quote:Op maandag 28 december 2020 22:05 schreef koosbasterd het volgende:
Voor de bnw serieus nemende geïnteresseerden. waar dit forum voor bedoelt is (lijkt me);
Onderzoek naar de HORROR ingrediënten van de C@VID negentien vaccinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.gezondwereldn(...)vid-negentien-vaccin
Daar staat zo'n ontiegelijke hoeveelheid onzin dat ik niet eens weet waar te beginnenquote:
Welk bergen fake news van mijquote:Op maandag 28 december 2020 22:44 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je weet er helemaal niks vanaf man. Je bent hier alleen maar om de boel te ontregelen. Met je bergen fake news droppings. Valt niet op hoor.![]()
Alleen de msm bange poepertjes, die hier al weken maanden aapjes kijken, nemen je misschien serieus.
geef eens 4 beweringen uit dat betoog waar om je zo hard moest lachen vanwege de onjuistheid.quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk bergen fake news van mij. Kan je een paar voorbeelden geven waarbij je uitlegt, met argumenten en zo, wat er niet klopt aan wat ik zeg?
Oké, van boven naar onder.quote:Op maandag 28 december 2020 22:56 schreef Orwell het volgende:
[..]
geef eens 4 beweringen uit dat betoog waar om je zo hard moest lachen vanwege de onjuistheid.
Gadver feitenquote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk bergen fake news van mij. Kan je een paar voorbeelden geven waarbij je uitlegt, met argumenten en zo, wat er niet klopt aan wat ik zeg?
Is dat van dezelfde charlatan als hierquote:
Weet ik joh, dat zijn msm bronnen die je hier neerzet. Die knakkers dekken elkaar. Verdiep je eensquote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is dat van dezelfde charlatan als hier
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/amp/53525002
paar vormfoutjes..quote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oké, van boven naar onder.
Wat is DNA en hoe herschrijf je DNA?
Iedereen heeft genoeg DNA in zijn of haar lichaam, oplopend tot 10 miljard mijl (1,6 miljard km). Dat is ongeveer 35.000 terabytes aan gegevens ofwel zo'n 35 miljoen uur aan high-definition video. Welke informatie bevat je DNA? Het is een blauwdruk voor je leven. Hoe je lichaam functioneert. Hoe het groeit. Hoe het onze gedachten en herinneringen reproduceert.
1) 1.6 miljard km aan DNA: één DNA-streng is ongeveer 2 á 3 meter wanneer je hem zou uitrekken. In totaal kom je dan op 500 miljard kilometer uit.
2) Dat is ongeveer 35.000 terabytes aan gegevens: Nee hoor, je hebt 6 * 109 basenparen. Je kan elk basenpaar aanduiden met 2 bits, en dat levert dus 4 verschillende bitcombinaties (00, 01, 10, 11). Een byte (oftewel 8 bits) kan dus vertegenwoordigd worden door 4 basenparen. Dus 6E9 basenparen / 4 = 1.5E9 bytes = +- 1.5 gigabyte.
Je kunt je DNA vergelijken met een computercode of binaire code. Een kleine verandering in die code kan grote veranderingen tot gevolg hebben. Je kunt een genoom invoegen. Zodat je iets extra's in de code kunt doen. Je kunt er een genoom uithalen, dan mis je er eentje. Je kunt ook een deel van een genoom in een ander gebied plaatsen. En je kunt een genoom van een synthetisch of ander organisme nemen en dat gebruiken om een deel van menselijk genoom te vervangen.
3) Je kunt een genoom invoegen. Hè wat. Het genoom is de complete verzameling erfelijk materiaal van een cel. Zoiets zeggen laat zien dat je er weinig van begrepen hebt.
Voor alle duidelijkheid: dit type DNA-vaccinatie is nooit eerder op mensen gebruikt. Ik herhaal... Dit soort vaccinaties is nóóit eerder op mensen gebruikt. Men wil dus een vaccinatie verplichten, die nooit eerder op mensen is gebruikt. Er worden proeven met vaccins gedaan op een niveau en in een tempo dat ik nog nooit eerder heb gezien. Ze slaan de dierproeven over. Ze gaan rechtstreeks over op menselijke proeven. Er is helemaal geen goede wetenschappelijke methodologie. Er is voor geen enkel vaccin een gerandomiseerd placebo gecontroleerd onderzoek. En dat is een gouden regel voor elke therapie die de FDA moet goedkeuren. Er wordt geen degelijk wetenschappelijk protocol gevolgd om er zeker van te zijn dat een vaccin veilig is. Om er zeker van te zijn dat het daadwerkelijk werkt.
4) Dit DNA-vaccin is nooit eerder gebruikt op mensen: is geen DNA-vaccin.
5) De COVID-19 vaccins zijn ontworpen voor het maken van ons genetisch gemodificeerde organisme: Oké man. Wat een onzin: een mRNA-vaccin verandert niks aan het menselijk genetisch materiaal.
6) Ze slaan de dierproeven over: onzin. Er is in elk geval op muizen en primaten getest.
7) Er is voor geen enkel vaccin een gerandomiseerd placebo gecontroleerd onderzoek: zeker wel.
Et ce te ra.
En dan zijn we nog niet eens bij de batshit crazy goodness aangekomen.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is dat van dezelfde charlatan als hier
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/amp/53525002
Zoals ik zei: de echt hilarische nonsens staat wat lager. Enneh, vormfoutjes van diegene die jou moet gaan uitleggen hoe zo'n viesvetgevaarlijk vaccin jouw DNA gaat veranderen waardoor je eigendom wordt van Pfizer en waardoor Mark Rutte een seintje krijgt wanneer je je spruitjes niet netjes opeet? Dat is kwalijker dan wanneer de monteur van je auto vraagt of je even het doosje bougievonkjes aangeeft om de band op te pompen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:36 schreef Orwell het volgende:
[..]
paar vormfoutjes..
lekker boeiend het verschil tussen 1,5 en 500 kilometer dna.
Kun je nagaan wat voor onzin die osteopaat de wereld inslingert dat je zelfs door de BBC debunked wordt.quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef Orwell het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
debunked by the BBC
dat is als door minister Ollengrøn beschuldigd worden van het verspreiden van nep-nieuws..
Wat een stel komedianten die gasten inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef Orwell het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
debunked by the BBC
dat is als door minister Ollengrøn beschuldigd worden van het verspreiden van nep-nieuws..
Vertel wat klopt er niet. Begin bij punt 1 en 2, dat is gewoon wiskunde, dat klopt of klopt niet. Doe jij de berekening ook eens stap voor stapquote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je lult alleen maar na wat ze je al die tijd voorgekauwd hebben![]()
Zo slim ben je niet, of je speelt een rol, kom ik nog wel achter
geen stiekem post verwijderen he
Hij wint advies in, eerst maar kijken wat daar uit komt ervan uitgaande dat dit überhaupt een bestaand document isquote:Op maandag 28 december 2020 23:56 schreef Wegenbouwer het volgende:
[ afbeelding ]
De Jonge wil dus toch een indirecte vaccinatieplicht. Hadden de complotgekkies weer gelijk
Nee, natuurlijk ga ik dat niet doen.Heb wel wat belangrijker te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vertel wat klopt er niet. Begin bij punt 1 en 2, dat is gewoon wiskunde, dat klopt of klopt niet. Doe jij de berekening ook eens stap voor stap
Geen meme deze keer? Alleen maar een ad hominem... Teleurstellend hoorquote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een stel komedianten die gasten inderdaad.
Vergeet niet dat we om 9.30 dat overleg hebben met Ab. Heb je nog naar die herziene roadmap gekeken? De mutatie die gepland stond voor begin 2021 is wat vervroegd ontsnapt uit het lab in Londen (expres natuurlijk, om de Brexit-onderhandelingen los te trekken), dus we moeten even kijken wat de implicaties zijn voor de overgang naar het universele basisinkomensprogramma. Ik had begrepen dat de verschillende instanties daar nog niet helemaal klaar voor zijn. Zie ook de problemen bij de GGD waardoor we, vergeleken met onze buurlanden, wat verlaat beginnen met het microchippen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Komt goed...maar nu tijd voor bed
Appie is ook maar een slaafje. Je kan het wel leuk brengen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we om 9.30 dat overleg hebben met Ab. Heb je nog naar die herziene roadmap gekeken? De mutatie die gepland stond voor begin 2021 is wat vervroegd ontsnapt uit het lab in Londen (expres natuurlijk, om de Brexit-onderhandelingen los te trekken), dus we moeten even kijken wat de implicaties zijn voor de overgang naar het universele basisinkomensprogramma. Ik had begrepen dat de verschillende instanties daar nog niet helemaal klaar voor zijn. Zie ook de problemen bij de GGD waardoor we, vergeleken met onze buurlanden, wat verlaat beginnen met het microchippen.
Maar daar hebben we het morgen nog wel over.
Het document bestaat echt, maar gaat over het testprogramma, niet over vaccinaties. Mijn fout. Maakt het niet minder discutabel natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hij wint advies in, eerst maar kijken wat daar uit komt ervan uitgaande dat dit überhaupt een bestaand document is
Als de simpele dingen al mis gaan...quote:Op maandag 28 december 2020 23:36 schreef Orwell het volgende:
[..]
paar vormfoutjes..
lekker boeiend het verschil tussen 1,5 en 500 kilometer dna.
Mooiste is nog dat ze er allemaal intrappen. Alsof we de echte roadmap vrij zouden geven. Ze moesten eens wetenquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we om 9.30 dat overleg hebben met Ab. Heb je nog naar die herziene roadmap gekeken? De mutatie die gepland stond voor begin 2021 is wat vervroegd ontsnapt uit het lab in Londen (expres natuurlijk, om de Brexit-onderhandelingen los te trekken), dus we moeten even kijken wat de implicaties zijn voor de overgang naar het universele basisinkomensprogramma. Ik had begrepen dat de verschillende instanties daar nog niet helemaal klaar voor zijn. Zie ook de problemen bij de GGD waardoor we, vergeleken met onze buurlanden, wat verlaat beginnen met het microchippen.
Maar daar hebben we het morgen nog wel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |