Ha Jimbo, hoe is het in webshopland?quote:
Huilen met de pet opquote:Op maandag 3 mei 2021 20:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Ha Jimbo, hoe is het in webshopland?
Heb jij meer of minder omzet door corona, of business as usual?
Misschien moet ik ook maar een donatieteller startenquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 01:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een donatieteller starten
Ik zag dat je online was maar had niet gedacht dat je zou reagerenquote:
Bedoel je voor het oranje maken van het EK-subforum, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 24 mei 2021 00:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik zag dat je online was maar had niet gedacht dat je zou reagerenIk ben vrij goed met php/laravel (ook front-end), als je me ergens mee nodig hebt laat het me dan vooral weten
bedankt voor deze updatequote:
Nee want coronaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Stormloop subforum zelfs![]()
Alles goed met jouw webshop(s)?
quote:
Ik heb eigenlijk geen idee waar je allemaal in handelt (behalve dat ene wat mijn werkgever destijds besteld hadquote:
Wellicht moeten we wat naakt postenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:01 schreef Viv het volgende:
Zou dit de allerlangzaamste slowchat ooit zijn?
dat was gamquote:Op donderdag 16 september 2021 21:01 schreef Viv het volgende:
Zou dit de allerlangzaamste slowchat ooit zijn?
Oh, dus zelfs dát kunnen we niet.quote:
Opheffen die hapquote:Op donderdag 16 september 2021 21:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, dus zelfs dát kunnen we niet.![]()
Ik stond laatst al op het punt om WEB te laten opheffen, maar toen kwam dit topic:
WEB / Aankomende webshop: Pink Alpaca Games
Dat vond ik wel weer tof, maar die TS is inmiddels alweer 19 dagen niet online geweest.
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, dus zelfs dát kunnen we niet.![]()
Ik stond laatst al op het punt om WEB te laten opheffen, maar toen kwam dit topic:
WEB / Aankomende webshop: Pink Alpaca Games
Dat vond ik wel weer tof, maar die TS is inmiddels alweer 19 dagen niet online geweest.
25ste ging fee pas open hoorde ikquote:
Ik dacht "een dezer dagen", maar dat is een rekbaar begrip natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
25ste ging fee pas open hoorde ik(door yfmeister in fb gezegd)
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik dacht "een dezer dagen", maar dat is een rekbaar begrip natuurlijk.
rechtstreeks uit fbquote:
Lekken uit dm +weekbanquote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn info is van recentere datum, zie DM
Een hint om de schat van kapitein ortega te vinden.quote:
Aiaiquote:Op donderdag 16 september 2021 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Een hint om de schat van kapitein ortega te vinden.
En weet je wat? Ik denk dat het verhaal van kapitein ortega...best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
Corona-sneltesten?quote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef Jimbo het volgende:
Heeft niemand een leuk idee voor een nieuwe webshop voor mij? Ik verveel me de touwtyfus nu er geen festivals zijn
De komende tijd mag je weer een beetje dansen tochquote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef Jimbo het volgende:
Heeft niemand een leuk idee voor een nieuwe webshop voor mij? Ik verveel me de touwtyfus nu er geen festivals zijn
Gezellig!quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:19 schreef Filosoofert het volgende:
Ja ik liep eigenlijk gewoon een rondje maar was hier nog nooit geweest
Hoi en welkom op FOK! We zijn best lief voor Belgen hoor, er zit er zelfs minstens eentje in onze crew.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:28 schreef Hoogoo het volgende:
Goedenavond ... Ben eens benieuwd hoe hier op de Belgen (lees importbelg) gereageerd gaat worden. Leuk initiatief dit subforum. Ik denk dat vele zelfstandigen er baat bij gaan hebben waar onder anderen ik met mijn webshop
Bedankt! Ik ben gewoon een Nederlander verhuisd naar België zo bijzonder is het niet. Ik zal morgen eens de tijd nemen mijn webshop in het licht te zetten! Ik ben vooral uit op opbouwende kritiek. Het kan natuurlijk altijd een beetje beter. Jammer dat het WEB forum nog niet storm loopt, zou het een kwestie van tijd zijn? Of moet het maar toevallig voorbij komen zoals bij mij? Ben er blij mee hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoi en welkom op FOK! We zijn best lief voor Belgen hoor, er zit er zelfs minstens eentje in onze crew.![]()
Je bent welkom om hier topics te openen (ook over je eigen webshop, zie: WEB / [WEB Policy & FAQ] ).
WEB leek @:iteejer en mij ook een leuk initiatief, maar het loopt niet bepaald storm hier.
Best lopende forumonderdeel dit!quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:19 schreef Filosoofert het volgende:
Ja ik liep eigenlijk gewoon een rondje maar was hier nog nooit geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |