Je bent zelf meh!quote:
Zolang je niet op Chiquitita haat is het prima.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind In the Name of the Game nog wel prima. En waarom zou je dat niet kunnen zeggen in ESF. We hebben hier allemaal wel verschillende smaken.
The Name of the Game heet het trouwens. Dat is toevallig ook het ABBA-liedje waar ik in het verleden ook op gestemd heb. Alleen dit jaar niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind In the Name of the Game nog wel prima. En waarom zou je dat niet kunnen zeggen in ESF. We hebben hier allemaal wel verschillende smaken.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat kan je zeggen hier op het Songfestivalforum (of je een note krijgt of niet kan ik niet zeggen, want niet blauw), je mag alleen er geen sorry voor zeggen!
Ahh ja dat had ik dus gedaan, 2x zoveel, maar het is nog niet opquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker wel, maar ze hadden amper een lepel vol. Als ik twee keer zoveel gemaakt had, was het ook op gekomen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Maar jullie ook een beetje een fijne corona-kerst gehad? Geschranst ende gezopen?
Die van mij was niet anders dan andersquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Maar jullie ook een beetje een fijne corona-kerst gehad? Geschranst ende gezopen?
Die is best aardig. Maar verre van hun beste.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang je niet op Chiquitita haat is het prima.
Een prima, maar rustige kerst jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Ja die in ervoor doet het hem wel hequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
The Name of the Game heet het trouwens. Dat is toevallig ook het ABBA-liedje waar ik in het verleden ook op gestemd heb. Alleen dit jaar niet.
JA SORRY IK BEN TOCH GEEN ABBA KENNEr.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
The Name of the Game heet het trouwens. Dat is toevallig ook het ABBA-liedje waar ik in het verleden ook op gestemd heb. Alleen dit jaar niet.
Ja was wel fijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
@:Guanabana, wat fijn dat je toch een goede kerst had!
Dat is het liedje wat aan het einde van het komende uur komtquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik heb overigens geen idee welke van al die ABBAs in deze lijst In the Name of the Game is, zo weinig lusiter ik die muziek
Ik vond het heel raar om een 'normale' kerst te vieren, ook al waren we maar met vijf personen. Elke keer denk ik: "oei, houden we wel genoeg afstand?" en denk ik aan de reclame waarin iedereen een rode trui krijgtquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Liefquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ja dat had ik dus gedaan, 2x zoveel, maar het is nog niet opIk had best wat jullie kant op willen gooien!
Die is wel leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang je niet op Chiquitita haat is het prima.
Check m'n stories nu eens?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik ging naar Strani's Instagram omdat ik een exorbitante gourmettafel verwachtte, was disappointed.
Toch wel want ze doen het niet in de naam van het spel, maar ze willen gewoon weten hoe dat kutspel überhaupt heet!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die in ervoor doet het hem wel he
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha die tekst erbij
Maar nice. Heb er nu alweer trek in. /viesdik
Gisteren gegourmet en cadeau's uitgepakt bij m'n ouders, samen met m'n zusje en haar vriend. Grote woonkamer dus genoeg ruimte om afstand te houden. Spelletje gedaan en daarna naar huis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Medieval Dynasty.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch wel want ze doen het niet in de naam van het spel, maar ze willen gewoon weten hoe dat kutspel überhaupt heet!
Wat voor tekst wat voor tekst?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha die tekst erbij
Maar nice. Heb er nu alweer trek in. /viesdik
Fijn!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren gegourmet en cadeau's uitgepakt bij m'n ouders, samen met m'n zusje en haar vriend. Grote woonkamer dus genoeg ruimte om afstand te houden. Spelletje gedaan en daarna naar huis.
Vanochtend hardgelopen met m'n zusje, bij haar thuis worstenbroodjes gegeten en daarna zijn we naar het verzorgingshuis gereden waar oma en opa wonen. Daar hebben we buiten met onze kerstmutsen op naar ze staan zwaaien en een kaart op de bus gedaan.
Vervolgens paar straten verderop naar nichtje van ons gegaan, die heeft Corona en zit dus deze dagen alleen. Heb een kwartier met haar staan kletsen/schreeuwen, wij buiten op de parkeerplaats, zijn op het balkon.![]()
Net voordat we wilden vertrekken kwamen haar broer en zus (apart) aanrijden met een voedselpakket dus daar ook nog even mee staan praten.
Zo heb ik uiteindelijk zowat meer familie gezien met kerst dan tijdens een normale kerst.
Nou ik had er wel slagroom BIJquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
LiefMaar dan had er kennelijk wel slagroom bij gemoeten
Ik las even 'verse sletjes'. Ik dacht 'ahá, nou toont 'ie z'n ware aard eindelijk!'quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Met kerst moeten altijd alle (verse) stelletjes een foto bij de kerstboom plaatsen. En dan ALTIJD precies hetzelfde geposeerd. Zeg maar zoiets: jongen een arm om het meisje heen, meisje hand op de buik van de jongen. Vind ik ontzettend cringy, of dat komt omdat ik zelf geen vriendin heb om m'n arm omheen te leggen
Dat is wel heel erg ja. Je kunt ook gewoon spontaan samen op de foto gaan staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Met kerst moeten altijd alle (verse) stelletjes een foto bij de kerstboom plaatsen. En dan ALTIJD precies hetzelfde geposeerd. Zeg maar zoiets: jongen een arm om het meisje heen, meisje hand op de buik van de jongen. Vind ik ontzettend cringy, of dat komt omdat ik zelf geen vriendin heb om m'n arm omheen te leggen
Exorbitante gourmettafelquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat voor tekst wat voor tekst?
'Exorbitante gourmettafel', wat ik net zeiquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat voor tekst wat voor tekst?
Af en toe wordt er wel een rare versie gekozen ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare remix. #top2000
Als ik eenmaal een vriend heb, wil ik een parodie op zo'n foto makenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb wel heel kerst maar één wijntje gedronken, dus dat maakt dan wel weer eea goed.
Fijn Mo!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Momo het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag even langs geweest en de heup gaat al iets beter, dus het was een goede dag
De stoofpeertjes zijn niet aangebrand?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik had er wel slagroom BIJEn ook chocoladecake en stoofpeertjes
Die kant heeft hij allang getoond. Je moet alleen de hints & theorieën in zijn posts ontcijferenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las even 'verse sletjes'. Ik dacht 'ahá, nou toont 'ie z'n ware aard eindelijk!'
Oh dat valt reuze meequote:
Wat fijn!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Momo het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag even langs geweest en de heup gaat al iets beter, dus het was een goede dag
Neeeeee die waren heerlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De stoofpeertjes zijn niet aangebrand?![]()
Elke post van mij begint met een bepaalde letter en als je die dan allemaal op z'n kop leest, dan komt er een satanistische boodschap naarbovenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kant heeft hij allang getoond. Je moet alleen de hints & theorieën in zijn posts ontcijferen
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat valt reuze mee'Voor jouw doen' wilde ik zeggen, maar dan lijkt het net alsof je een zatlap bent
![]()
Goed om te horenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Momo het volgende:
SSSTTTquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Elke post van mij begint met een bepaalde letter en als je die dan allemaal op z'n kop leest, dan komt er een satanistische boodschap naarboven
Ik heb het heupverhaal even gemist, maar fijn dat het beter gaat!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:48 schreef Momo het volgende:
Die komt pas op 31 december.quote:
Maar ik wil hem zo graag in de finale!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SSSTTT![]()
![]()
![]()
Ik was net zo trots op mezelf dat ik het ontcijferd had
Nu geef je de vrijstelling zo'n beetje aan @:Strani
Dank, we hebben er hier thuis nu even smakelijk om gelachenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jongens dit is een WLR ESF merge moment, wat vinden jullie van het talent van de broertjes Izaguirre en Bilbao, de 3 Baskische klimgeiten?
Verdomme Redquote:
Ten koste van mij?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik wil hem zo graag in de finale!
Ik vind dat ze mazzel hebben dat ze niet bij Movistar rijden anders had Valverde halverwege het liedje de boel overgenomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jongens dit is een WLR ESF merge moment, wat vinden jullie van het talent van de broertjes Izaguirre en Bilbao, de 3 Baskische klimgeiten?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik wil hem zo graag in de finale!
Was 23 december door de heup gegaan, kon er nauwelijks op staan, nu kan ik langzaam kleine stukjes lopen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het heupverhaal even gemist, maar fijn dat het beter gaat!
Er zijn drie plekken in de finale hè! Eén voor de mol en twee voor kandidatenquote:
Ging jij naar disco's in groep 8? Wilde meidquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef Guanabana het volgende:
Dit brengt me extreem terug naar disco's in groep 8.
Molloot200,quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Zoetsappige huismoedermuziek, next.
Dat wielrenmuziekje vind ik best grappigquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Slowmoquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Was 23 december door de heup gegaan, kon er nauwelijks op staan, nu kan ik langzaam kleine stukjes lopen.
Van die schoolfeestdingenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ging jij naar disco's in groep 8? Wilde meid
Dit is zo'n liedjes waar wel zo'n staatje bij past wie er op gestemd heeft. Vermoed dat minstens 88% vrouw is,quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Oké, tegen Strani durf ik het wel op te nemenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn drie plekken in de finale hè! Eén voor de mol en twee voor kandidatenDe winst moeten jullie dan onderling maar uit zien te vechten
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Molloot200,
wil je met me slijpen op dit nummer tijdens de schooldisco?
kruis aan:
[ ] ja
[X ] nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr gr
Guanabana
quote:
En slijpen nog wel, toe maar!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van die schoolfeestdingenOf op kamp.
Ik vermoed het ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is zo'n liedjes waar wel zo'n staatje bij past wie er op gestemd heeft. Vermoed dat minstens 88% vrouw is,
Slijpen was niet schuren hè, even voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En slijpen nog wel, toe maar!
Ik was daar te onschuldig voor
Welke van de twee ben jij?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, tegen Strani durf ik het wel op te nemen![]()
[ afbeelding ]
Dat gebeurde bij mij wel altijdquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Trauma's! Jij zou me vast ook als laatste kiezen bij gym hè!!!111
Het is dat 'ie me net een vrijstelling heeft gegeven voor de finale, anders was ik zéker voor je in de bres gesprongen hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Oh dat deed ik dan wel weerquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Slijpen was niet schuren hè, even voor de duidelijkheid.![]()
Daar ben ik nog stééds te onschuldig voor.
Werd ik zelf al dus dat leed deel ik graagquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Die met het donkere haar natuurlijkquote:
Dezelfde school als @H_Tquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Naar wat voor hedonistenschool ging jij!?
Boksquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Werd ik zelf al dus dat leed deel ik graag![]()
Mijn god ik ben zo onconditioneel en m'n motoriek is ook van een goudvis dus van het ballen gooien moest ik het ook al niet hebben.
Dan ben ik voor de andere.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die met het donkere haar natuurlijk![]()
Die wint natuurlijk ook
Het waren lieve jongens en ik was een lief meisjequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dan jezelf onschuldig noemen!!
Als jij mij in een worstelpartij zou verslaan dan zou ik me ernstige zorgen maken over je gewicht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dezelfde school als @:H_TDat verklaart misschien wel het een en ander
Ik had niet anders verwachtquote:
Ja, het bordeel zit ook vol met lieve meisjes...quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het waren lieve jongens en ik was een lief meisje
Dat station is Jobi allang gepasseerd. Maar ze blijft er zich met man en macht aan vasthouden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dan jezelf onschuldig noemen!!
Nou dat doe ik zelf anders ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij mij in een worstelpartij zou verslaan dan zou ik me ernstige zorgen maken over je gewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |