SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Niet op Sporza bij mijquote:Op zondag 27 december 2020 14:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is iemand al overgeschakeld naar de Belg? Daar zenden ze dit ook uit
Ja, net iets voor de bagagedragerdarterquote:Op zondag 27 december 2020 14:37 schreef BB-King het volgende:
Adrenalinedarter.
Staat dat woord al in de Dikke van Dale?
Welkom in DRTquote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef Wereldgozer het volgende:
4 quote alerts, geen antwoord
Bedankt jongens
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrewquote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef Wereldgozer het volgende:
4 quote alerts, geen antwoord
Bedankt jongens
2 dagen bij de dagopvang gezeten en lauwe soep gegeten.quote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Searle heeft t ook niet echt. Allemaal teveel gezopen met kerst.
Bring back sluiterquote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom in DRT
Niels Zonneveld, darter van beroep
Dimitri en MvG gaan schroeienquote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Searle heeft t ook niet echt. Allemaal teveel gezopen met kerst.
En wat zal Pieter uit de pijlenton hebben gegrabbeld?quote:
Zijn er nog opleidingseisen? Nee hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 14:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Rechtse heeft geen borstenquote:Op zondag 27 december 2020 14:42 schreef Vriezzer het volgende:
Aanstaand lesbisch koppel genot.
[ afbeelding ]
Ze wacht er al een lange tijd op maar het duurt te lang.quote:
Ons genot wordt opgegeten door de commercie!quote:Op zondag 27 december 2020 14:43 schreef macca728 het volgende:
Reclame met af en toe darts tussendoor
Na set 1, 2 en 4 toch?quote:Op zondag 27 december 2020 14:43 schreef macca728 het volgende:
Reclame met af en toe darts tussendoor
Dat wijf heeft maar één stemgeluid. Net als Danny Vera.quote:Op zondag 27 december 2020 14:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Beetje zuinig inderdaad.
[ afbeelding ]
Voor advies naar Dartshop Zaanstad.quote:Op zondag 27 december 2020 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pijlen vallen er massaal uit bij Searle
Voelt wel geweldig, zo'n shop in dezelfde provincie te hebben!quote:Op zondag 27 december 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor advies naar Dartshop Zaanstad.
quote:Op zondag 27 december 2020 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voelt wel geweldig, zo'n shop in dezelfde provincie te hebben!
quote:Rayvon
een jaar geleden
Nutteloze winkel op een rare plek
#RAZENDquote:
Esther Zoomerquote:
Als de Belgen verliezen, horen we volksmenner Karl nietquote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef wimderon het volgende:
Komt er vanmiddag een tweet van @:Vannieuwkerke, @:El-Stinho?
Niels die de worp van andere darters afkraakt blijft interessantquote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef bechirti het volgende:
De ruyter ga weer s darten joh als je alles beter weer
Denk wel dat hij Dimi zal kunnen tweeten, voor Hamster zal hij wel geen woorden veil hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 14:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Als de Belgen verliezen, horen we volksmenner Karl niet
Is ie wel ver meegkomenquote:Op zondag 27 december 2020 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niels die de worp van andere darters afkraakt blijft interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit hij niet bij het veldrijden, wat volgens de NOC-NSF trouwens geen sport is.quote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef wimderon het volgende:
Komt er vanmiddag een tweet van @:Vannieuwkerke, @:El-Stinho?
Nein.quote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zit hij niet bij het veldrijden, wat volgens de NOC-NSF trouwens geen sport is.
Ligt eraan wie het chickie in huis is.quote:
Zij houdt wel van anaal denk ik.quote:
Erg mooi.quote:Op zondag 27 december 2020 14:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zij houdt wel van anaal denk ik.
quote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of een treintje met zijn broer Ronny en Dana? #dtv
Welke Belg heb je een grotere hekel aan, Kim of Dimitri?quote:
Kimquote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Welke Belg heb je een grotere hekel aan, Kim of Dimitri?
Vast gezelligquote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Zou wel met Maan willen douchen hoor.
Dan moet ik toch Kim kiezen, maar het ontloopt elkaar niet veel. RonnyGOD vind ik dan wel weer erg sympathiek.quote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wij zijn #verbinders en hebben geen hekel aan mensen #INCLUSIVITEITquote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jelle is wel vriend van zn dochterquote:
Die wilden ze op gaan blazen natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)gedumpt-op-heide-ede
Aan Pinda de Zwaan: hij is leeg hoor.
Ze gaat wel huilen als ze je pielemuis ziet.quote:Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Zou wel met Maan willen douchen hoor.
quote:Op zondag 27 december 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)gedumpt-op-heide-ede
Aan Pinda de Zwaan: hij is leeg hoor.
Vgmij is ze inmiddels wel bijgedraaid..quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze gaat wel huilen als ze je pielemuis ziet.
Gevoelig meisje is het.
aantal posts: 3.367 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op zondag 27 december 2020 15:04 schreef bechirti het volgende:
[..]
Vgmij is ze inmiddels wel bijgedraaid..
Marco Borsato is het hier niet mee eensquote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze gaat wel huilen als ze je pielemuis ziet.
Gevoelig meisje is het.
Heb je weer zo'n bui poepiequote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
aantal posts: 3.367 (gemiddeld 2 per dag)
DAGJESVOLKED
Die Tony Junior was haar vriend tochquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Marco Borsato is het hier niet mee eens
"Niemand ziet hoe klein je bent... niemand ziet hoe klein je bent."quote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Marco Borsato is het hier niet mee eens
quote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DAGJESVOLKED
Lol niet wat DRT betreftquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DAGJESVOLKED
Meeste dromen zijn bedrog, weet je tochquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Tony Junior was haar vriend toch
Wij zetten gewoon TR hoor geen zweet.quote:Op zondag 27 december 2020 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sta posts over voetbal toe in DRT. Alles mag
FC Utrecht is geen voetbalquote:Op zondag 27 december 2020 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sta posts over voetbal toe in DRT. Alles mag
Is Yats nog aanwezig?quote:
#kutleefquote:
En de AZ-fanfare blijft ook eeuwig doorspelen, verlies of niet.quote:Op zondag 27 december 2020 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is dan wel een goed punt.
Understatement.quote:
Ze spinnen nu al garen. Ze kunnen alvast aan poten van Huiberts en Eenhoorn zagen vanwege ontslag van Slot.quote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de AZ-fanfare blijft ook eeuwig doorspelen, verlies of niet.
Liever Utrecht act dan die eeuwige AZ hype.quote:Op zondag 27 december 2020 15:13 schreef Coco het volgende:
Oi Utrecht voor, krijgen we weer die act.
Ja maar ik doel meer op de @Paul act.quote:Op zondag 27 december 2020 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever Utrecht act dan die eeuwige AZ hype.
Is dat gebeurd, dan? Ik heb juist weer veel sektarische media-analyses gelezen over hoe goed en geweldig AZ dit heeft aangepakt.quote:Op zondag 27 december 2020 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze spinnen nu al garen. Ze kunnen alvast aan poten van Huiberts en Eenhoorn zagen vanwege ontslag van Slot.
SLOT SLOT SLOT ARNEEEEEEEEE JAAAAAA
Wie is Neil?quote:Op zondag 27 december 2020 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
3-2. Maar het wordt gewoon 4-2 voor Neil.
Offtopic gelul. VTBL is verderop allen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat gebeurd, dan? Ik heb juist weer veel sektarische media-analyses gelezen over hoe goed en geweldig AZ dit heeft aangepakt.
Top 3 aanvallen!!!!quote:Op zondag 27 december 2020 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever Utrecht act dan die eeuwige AZ hype.
6/10quote:Op zondag 27 december 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)s-jeugdjournaal.html
zeg maar jongons.
Hou je ons ook effe op de hoogtequote:Op zondag 27 december 2020 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Ik kom er zo aan voor de nieuwe CORRED cijfers. @:Momo
Nog niet, al zal er straks vast een tussenevaluatie komen, anders wel op t einde.quote:Op zondag 27 december 2020 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat gebeurd, dan? Ik heb juist weer veel sektarische media-analyses gelezen over hoe goed en geweldig AZ dit heeft aangepakt.
quote:Op zondag 27 december 2020 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar ik doel meer op de @:Paul act.
Doe maar niet.quote:
PGB goden. Ik pak er nog 2 denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PGB is op dus ik moet nog wachten op de twee kanjers
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |