Hoe definieer je potentiële klanten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:40 schreef Viv het volgende:
Er mag hier best een slowchat zijn hoor. Maar dan wel voor de doelgroep van WEB: FOK!kers die een webshop hebben of willen starten en hun potentiële klanten.
Dat is wat lastig te definiëren, nu er nog geen webshophouders meeschrijven hier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe definieer je potentiële klanten?
Ja waar zijn ze!?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is wat lastig te definiëren, nu er nog geen webshophouders meeschrijven hier.
Dus eigenlijk moeten al deze post weer weg?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is wat lastig te definiëren, nu er nog geen webshophouders meeschrijven hier.
Ik geef het een kans, maar als hier niet op ingehaakt wordt door de doelgroep, dan is dit topic ook zo weer weg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:22 schreef Fred het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten al deze post weer weg?
Een hele verzameling miniatuurtreintjes.quote:Op zondag 27 december 2020 08:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb jij niet iets waar iemand wat aan kan hebben?
wooooooowquote:Op zondag 27 december 2020 08:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Een hele verzameling miniatuurtreintjes.
Zijn ze te koop?quote:Op zondag 27 december 2020 08:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Een hele verzameling miniatuurtreintjes.
@Socios is daar beter voor denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Pssst, interesse in een partij van duizenden miniatuurtreintjes?
Nee, die wil het juist van de hand doen, maar heeft geen webshop. Ik zag mogelijkheden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
@:socios is daar beter voor denk ik
Nou, ja, duizenden items, hè.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Pssst, interesse in een partij van duizenden miniatuurtreintjes?
Oh, oeps.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, ja, duizenden items, hè.
Haha, niet alleen treintjes, maar ook kleine boompjes etc.
Ik heb anders nog wel een flinke boomstam voor @Viv liggen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, ja, duizenden items, hè.
Haha, niet alleen treintjes, maar ook kleine boompjes etc.
Not sure if indecent proposal or..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een flinke boomstam voor @:viv liggen hoor![]()
Met dr telefoonnummer uiteraard.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou hem hier voor noten hoor.
Waarvan aktequote:
Je moet zorgen dat 1 of 2 schapen over de dam komenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef Viv het volgende:
Ik moet de weinige webshophouders die zich vooralsnog in WEB gemeld hebben wel een beetje te vriend houden natuurlijk.
Als je een eigen webshop in de schijnwerpers wil zetten, mag je daar inderdaad een eigen topic over openen hier in WEB.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:35 schreef anti-loper het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag je je zelf opgeven als webshophouder als je een webshop heb? Mag ik het hier ook promoten? Ik heb een webshop !!
Ik koop er meteen 3!quote:Op maandag 11 januari 2021 23:35 schreef anti-loper het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag je je zelf opgeven als webshophouder als je een webshop heb? Mag ik het hier ook promoten? Ik heb een webshop !!
Alles!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:35 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Wat wil je weten over mijn webshop
Nou bij deze danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Alles!![]()
Nee maar echt: je mag hier in WEB een topic openen om je eigen webshop in de schijnwerpers te zetten. Zie bijvoorbeeld:
WEB / Voetbalquiz Kopen: Een webshop waar je voetbalquizzen kunt... kopen
Ik ben heel benieuwd naar die van jou!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:32 schreef Editeur het volgende:
Leuk initiatief! Zal komende week mijn shop posten, erg benieuwd naar anderen ook :-)
Dit kan verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar die van jou!
Waarom doe je het dan van de hand?quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:53 schreef Orealo het volgende:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met het verkopen van een webshop in z'n geheel? Zoals in B2C gepost heb ik een aardig draaiende webshop waar ik mee ophou, en ik vind online wel sites die het verkopen van webshops faciliteren maar die vragen bijvoorbeeld ¤ 1.500 voor een taxatie..
En aangezien het ergens zonde voelt een webshop met FB pagina met 1k+ kwalitatieve likes, 200 abonnee's op een nieuwsbrief en een simpel verdienmodel ineens op slot te gooien, ben ik daar wel benieuwd naar.
Vanwege persoonlijke omstandigheden, zie OP hier: WEB / Spirituele webshop opheffingsuitverkoopquote:
Ha Jimbo, hoe is het in webshopland?quote:
Huilen met de pet opquote:Op maandag 3 mei 2021 20:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Ha Jimbo, hoe is het in webshopland?
Heb jij meer of minder omzet door corona, of business as usual?
Misschien moet ik ook maar een donatieteller startenquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een donatieteller starten
Ik zag dat je online was maar had niet gedacht dat je zou reagerenquote:
Bedoel je voor het oranje maken van het EK-subforum, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 24 mei 2021 00:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik zag dat je online was maar had niet gedacht dat je zou reagerenIk ben vrij goed met php/laravel (ook front-end), als je me ergens mee nodig hebt laat het me dan vooral weten
bedankt voor deze updatequote:
Nee want coronaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Stormloop subforum zelfs![]()
Alles goed met jouw webshop(s)?
quote:
Ik heb eigenlijk geen idee waar je allemaal in handelt (behalve dat ene wat mijn werkgever destijds besteld hadquote:
Wellicht moeten we wat naakt postenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:01 schreef Viv het volgende:
Zou dit de allerlangzaamste slowchat ooit zijn?
dat was gamquote:Op donderdag 16 september 2021 21:01 schreef Viv het volgende:
Zou dit de allerlangzaamste slowchat ooit zijn?
Oh, dus zelfs dát kunnen we niet.quote:
Opheffen die hapquote:Op donderdag 16 september 2021 21:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, dus zelfs dát kunnen we niet.![]()
Ik stond laatst al op het punt om WEB te laten opheffen, maar toen kwam dit topic:
WEB / Aankomende webshop: Pink Alpaca Games
Dat vond ik wel weer tof, maar die TS is inmiddels alweer 19 dagen niet online geweest.
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, dus zelfs dát kunnen we niet.![]()
Ik stond laatst al op het punt om WEB te laten opheffen, maar toen kwam dit topic:
WEB / Aankomende webshop: Pink Alpaca Games
Dat vond ik wel weer tof, maar die TS is inmiddels alweer 19 dagen niet online geweest.
25ste ging fee pas open hoorde ikquote:
Ik dacht "een dezer dagen", maar dat is een rekbaar begrip natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
25ste ging fee pas open hoorde ik(door yfmeister in fb gezegd)
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik dacht "een dezer dagen", maar dat is een rekbaar begrip natuurlijk.
rechtstreeks uit fbquote:
Lekken uit dm +weekbanquote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn info is van recentere datum, zie DM
Een hint om de schat van kapitein ortega te vinden.quote:
Aiaiquote:Op donderdag 16 september 2021 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Een hint om de schat van kapitein ortega te vinden.
En weet je wat? Ik denk dat het verhaal van kapitein ortega...best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
Corona-sneltesten?quote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef Jimbo het volgende:
Heeft niemand een leuk idee voor een nieuwe webshop voor mij? Ik verveel me de touwtyfus nu er geen festivals zijn
De komende tijd mag je weer een beetje dansen tochquote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef Jimbo het volgende:
Heeft niemand een leuk idee voor een nieuwe webshop voor mij? Ik verveel me de touwtyfus nu er geen festivals zijn
Gezellig!quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:19 schreef Filosoofert het volgende:
Ja ik liep eigenlijk gewoon een rondje maar was hier nog nooit geweest
Hoi en welkom op FOK! We zijn best lief voor Belgen hoor, er zit er zelfs minstens eentje in onze crew.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:28 schreef Hoogoo het volgende:
Goedenavond ... Ben eens benieuwd hoe hier op de Belgen (lees importbelg) gereageerd gaat worden. Leuk initiatief dit subforum. Ik denk dat vele zelfstandigen er baat bij gaan hebben waar onder anderen ik met mijn webshop
Bedankt! Ik ben gewoon een Nederlander verhuisd naar België zo bijzonder is het niet. Ik zal morgen eens de tijd nemen mijn webshop in het licht te zetten! Ik ben vooral uit op opbouwende kritiek. Het kan natuurlijk altijd een beetje beter. Jammer dat het WEB forum nog niet storm loopt, zou het een kwestie van tijd zijn? Of moet het maar toevallig voorbij komen zoals bij mij? Ben er blij mee hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoi en welkom op FOK! We zijn best lief voor Belgen hoor, er zit er zelfs minstens eentje in onze crew.![]()
Je bent welkom om hier topics te openen (ook over je eigen webshop, zie: WEB / [WEB Policy & FAQ] ).
WEB leek @:iteejer en mij ook een leuk initiatief, maar het loopt niet bepaald storm hier.
Best lopende forumonderdeel dit!quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:19 schreef Filosoofert het volgende:
Ja ik liep eigenlijk gewoon een rondje maar was hier nog nooit geweest
quote:Op zondag 12 december 2021 07:15 schreef iteejer het volgende:
@:Viv
Lijkt typisch een voorbeeld van iets dat op gang moet komen, maar zolang het nog niet op gang is gewoon geen
belangstelling trekt. Kip en ei en zo.
Misschien een keer een actie-banner ontwerpen?
Zo van 'wist je dat je op fok ook...' ?
Wat überhaupt nuttig zou kunnen zijn om publiek te wijzen op (nieuwe of onbekende of vergeten) functionaliteit, op opmerkelijke topics, etc.: een soort interne 'wist je dat'.
Maar hoe hou je daar dan weer continuïteit in...
Wees realistisch: WEB gaat nooit wat worden. Wat zou je er willen bespreken? Voor nieuwe users is FOk! Verschrikkelijk ongebruiksvriendijk door cookie walls, ads, meldingen over add blockers. Dus trek gewoon de stekker eruit man. Dit is nu een jaar open en bevat 1 SC en een ander topicquote:Op zondag 12 december 2021 11:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Looij?![]()
Overigens terechte klacht! Moet je eens als niet ingelogde gebruiker eens naar FOK! gaan, je weet niet waar je wat moet klikken door de cookie wall, de ads. Geen wonder dat nieuwe gebruikers afhaken en zich de moeite van registeren besparen...@:danny
Geheel mee eens.quote:Op zondag 12 december 2021 13:18 schreef RedFever007 het volgende:
Voor nieuwe users is FOk! Verschrikkelijk ongebruiksvriendijk door cookie walls, ads, meldingen over add blockers.
Er zijn wel meer topics geweest, maar die zijn alweer weggezakt uit de lijst. En onder de huidige FOK!kers zitten wel meer webshophouders dan het aantal WEB-topics doet vermoeden, maar het bleek dat lang niet iedereen hun FOK!-identiteit in het openbaar wilde verbinden aan hun toko. Er waren er ook bij die eerst wel enthousiast aankondigden een eigen topic te zullen openen, maar dat vervolgens toch niet deden. Dat is ieders goed recht natuurlijk, maar dat (in combinatie met jouw terechte punt over de gebruiksonvriendelijkheid voor eventuele nieuwe aanwas) is wel waarom WEB niet goed van de grond gekomen is.quote:Dus trek gewoon de stekker eruit man. Dit is nu een jaar open en bevat 1 SC en een ander topic
Het kwam van CRE, en kon daar niet blijven staan omdat het een verkapte reclame was. Dan is het een slotje of naar WEB. Die TS is na het dumpen van zijn linkje overigens ook niet meer op FOK! geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 13:21 schreef RedFever007 het volgende:
Oh dat andere topic is ook nog eens verplaats van OUD? naar hier. 0 reactiesHad het dan lekker daar gelaten, dan had TS van dat topic er nog iets aangehad.
Dit is gewoon sneu voor hem/haar. NIEMAND weet de weg naar Web te vinden!
Wanneer verloopt jouw FOK!abo nou eens?quote:Op zondag 12 december 2021 13:21 schreef RedFever007 het volgende:
Oh dat andere topic is ook nog eens verplaats van OUD? naar hier. 0 reactiesHad het dan lekker daar gelaten, dan had TS van dat topic er nog iets aangehad.
Dit is gewoon sneu voor hem/haar. NIEMAND weet de weg naar Web te vinden!
Deze maand geloof ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Wanneer verloopt jouw FOK!abo nou eens?![]()
Ergens in de komende tijd toch?
Stille hoop dat ik een abo kado krijgquote:Op maandag 31 januari 2022 17:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, wees gerust: het went om als die kutads ongezien weg te klikken.
Het is je gelukt.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Stille hoop dat ik een abo kado krijg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |