Je bent zelf meh!quote:
Zolang je niet op Chiquitita haat is het prima.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind In the Name of the Game nog wel prima. En waarom zou je dat niet kunnen zeggen in ESF. We hebben hier allemaal wel verschillende smaken.
The Name of the Game heet het trouwens. Dat is toevallig ook het ABBA-liedje waar ik in het verleden ook op gestemd heb. Alleen dit jaar niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind In the Name of the Game nog wel prima. En waarom zou je dat niet kunnen zeggen in ESF. We hebben hier allemaal wel verschillende smaken.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat kan je zeggen hier op het Songfestivalforum (of je een note krijgt of niet kan ik niet zeggen, want niet blauw), je mag alleen er geen sorry voor zeggen!
Ahh ja dat had ik dus gedaan, 2x zoveel, maar het is nog niet opquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker wel, maar ze hadden amper een lepel vol. Als ik twee keer zoveel gemaakt had, was het ook op gekomen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Maar jullie ook een beetje een fijne corona-kerst gehad? Geschranst ende gezopen?
Die van mij was niet anders dan andersquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Maar jullie ook een beetje een fijne corona-kerst gehad? Geschranst ende gezopen?
Die is best aardig. Maar verre van hun beste.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang je niet op Chiquitita haat is het prima.
Een prima, maar rustige kerst jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Ja die in ervoor doet het hem wel hequote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
The Name of the Game heet het trouwens. Dat is toevallig ook het ABBA-liedje waar ik in het verleden ook op gestemd heb. Alleen dit jaar niet.
JA SORRY IK BEN TOCH GEEN ABBA KENNEr.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
The Name of the Game heet het trouwens. Dat is toevallig ook het ABBA-liedje waar ik in het verleden ook op gestemd heb. Alleen dit jaar niet.
Ja was wel fijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
@:Guanabana, wat fijn dat je toch een goede kerst had!
Dat is het liedje wat aan het einde van het komende uur komtquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik heb overigens geen idee welke van al die ABBAs in deze lijst In the Name of the Game is, zo weinig lusiter ik die muziek
Ik vond het heel raar om een 'normale' kerst te vieren, ook al waren we maar met vijf personen. Elke keer denk ik: "oei, houden we wel genoeg afstand?" en denk ik aan de reclame waarin iedereen een rode trui krijgtquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Liefquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ja dat had ik dus gedaan, 2x zoveel, maar het is nog niet opIk had best wat jullie kant op willen gooien!
Die is wel leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang je niet op Chiquitita haat is het prima.
Check m'n stories nu eens?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik ging naar Strani's Instagram omdat ik een exorbitante gourmettafel verwachtte, was disappointed.
Toch wel want ze doen het niet in de naam van het spel, maar ze willen gewoon weten hoe dat kutspel überhaupt heet!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die in ervoor doet het hem wel he
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha die tekst erbij
Maar nice. Heb er nu alweer trek in. /viesdik
Gisteren gegourmet en cadeau's uitgepakt bij m'n ouders, samen met m'n zusje en haar vriend. Grote woonkamer dus genoeg ruimte om afstand te houden. Spelletje gedaan en daarna naar huis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Medieval Dynasty.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch wel want ze doen het niet in de naam van het spel, maar ze willen gewoon weten hoe dat kutspel überhaupt heet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |