout. Maakt het niet minder discutabel natuurlijk.

Bron: https://www.gezondheidsra(...)ebreid-testprogramma
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:20:46 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197043467
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:36 schreef Orwell het volgende:

[..]

paar vormfoutjes..
lekker boeiend het verschil tussen 1,5 en 500 kilometer dna.
:)
Als de simpele dingen al mis gaan...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197043485
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooiste is nog dat ze er allemaal intrappen. Alsof we de echte roadmap vrij zouden geven. Ze moesten eens weten
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:28:02 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197043668
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mooiste is nog dat ze er allemaal intrappen. Alsof we de echte roadmap vrij zouden geven. Ze moesten eens weten
Niet beseffen dat dat hele canadian report gewoon een zoethoudertje is :D .
Huilen dan.
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:52:11 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197044364
Valt me wel op dat er op het COR subforum om een poep en een scheet gemodereerd wordt en verwezen naar dit subforum. Maar dat iedereen ,plus de mods zelf, hier lekker komen trollen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197044705
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:58 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Die nep journalist? Tis wat he
Nee hoor je bent van harte welkom, maar het zou fijn zijn als je de discussie zou aangaan ipv duiken en ontwijken afgewisseld met ad hominem.
  dinsdag 29 december 2020 @ 01:09:33 #230
189978 controlaltdelete
pi_197044859
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Valt me wel op dat er op het COR subforum om een poep en een scheet gemodereerd wordt en verwezen naar dit subforum. Maar dat iedereen ,plus de mods zelf, hier lekker komen trollen.
Blijft apart ja die dagelijkse msm'ers die op een bnw forum rondhangen om daar het hoogste woord te voeren tegen mensen waarvan ze bij voorbaat van weten dat ze niet geïnteresseerd zijn laat staan overtuigd gaan worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 december 2020 @ 01:30:33 #231
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197045264
ben benieuwd hoelang en tot welk percentage helling dit Titanic-orkestje hun oude riedel nog blijft afdraaien..

waarsch nog tot het water hen aan de lippen staat.

cognitive dissonance is a bitch.
Huig
pi_197047010
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Joh ik kan er al geen 5 maanden op.

Als ik erover nadenk is dat diep beschamend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197047490
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 22:07 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

áh..

Dr. Carrie Madej
Vastgezet door Dr. Carrie Madej
Dr. Carrie Madej
1 maand geleden
YouTube is heavily censoring me... go to https://www.bitchute.com/channel/jvb6P6dwrWqQ/

https://www.bitchute.com/channel/jvb6P6dwrWqQ/

Ik ga niet álle YT bekijken, maar deze is wel boeiend.....

https://www.bitchute.com/video/K4uMTUMK8ud1/

Dit is geen domme vrouw...
pi_197047516
Heb een hoop geveegd en genote. Stop nu aub met dat op de man spelen!

Iedereen mag hier posten, iedereen mag hier z'n mening verkondigen en iedereen mag de discussie aangaan met wie 'ie dat wilt. 'Jij komt hier nooit dus ga weg' is hier écht niet de bedoeling. Ook 'niet BNW'ers die komen discussiëren in BNW' niet.

Ga niet de boel verstieren met een hoop gehak op elkaar.

P.s Kan best dat er wat normale reacties ook wegzijn, die grotendeels gebaseerd waren op een verwijderde post.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 07:29:40 ]
  dinsdag 29 december 2020 @ 07:48:58 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197047630
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 01:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Blijft apart ja die dagelijkse msm'ers die op een bnw forum rondhangen om daar het hoogste woord te voeren tegen mensen waarvan ze bij voorbaat van weten dat ze niet geïnteresseerd zijn laat staan overtuigd gaan worden.
Ik zit alleen op bnw.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:16:25 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197049845
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 07:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

áh..

Dr. Carrie Madej
Vastgezet door Dr. Carrie Madej
Dr. Carrie Madej
1 maand geleden
YouTube is heavily censoring me... go to https://www.bitchute.com/channel/jvb6P6dwrWqQ/

https://www.bitchute.com/channel/jvb6P6dwrWqQ/

Ik ga niet álle YT bekijken, maar deze is wel boeiend.....

https://www.bitchute.com/video/K4uMTUMK8ud1/

Dit is geen domme vrouw...
Binnen 10 seconden al de eerste onzin: er zijn wel degelijk dierproeven geweest. Toen ze daarna doodleuk begon te vertellen dat de inentingen tegen tetanus een middel bevatten om abortus op te wekken vond ik het wel weer mooi geweest.

Dat is namelijk de grootste onzin en niks meer dan het napraten van nepnieuws dat sinds de jaren '90 de ronde doet.
Huilen dan.
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:20:46 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197049943
Overigens zijn er ook wel degelijk challenge studies gedaan op proefpersonen met de covid-vaccins en is me niet helemaal duidelijk hoe dat nou weer onethisch zou zijn. Dat is standaard bij nieuwe geneesmiddelen.
Huilen dan.
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:21:47 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197049978
Of het wel of geen domme vrouw is laat ik in het midden, maar het is wel duidelijk dat je weinig waarde moet hechten aan wat er uit haar mond komt.
Huilen dan.
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:41:55 #239
189978 controlaltdelete
pi_197050570
Huisarts spreekt zich uit over vaccinatiedwang

Met elke dag die vordert zie ik het moment naderen dat ik geacht word honderden, wellicht duizenden mensen te vaccineren met een vaccin waarbij ik nog altijd twijfels heb. Minister de Jonge kan het vaccin wel bagatelliserend vergelijken met een frikandel, maar mijn praktijk is geen snackbar.

Eerst is ter twijfel over het vaccin zelf: hoe goed is het onderzocht? Is er openheid over de bijwerkingen? Blijkens de medische literatuur ben ik niet de enige die zich hierover zorgen maakt: zie bijvoorbeeld deze link en zelfs de mededeling van van Dissel in mijn vorige post. (zie hiervoor de Linked in post van Jan Vingerhoets)

Dan is er de vraag: doet het vaccin wat het moet doen? Wat er tot nu toe bewezen is, is dat het verkoudheid, keelpijn en hoestklachten door het coronavirus kan voorkomen: niet meer dan dat. Heel terloops maar ten onrechte wordt daaraan de suggestie verbonden dat het dus ook ziekenhuisopname en sterfte voorkomt. Maar lieve mensen, dat is niet meer dan een aanname en daarvoor ontbreekt ieder bewijs. Waarom is de overheidsvoorlichting daar niet eerlijk over? Spelen hier andere belangen? Als ik daarover nadenk dan word ik heel somber.

Want voor het voorkomen van verkoudheid of keelpijn hoeft de maatschappij niet op slot, hoeven duizenden mensen niet failliet te gaan en mag je een vaccin niet verplichten. De echte vraag is dus: voorkomt het dat mensen moeten worden opgenomen in het ziekenhuis, voorkomt het dat ze naar de IC moeten of sterven? Misschien is dat zo. Maar voordat je miljoenen gezonde mensen min of meer onder dwang blootstelt aan een onbekend vaccin is er toch echt meer bewijs nodig dat dit effect ook echt bereikt wordt. En daarover zijn grote twijfels zoals ook het College ter beoordeling van Geneesmiddelen recent in haar persconferentie toegaf. Die twijfels worden eveneens gerapporteerd in een van de meest gerenommeerde internationale medische vakbladen.

Als ik even heel goed tot me laat doordringen dat mensen min of meer gedwongen worden een vaccin te nemen waarover ook onder medici nog zoveel vragen zijn, dan komt alles in mij in opstand. Nog nooit in mijn 27 jarige praktijk heb ik iets gedaan tegen de wil van een patiënt , met uitzondering van wilsonbekwame patiënten die een gevaar vormden voor zichzelf – en zelfs dan deed ik het met pijn in het hart. De zelfbeschikking van de patiënt staat boven alles. De verplichting om zich te laten vaccineren is er formeel niet, maar in de praktijk wel. Dit soort mistigheid past niet in een democratie. En dat gezegd hebbende, wordt het tijd om over de grenzen van de geneeskunde heen te kijken, want ons beroep brengt ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid met zich mee.

De meeste dokters willen zich liefst buiten de politiek houden en ik ben geen uitzondering daarop. Maar nu voelt het als onontkoombaar om verantwoordelijkheid te nemen, voor mij voelt het nu bijna als wegduiken om dat niet te doen. Het was de realisatie van die verantwoordelijkheid die me er tientallen jaren geleden al toe bracht om actief te worden binnen de medische beroepsgroep van Amnesty International, een organisatie die zich inzet voor het respecteren van mensenrechten. We werkten met name voor slachtoffers van regimes die het met die rechten en met de democratie niet zo nauw namen. De parallel met dat werk dringt zich nu aan me op – en dat is schokkend. Geleidelijk aan dringt het besef door: er staat meer op het spel dan de volksgezondheid.

Verblind door naïef vertrouwen in een vaccin dat ons ondanks genoemde twijfels opgedrongen wordt, accepteren we dat ons letterlijk de mond gesnoerd wordt, dat we onze naasten niet meer mogen omhelzen, dat we niet meer bijeen mogen komen, dat duizenden failliet gaan, de media gecensureerd worden en nog veel meer. De avondklok, zinloos symbool van onderdrukking, is al geen taboe meer en wekt buitengewoon kwalijke associaties op. Als we ons onze vrijheid laten afnemen riskeren we, om maar te spreken met met een zeer treffend gedicht van een groot verzetsheld, uiteindelijk om meer dan lijf en goed te verliezen. Die vrijheid, 75 jaar geleden met bloed en levens voor ons bevochten door moedige helden, wordt geleidelijk voor onze ogen afgebroken. En we laten het gebeuren!

Dit gaat over veel meer dan een virus. Alles in mij schreeuwt dat het tijd is om de naïviteit af te schudden. Niet comfortabel, maar wel bitter noodzakelijk. Laat het licht niet doven.

Huisarts Jan Vingerhoets, Bergen op Zoom

Het gaat de goede kant op ^O^
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:52:29 #240
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197050904
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Huisarts spreekt zich uit over vaccinatiedwang

Met elke dag die vordert zie ik het moment naderen dat ik geacht word honderden, wellicht duizenden mensen te vaccineren met een vaccin waarbij ik nog altijd twijfels heb. Minister de Jonge kan het vaccin wel bagatelliserend vergelijken met een frikandel, maar mijn praktijk is geen snackbar.

Eerst is ter twijfel over het vaccin zelf: hoe goed is het onderzocht? Is er openheid over de bijwerkingen? Blijkens de medische literatuur ben ik niet de enige die zich hierover zorgen maakt: zie bijvoorbeeld deze link en zelfs de mededeling van van Dissel in mijn vorige post. (zie hiervoor de Linked in post van Jan Vingerhoets)

Dan is er de vraag: doet het vaccin wat het moet doen? Wat er tot nu toe bewezen is, is dat het verkoudheid, keelpijn en hoestklachten door het coronavirus kan voorkomen: niet meer dan dat. Heel terloops maar ten onrechte wordt daaraan de suggestie verbonden dat het dus ook ziekenhuisopname en sterfte voorkomt. Maar lieve mensen, dat is niet meer dan een aanname en daarvoor ontbreekt ieder bewijs. Waarom is de overheidsvoorlichting daar niet eerlijk over? Spelen hier andere belangen? Als ik daarover nadenk dan word ik heel somber.

Want voor het voorkomen van verkoudheid of keelpijn hoeft de maatschappij niet op slot, hoeven duizenden mensen niet failliet te gaan en mag je een vaccin niet verplichten. De echte vraag is dus: voorkomt het dat mensen moeten worden opgenomen in het ziekenhuis, voorkomt het dat ze naar de IC moeten of sterven? Misschien is dat zo. Maar voordat je miljoenen gezonde mensen min of meer onder dwang blootstelt aan een onbekend vaccin is er toch echt meer bewijs nodig dat dit effect ook echt bereikt wordt. En daarover zijn grote twijfels zoals ook het College ter beoordeling van Geneesmiddelen recent in haar persconferentie toegaf. Die twijfels worden eveneens gerapporteerd in een van de meest gerenommeerde internationale medische vakbladen.

Als ik even heel goed tot me laat doordringen dat mensen min of meer gedwongen worden een vaccin te nemen waarover ook onder medici nog zoveel vragen zijn, dan komt alles in mij in opstand. Nog nooit in mijn 27 jarige praktijk heb ik iets gedaan tegen de wil van een patiënt , met uitzondering van wilsonbekwame patiënten die een gevaar vormden voor zichzelf – en zelfs dan deed ik het met pijn in het hart. De zelfbeschikking van de patiënt staat boven alles. De verplichting om zich te laten vaccineren is er formeel niet, maar in de praktijk wel. Dit soort mistigheid past niet in een democratie. En dat gezegd hebbende, wordt het tijd om over de grenzen van de geneeskunde heen te kijken, want ons beroep brengt ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid met zich mee.

De meeste dokters willen zich liefst buiten de politiek houden en ik ben geen uitzondering daarop. Maar nu voelt het als onontkoombaar om verantwoordelijkheid te nemen, voor mij voelt het nu bijna als wegduiken om dat niet te doen. Het was de realisatie van die verantwoordelijkheid die me er tientallen jaren geleden al toe bracht om actief te worden binnen de medische beroepsgroep van Amnesty International, een organisatie die zich inzet voor het respecteren van mensenrechten. We werkten met name voor slachtoffers van regimes die het met die rechten en met de democratie niet zo nauw namen. De parallel met dat werk dringt zich nu aan me op – en dat is schokkend. Geleidelijk aan dringt het besef door: er staat meer op het spel dan de volksgezondheid.

Verblind door naïef vertrouwen in een vaccin dat ons ondanks genoemde twijfels opgedrongen wordt, accepteren we dat ons letterlijk de mond gesnoerd wordt, dat we onze naasten niet meer mogen omhelzen, dat we niet meer bijeen mogen komen, dat duizenden failliet gaan, de media gecensureerd worden en nog veel meer. De avondklok, zinloos symbool van onderdrukking, is al geen taboe meer en wekt buitengewoon kwalijke associaties op. Als we ons onze vrijheid laten afnemen riskeren we, om maar te spreken met met een zeer treffend gedicht van een groot verzetsheld, uiteindelijk om meer dan lijf en goed te verliezen. Die vrijheid, 75 jaar geleden met bloed en levens voor ons bevochten door moedige helden, wordt geleidelijk voor onze ogen afgebroken. En we laten het gebeuren!

Dit gaat over veel meer dan een virus. Alles in mij schreeuwt dat het tijd is om de naïviteit af te schudden. Niet comfortabel, maar wel bitter noodzakelijk. Laat het licht niet doven.

Huisarts Jan Vingerhoets, Bergen op Zoom

Het gaat de goede kant op ^O^
Dat is mooi die groei in realisatie tot het moment dat hij niet meer kan zwijgen O+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')