Wade???????????????????????????quote:Op zondag 27 december 2020 14:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Webster is links dacht ik verder kom ik niet.
De legende Mickey Mansell ookquote:
Jij hebt duidelijk niet alle potten gekekenquote:
sowquote:Op zondag 27 december 2020 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan dr staand nemen ouwe reus en geen slipje aan gok ik boh boh
[ afbeelding ]
Jup die waren we alweer vergetenquote:Op zondag 27 december 2020 14:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De legende Mickey Mansell ook
Mansellquote:Op zondag 27 december 2020 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
James Wade
Ron Meulenkamp
Niels Zonneveld
De immer chauvinistische Belgenquote:Op zondag 27 december 2020 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Na zijn knappe zege tegen Ian White, de nummer 10 van de wereld, kan Kim Huybrechts met vertrouwen toeleven naar zijn derde ronde op het WK. Met Ryan Searle treft hij op papier een haalbare kaart. ~ Sporza
Is iemand al overgeschakeld naar de Belg? Daar zenden ze dit ook uitquote:Op zondag 27 december 2020 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Na zijn knappe zege tegen Ian White, de nummer 10 van de wereld, kan Kim Huybrechts met vertrouwen toeleven naar zijn derde ronde op het WK. Met Ryan Searle treft hij op papier een haalbare kaart. ~ Sporza
Hihiquote:Op zondag 27 december 2020 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |