Omdat we in onze gezondheid (en economie) meer willen investeren dan in de gezondheid van de mensen in Soedan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:47 schreef Sponsje88 het volgende:
Als distributie het probleem is om de voedsel te leveren om hongersnood tegen te gaan waarom kan het vaccin, dat onder het vriespunt gehouden moet worden, dan overal geleverd worden in een vrij korte periode?
Dat krijg je met grote groepen mensen: mensen worden ziek en mensen gaan dood. Er zal vast ook wel iemand onder een bus komen een paar uur na vaccinatie. Of de loterij winnen. Of...quote:Btw weer een dode dat vooral niet door het vaccin komt...
https://www.jpost.com/bre(...)-per-day-goal-653461
Of sex hebben... Zou misschien voor veel fokkers een reden kunnen zijn zich te laten vaccinerenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat we in onze gezondheid (en economie) meer willen investeren dan in de gezondheid van de mensen in Soedan.
[..]
Dat krijg je met grote groepen mensen: mensen worden ziek en mensen gaan dood. Er zal vast ook wel iemand onder een bus komen een paar uur na vaccinatie. Of de loterij winnen. Of...
Gelachenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
Btw weer een dode(n) dat vooral niet door het niet nemen van het vaccin komt...
https://www.at5.nl/artike(...)a-eerste-atjehstraat
What the fuck?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:47 schreef Sponsje88 het volgende:
Als distributie het probleem is om de voedsel te leveren om hongersnood tegen te gaan waarom kan het vaccin, dat onder het vriespunt gehouden moet worden, dan overal geleverd worden in een vrij korte periode?
Btw weer een dode dat vooral niet door het vaccin komt...
https://www.jpost.com/bre(...)-per-day-goal-653461
Ik kies er voor om dergelijke posts voortaan gewoon door te scrollen. Net als in het echte leven gaan zij mij niet meer overtuigen dat het wel 100% okay is eat nu gebeurt in de wereld. Hoogstens zorgt het heeeeel soms voor een klein beetje nuance. Maar dat ligt dan ook weer aan de toon die de muziek maakt. Dus dat gebeurt ook vaker niet dan wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Blijft apart ja die dagelijkse msm'ers die op een bnw forum rondhangen om daar het hoogste woord te voeren tegen mensen waarvan ze bij voorbaat van weten dat ze niet geïnteresseerd zijn laat staan overtuigd gaan worden.
Ik weet rare vergelijking, maar coca cola lukt het ook om wereldwijd hun flesje af te leveren. En zo'n spuitje zit waarschijnlijk in een vrieskist wat ook ruimte in beslag neemt. Als distributie het probleem is waarom lukt het dan wel met zo'n vaccin? Daarnaast kun je de volume beperken door MRE's te leveren die zijn dan ook lang houdbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef illusions het volgende:
[..]
What the fuck?Voedseldistributie, iets met een ontelbaar groter volume en wat een dagelijkse noodzaak is, met een spuitje vergelijken. Voor de rest gaat het wel?
Heb je al een sollicitatiebrief gestuurd? Ik denk dat ze jouw expertise wel kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:50 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik weet rare vergelijking, maar coca cola lukt het ook om wereldwijd hun flesje af te leveren. En zo'n spuitje zit waarschijnlijk in een vrieskist wat ook ruimte in beslag neemt. Als distributie het probleem is waarom lukt het dan wel met zo'n vaccin? Daarnaast kun je de volume beperken door MRE's te leveren die zijn dan ook lang houdbaar.
En met mij gaat het verder goed hoor.
Je snapt dat dagelijks voedsel nog steeds iets heel anders is he?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:50 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik weet rare vergelijking, maar coca cola lukt het ook om wereldwijd hun flesje af te leveren. En zo'n spuitje zit waarschijnlijk in een vrieskist wat ook ruimte in beslag neemt. Als distributie het probleem is waarom lukt het dan wel met zo'n vaccin? Daarnaast kun je de volume beperken door MRE's te leveren die zijn dan ook lang houdbaar.
En met mij gaat het verder goed hoor.
Wat kom je hier doen? Ik stel alleen maar een vraag.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je al een sollicitatiebrief gestuurd? Ik denk dat ze jouw expertise wel kunnen gebruiken!
Ik ook?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen? Ik stel alleen maar een vraag.
Ja, dat begrijp ik wel, maar coca cola lukt het ook en dat vaccin wereldwijd leveren onder het vriespunt lijkt mij een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Je snapt dat dagelijks voedsel nog steeds iets heel anders is he?
ja je zou maar geconfronteerd worden met andere ideeën. Dat is namelijk de reden dat ik hier kom. Tot op heden weigeren jullie echter serieuze argumenten te geven maar lopen jullie gewoon wegquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik kies er voor om dergelijke posts voortaan gewoon door te scrollen. Net als in het echte leven gaan zij mij niet meer overtuigen dat het wel 100% okay is eat nu gebeurt in de wereld. Hoogstens zorgt het heeeeel soms voor een klein beetje nuance. Maar dat ligt dan ook weer aan de toon die de muziek maakt. Dus dat gebeurt ook vaker niet dan wel.
Precies, je weigert de discussie aan te gaan. Waar ben je bang voor als je zo overtuigd bent van je gelijk en daar gedegen argumenten voor hebt?quote:In het echte leven lijken mensen ook nergens anders meer over t. kunnen praten. vaak voel ik dan wel aan aan 'welke kant' zij staan. als blijkt dat we daar nu dan even niet gelijkgestemd zijn, dan geef ik dat aan en dat ik dat stuk voor nu afkap. omdat ik het zo enorm zonde vind als een jarenlange vriendschap daardoor verbroken wordt.
Voedsel kan ook wereldwijd geleverd worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:56 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar coca cola lukt het ook en dat vaccin wereldwijd leveren onder het vriespunt lijkt mij een stuk lastiger.
Deze redenering snap ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef Elan het volgende:
Zou wel briljant uitgespeeld zijn als we vanaf nu zouden gaan dalen qua besmettingsgevallen en in de ziekenhuizen.
Dan heeft de regering er het maximale uitgeperst qua kosten samenleving vs druk op de ziekenhuizen zeg maar.
Want stel je voor hè, je zou je standpunten maar eens verdedigen tegenover mensen die je er vragen over stellen of die je er gefundeerde kritiek op geven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik kies er voor om dergelijke posts voortaan gewoon door te scrollen. Net als in het echte leven gaan zij mij niet meer overtuigen dat het wel 100% okay is eat nu gebeurt in de wereld. Hoogstens zorgt het heeeeel soms voor een klein beetje nuance. Maar dat ligt dan ook weer aan de toon die de muziek maakt. Dus dat gebeurt ook vaker niet dan wel.
In het echte leven lijken mensen ook nergens anders meer over t. kunnen praten. vaak voel ik dan wel aan aan 'welke kant' zij staan. als blijkt dat we daar nu dan even niet gelijkgestemd zijn, dan geef ik dat aan en dat ik dat stuk voor nu afkap. omdat ik het zo enorm zonde vind als een jarenlange vriendschap daardoor verbroken wordt.
Klopt, het is appels met peren vergelijken.quote:
Hoveel tijd zit er tussen fabriek en afnemer? En hoe lang wordt en kan het product ongekoeld worden opgeslagen? En welke kwaliteit wordt er verwacht aan het einde van de logistieke lijn?quote:maar coca cola lukt het ook om wereldwijd hun flesje af te leveren.
Dit slaat echt als een tang op een varken. Je houdt totaal geen rekening met waar er op de wereld hongersnoden zijn en hoe de politieke situatie daar is, aangezien hongersnoden over het algemeen door menselijk handelen veroorzaakt worden en niet door een daadwerkelijk voedselgebrek.quote:En zo'n spuitje zit waarschijnlijk in een vrieskist wat ook ruimte in beslag neemt. Als distributie het probleem is waarom lukt het dan wel met zo'n vaccin? Daarnaast kun je de volume beperken door MRE's te leveren die zijn dan ook lang houdbaar.
Datik mij niet okayvoel bij bepaalde maatregelen die recht tegen mijn gevoel indruisen, is voor mij genoeg gedegen argument.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja je zou maar geconfronteerd worden met andere ideeën. Dat is namelijk de reden dat ik hier kom. Tot op heden weigeren jullie echter serieuze argumenten te geven maar lopen jullie gewoon weg
[..]
Precies, je weigert de discussie aan te gaan. Waar ben je bang voor als je zo overtuigd bent van je gelijk en daar gedegen argumenten voor hebt?
Als er iets een bewezen slechte raadgever is wanneer het aankomt op zaken waar je weinig verstand van of ervaring mee hebt dan is het wel je gut feeling.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Datik mij niet okayvoel bij bepaalde maatregelen die recht tegen mijn gevoel indruisen, is voor mij genoeg gedegen argument.
Dat hoef ik niet wetenschappelijk te onderbouwen voor mijzelf. En al helemaal niet wetenschappenlijk te verantwoorden aan een ander.
Het leven bestaat uit meer dan alleen keuzes maken die op wetenschap zijn gebaseerd.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Datik mij niet okayvoel bij bepaalde maatregelen die recht tegen mijn gevoel indruisen, is voor mij genoeg gedegen argument.
Goede insteek, zo doe ik dat ook. Overheen lezen, niet teveel aandacht aan besteden en er ook zo weinig mogelijk op ingaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
In het echte leven lijken mensen ook nergens anders meer over t. kunnen praten. vaak voel ik dan wel aan aan 'welke kant' zij staan. als blijkt dat we daar nu dan even niet gelijkgestemd zijn, dan geef ik dat aan en dat ik dat stuk voor nu afkap. omdat ik het zo enorm zonde vind als een jarenlange vriendschap daardoor verbroken wordt.
Ik stel alleen maar de vraag. Je kan ook voor kiezen om op een normale manier antwoord te geven wellicht dat er dan een discussie uit voortkomt.quote:Klopt, het is appels met peren vergelijken.
[..]
Hoveel tijd zit er tussen fabriek en afnemer? En hoe lang wordt en kan het product ongekoeld worden opgeslagen? En welke kwaliteit wordt er verwacht aan het einde van de logistieke lijn?
[..]
Dit slaat echt als een tang op een varken. Je houdt totaal geen rekening met waar er op de wereld hongersnoden zijn en hoe de politieke situatie daar is, aangezien hongersnoden over het algemeen door menselijk handelen veroorzaakt worden en niet door een daadwerkelijk voedselgebrek.
Maar goed, ik wens je veel succes met het brengen van MRE's naar bijvoorbeeld Jemen of Zuid Sudan. Kun je meteen even zien dat er daar nog niemand wordt gevaccineerd en dat je eerdere posts gewoon onzin zijn.
Welnee! Doe niet zo mal joh. Je ontkent dan toch gewoon het hele bestaan van zwaartekracht en zegt dat iedereen het verkeerd ziet, terwijl je zelf weigert in de spiegel te kijken omdat je bang bent dat je er dan achter komt dat het beeld van de werkelijkheid dat je voor jezelf gecreëerd hebt toch niet helemaal overeenkomt met de realiteit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Dus, als de zwaartekracht, naarmate de jaren vorderen, steeds harder aan aan je lichaam gaat trekken en je er naar een boel jaren toch echt niet meer zo uitziet als toen je 20 was, zeg je dan "Ga weg stomme zwaartekracht!!!1"? En ziet je lichaam er dan vervolgens weer net zo uit als vroeger?
ik denk dat niemand zich okay voelt bij de maatregelen, ik wil ook de kroeg in en mijn ouders zien. Echter ik zie wel de noodzaak van de maatregelen in en zie ook de consequenties van geen maatregelen in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Klopt, maar helaas hebben keuzes consequenties, en ik ben niet bereid de consequentie te dragen voor het mezelf niet aan de maatregelen houden om vervolgens mijn ouders/vrienden/onbekenden de gevolgen van mijn keuzes te laten ondervindenquote:Dat hoef ik niet wetenschappelijk te onderbouwen voor mijzelf. En al helemaal niet wetenschappenlijk te verantwoorden aan een ander.
Het leven bestaat uit meer dan alleen keuzes maken die op wetenschap zijn gebaseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |