https://www-nytimes-com.c(...)roxychloroquine.htmlquote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
https://www.rfi.fr/en/fra(...)e-parliament-inquiry
Dus jij bent er van overtuigd dat je bedden kunt blijven weghalen en nooit een tekort kan hebben. Of wil je alleen maar je gelijk halen?quote:Op maandag 28 december 2020 18:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
nee. Als je namelijk de ziekenhuistijd inkort hou je bedden over. Bijv vroeger bleef je 3 dagen in het ziekenhuis voor een blindedarmontsteking. Nu is dat max 1
[..]
in 2018 in Brabant met ik geloof 20 patiënten
[..]
niks, hoogstens duurde het een week of 2 langer
[..]
doe dat maar
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Sponsje88 het volgende:
Of wil je alleen maar je gelijk halen?
waar zeg ik dat?quote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dus jij bent er van overtuigd dat je bedden kunt blijven weghalen en nooit een tekort kan hebben.
Als jij 6 mensen met blindedarmontsteking hebt en ze moeten allemaal 3 nachten blijven en je ziekenhuis heeft 6 bedden. Hoe lang zit je dan vol?quote:Of wil je alleen maar je gelijk halen?
Op DnA niveau wel, maar de basale functies en chemie is bij iedereen vrijwel gelijkquote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Nee? De codering van jouw DNA zegt toch wat anders.
Op DNA niveau wel, dan is elk mens toch uniek? Echt elk woord dat ik of mijn mede bnw'ers roepen moet tegen gesproken worden. Valt niet op ofzo...quote:Op maandag 28 december 2020 18:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Op DnA niveau wel, maar de basale functies en chemie is bij iedereen vrijwel gelijk
Mooi, ik zeg nergens dat je oneindig bedden kunt reduceren, ik zeg dat reduceren van bedden een gevolg kan zijn van verhoogde efficiëntie. Gezien het feit dat er meer personeel en meer geld naar gezondheidszorg gaat is je claim dat er zwaar bezuinigd is complete bsquote:
quote:Fout leidt tot overdosis vaccin: Duitse zorgverleners naar ziekenhuis
De Duitse coronavaccinatiecampagne is overschaduwd door een incident in het noorden van het land. Daar kregen acht medewerkers van een bejaardentehuis een overdosis van het vaccin toegediend.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ziekenhuis~a771cefb/
Daar ging mijn stelling niet over. Was ook meer om te kijken hoe je zou reageren. Ik heb mijn antwoord.quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mooi, ik zeg nergens dat je oneindig bedden kunt reduceren, ik zeg dat reduceren van bedden een gevolg kan zijn van verhoogde efficiëntie. Gezien het feit dat er meer personeel en meer geld naar gezondheidszorg gaat is je claim dat er zwaar bezuinigd is complete bs
Nee dat klopt, maar is niet geheel relevant voor vaccins en medicijnen daar we op biochemisch niveau hetzelfde zijnquote:Op maandag 28 december 2020 18:28 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Op DNA niveau wel, dan is elk mens toch uniek? Echt elk woord dat ik of mijn mede bnw'ers roepen moet tegen gesproken worden. Valt niet op ofzo...
Je stelling was fundamenteel onzinnig.quote:Op maandag 28 december 2020 18:30 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Daar ging mijn stelling niet over. Was ook meer om te kijken hoe je zou reageren. Ik heb mijn antwoord.
Ik ben blij dat jij mijn proefkonijn bent. Geef aub wel de bijwerkingen door aan je huisarts.quote:Op maandag 28 december 2020 18:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar is niet geheel relevant voor vaccins en medicijnen daar we op biochemisch niveau hetzelfde zijn
De bijwerkingen zijn allang bekendquote:Sponsje88 het volgende:[/b]
[..]
Ik ben blij dat jij mijn proefkonijn bent. Geef aub wel de bijwerkingen door aan je huisarts.
Dat onzichtbare virus waar je met de juiste spullen gewoon een foto kan maken? En met diverse tests aan kan tonen? Dat onzichtbare virus?quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Besmettelijk raken van de onzichtbare killer virus lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.
Stelling was toch vrij simpel lijkt mij. Maar als jij het acceptabel vind om maar 1 bed over te houden, dan is dat ook goed hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je stelling was fundamenteel onzinnig.
Dat je minder bedden nodig hebt als mensen korter in het ziekenhuis blijven is niet zo heel vreemd toch?quote:Op maandag 28 december 2020 18:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Stelling was toch vrij simpel lijkt mij. Maar als jij het acceptabel vind om maar 1 bed over te houden, dan is dat ook goed hoor.
Dat bedoel ik met onzinnig. Niemand is bezig het aantal bedden tot 0 te reduceren.quote:Op maandag 28 december 2020 18:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Stelling was toch vrij simpel lijkt mij. Maar als jij het acceptabel vind om maar 1 bed over te houden, dan is dat ook goed hoor.
Daar ging mijn stelling helemaal niet over.quote:Op maandag 28 december 2020 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat je minder bedden nodig hebt als mensen korter in het ziekenhuis blijven is niet zo heel vreemd toch?
Waar dan wel over? Naar 0 reduceren?quote:Op maandag 28 december 2020 18:45 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Daar ging mijn stelling helemaal niet over.
@Sponsje88quote:Op maandag 28 december 2020 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als eens gekeken naar de 'bijwerkingen' van corona, de incidentie daarvan, en dat vergeleken met de bijwerkingen en bijbehorende incidenties van de verschillende vaccins.
En hoeveel waren we daar mee opgeschoten: hadden we het zonder maatregelen gekund? Met minder maatregelen? Of hadden we alleen het huidige maatregelenpakket uit kunnen stellen? En met hoeveel dagen dan?quote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Een rekensommetje uitvoeren op een hoop aannames is erg lastig. Feit blijft wel dat we met 1000 IC bedden meer capaciteit zouden hebben gehad.
Hij is niet de uitvinder van de test voor covid 19...quote:Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef Complotwappie het volgende:
Nobelprijswinnaar en uitvinder van de PCR-test over Fauci. Het zegt of bewijst verder niets, maar het is interessant om te zien.
Hij is overigens in 2019 op 75-jarige leeftijd overleden aan pneumonie. Take that as you will.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |