Ik ga met je meequote:Op zondag 27 december 2020 15:18 schreef Redefine het volgende:
En nu even naar München met de Editors
Gouden tijden wel.quote:Op zondag 27 december 2020 15:22 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt een goed blokje verdorie
Kan hier niks aan toevoegenquote:Op zondag 27 december 2020 15:30 schreef Redefine het volgende:
Deze Limp Bizkit versie valt in de categorie totaal overbodige en weinig toevoegende covers. En dan is het origineel ook al niet veel.
Het doet niet eens pijn aan de oren. Maar er gaat gewoon helemaal niks van uit.quote:Op zondag 27 december 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het origineel wel leuk, maar deze cover doet inderdaad weinig nieuwsMaakt het geheel wat mij betreft alleen maar meer plastic.
Nee, ik vind het meer gewoon een veilige Zweedse Melodifestivalen-versie van het origineelquote:Op zondag 27 december 2020 15:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het doet niet eens pijn aan de oren. Maar er gaat gewoon helemaal niks van uit.
quote:
JAquote:
En dan met ditquote:Op zondag 27 december 2020 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Verdomme Viva wat doe je met me, nu wil ik dit![]()
https://www.viva.nl/eten-(...)ellikeur-en-karamel/
Het is ook meer voor de vorm dan dat ze het belangrijk vinden.quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Em31 het volgende:
Die schaatsers houden zich ook wel lekker aan de mondkapje-regels he. De een keurig zo'n ding op in die gang, de ander loopt mooi zonder een kapje iedereen voorbij.
Ja je ziet gewoon dat ze in een bubbel zitten en er daardoor niet mee bezig zijn. Best fijn lijkt mequote:Op zondag 27 december 2020 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook meer voor de vorm dan dat ze het belangrijk vinden.
Even een sneltestje gedaan?quote:Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er waaide net een coronateststraat door de straat.
Ja precies. Daarom vind ik het ook wat overdreven dat ze er dan wel een op moeten. Nou ja als voorbeeldfunctie is het dan nog wel nodig.quote:Op zondag 27 december 2020 15:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je ziet gewoon dat ze in een bubbel zitten en er daardoor niet mee bezig zijn. Best fijn lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |