Twee trekjes van een waterpijp waar ook wiet in zat, maar waarvan ik het niet wist. Dus ook geen moeite genomen om goed te inhaleren en dus niets van gemerkt.quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet aan mij gericht maar toch: Niet gerookt nee. Wel eens wat anders gedaan maar weet nog altijd niet wat. Slechte trip kwam daaruit voort dus daarna nooit meer drugs aangeraakt.
Deze mag altijdquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
Toch raar om kerstliedjes te horen na 26 december
Echt?quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef molloot200 het volgende:
Dit jaar ook maar eens meedoen aan de prono in MOL denk ik dan maarAlleen ik zit te kijken en ik kom echt niet op 3 personen die ik in de finale zie verschijnen
Van iedereen denk ik "oh die ligt er voor de finale wel uit", terwijl ik meestal wel redelijk van te voren minstens één van de finalisten in kan schatten
Nu loop ik echt vast daarin
Het was op een feestje. Ik had wel eens dingen als spacecake op en zo maar dat had eigenlijk nooit effect. En op dit feestjes lagen een soort van chocolaatjes dus ik dacht dat dat net zo'n effect zou hebben (heel weinig dus). Ik heb er twee van genomen. Nou dat werd dus een ander verhaalquote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh freaky, maar waarom wist je niet wat?
[..]
Oke
Dat zou ik misschien nog wel eens willen doen, als dat een beetje een prettig effect heeft.quote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Twee trekjes van een waterpijp waar ook wiet in zat, maar waarvan ik het niet wist. Dus ook geen moeite genomen om goed te inhaleren en dus niets van gemerkt.
Wat was je toch een wilde jongenquote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was op een feestje. Ik had wel eens dingen als spacecake op en zo maar dat had eigenlijk nooit effect. En op dit feestjes lagen een soort van chocolaatjes dus ik dacht dat dat net zo'n effect zou hebben (heel weinig dus). Ik heb er twee van genomen. Nou dat werd dus een ander verhaal
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had ooit huisgenoten die wel heel erg van de wiet waren. De hele keuken rook er altijd naar
Ik vind het om eerlijk te zijn wel lekker ruikenquote:
Iets met paddo's ofzo?quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was op een feestje. Ik had wel eens dingen als spacecake op en zo maar dat had eigenlijk nooit effect. En op dit feestjes lagen een soort van chocolaatjes dus ik dacht dat dat net zo'n effect zou hebben (heel weinig dus). Ik heb er twee van genomen. Nou dat werd dus een ander verhaal
quote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeders kan overigens George Michael wel goed waarderen dus ik hoor vaak zat die muziek voorbij komen hoor
Echt, ja? Ik vind dat wel zo ontzettend stinkenquote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het om eerlijk te zijn wel lekker ruikenMaar die geur 24/7 in de keuken hebben is niet zo fijn nee
Wijsheid komt met de jaren!quote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zéker! Toen dronk ik ook nog gewoon
Ik zou cocaine nog weleens willen proberen, ben heel benieuwdquote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef Meke het volgende:
Ik ben ergens ook wel bang dat ik harddrugs veel te lekker vind en dan verslaafd raak
Ik zie Lakshmi tot ongeveer de helft komen, Erik zie ik wel als een vroege afvallerquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt?Charlotte Nijs lijkt me wel een favoriet voor de finale.
Erik de Zwart of Lakshmi zie ik er wel als eerste uit gaan.
Ja echt geen enkel idee. Nog net thuis geraakt toen en direct naar bed gegaan, was wel zo veilig.quote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Iets met paddo's ofzo?Ineens hallucineren lijkt me ook TE eng, ik zou dan ook nooit dat soort drugs nemen.
Wel fijn dat dat in het verleden ligtquote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb wat wiet betreft wel een 'drugsverleden', dat was niet echt een goede periode![]()
Hoe hij was als mens heb ik dus geen idee over want zijn hoogtijdagen waren ver voor mijn geboorte natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik kan lang niet alle nummers van hem waarderen hoor. Maar live staat/stond die man voor mij op eenzame hoogte.
En hoe hij was als mens
Maar had je ook hallucinaties of was het meer soort van stoned/high?quote:Op zondag 27 december 2020 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja echt geen enkel idee. Nog net thuis geraakt toen en direct naar bed gegaan, was wel zo veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |