Ja geen zak aan.quote:
Knalbezopen is de juiste omschrijvingquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo de teringwel gezellig
Ja plym was vannacht errug uh... nja net niet dronken denk ik![]()
We hebben er wel meer, denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hebben we toch nog één overeenkomst
quote:
Jij hebt geen rood haar en dikke tieten dus dat is het in ieder geval nietquote:
3 flessen wijn of zo en rosé was het?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Knalbezopen is de juiste omschrijving
Dat is meer dan de twee biertjes die ik hadquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:48 schreef Haags het volgende:
[..]
3 flessen wijn of zo en rosé was het?
Ik 1, maar moest nog rijden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is meer dan de twee biertjes die ik had
Daar ben ik al heel lang niet meer geweestquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, we komen allebei wel eens in Den Haag
En om nou te zeggen dat je het mist.....quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang niet meer geweest
Ik heb ook nog gereden vannacht. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:49 schreef Haags het volgende:
Ik
[..]
Ik 1, maar moest nog rijden.
Hadden er 2 kunnen zijn uiteraard Maarja boeie.
Ik moet er nog een keertje naartoe om wat op te halen bij een vriendquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:50 schreef Haags het volgende:
[..]
En om nou te zeggen dat je het mist.....
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gereden vannacht. Als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Als ik moet rijden drink ik niet.
Met kleine stukjes is het moeilijker. Gelukkig is het wel goed gekomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gisteren echt zoveel aan je gedachtwat een gepriegel met dat bladerdeeg
Heeft geen haast toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet er nog een keertje naartoe om wat op te halen bij een vriend
Kan hij wel hebben hoor, is ook maar online. Vroeger ging hij wel eens op de vuist als iemand 'te klef' werd. Nu mijn zoons ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En die heeft zo al mijn posts richting jou gezien
Ik maak ossenhaas met Hongaarsepaprikasaus gebakken aardappels en een witlofsaladequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wij gaan vanavond chinees bestellen voor personeel![]()
![]()
![]()
Snoeperdquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net iets te lang in de oven gehad/niet genoeg bedruipt. Borst was een tikkeltje droog daardoor. Rest was perfect.
Vanochtend de overgebleven stukken uit elkaar getrokken en in een bak gedaan.
Alleen even kijken wat ik daar van ga maken.
Vanochtend in ieder geval met een beetje mayo op brood gedaan
Zonder problemen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Kom jij dezer dagen een beetje door?
Haha mooi zo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zonder problemen.
De was moet toch ook gedaan worden.
Neuh. Ligt er pas sinds mei dus kan nog wel even wachtenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan hij wel hebben hoor, is ook maar online. Vroeger ging hij wel eens op de vuist als iemand 'te klef' werd. Nu mijn zoons ook
Was lekker lekker. Ook tijdens het uit elkaar trekken nog lopen snoepen en kluivenquote:
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Ligt er pas sinds mei dus kan nog wel even wachten
[..]
[..]
Was lekker lekker. Ook tijdens het uit elkaar trekken nog lopen snoepen en kluiven
Had gisteren nog een groot vel gescoord bij de Deen. Met kleine stukjes had ik geswitcht naar een alternatief gerecht denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met kleine stukjes is het moeilijker. Gelukkig is het wel goed gekomen.
Dat zou ik ook gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Was lekker lekker. Ook tijdens het uit elkaar trekken nog lopen snoepen en kluiven
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zou ik ook gedaan hebben.
Dat is het leuke van het werk. altijd snoepen
Nu nog een fotoquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had gisteren nog een groot vel gescoord bij de Deen. Met kleine stukjes had ik geswitcht naar een alternatief gerecht denk ik
Ik zit dan altijd mokertje snel volquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
En de chocolade uit de kom en lepel likken na het maken van de chocolade potjes was ook weer lekker
Helemaal top om met kerst je dakpannen in je tuin te gaan zoekenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:00 schreef Haags het volgende:
Vanavond storm op komst. JAAAAAAAAAAAAAAA
Ach, met Pasen zoeken we paaseitjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Helemaal top om met kerst je dakpannen in je tuin te gaan zoeken
Dat doe ik vanavond ook weer na het maken van een lavataartjequote:Op zaterdag 26 december 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
En de chocolade uit de kom en lepel likken na het maken van de chocolade potjes was ook weer lekker
Halal verstop eieren bedoel je.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, met Pasen zoeken we paaseitjes.
Dat had ik gisteren heel erg uit mijn achterstequote:
Jemig de pemigquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren heel erg uit mijn achterste
Graag. Ik vind het altijd leuk om te zien wat iemand er van maakt na mijn tipsquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja staat op mijn mobiel, ga hem even naar je toe sturen
Stuk nu?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja staat op mijn mobiel, ga hem even naar je toe sturen
Ik kook van woede, vond dat ook wel een goede tip van jequote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Graag. Ik vind het altijd leuk om te zien wat iemand er van maakt na mijn tips
Groentesoepquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor?
Verwarrende PI trouwens
Zo uitgekookt ben ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kook van woede, vond dat ook wel een goede tip van je
Jij weegt dan ook 40-45 kilo dus dat snap ik welquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit dan altijd mokertje snel vol
Met mandarijnen siroop?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doe ik vanavond ook weer na het maken van een lavataartje
Zo veel?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij weegt dan ook 40-45 kilo dus dat snap ik wel
[..]
Met mandarijnen siroop?en een lepel creme fraiche er op
Ik heb een sinasappelgelei gemaakt en er komt vanilleslagroom bij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij weegt dan ook 40-45 kilo dus dat snap ik wel
[..]
Met mandarijnen siroop?en een lepel creme fraiche er op
Is het nog minder danquote:
Ik durf niet op de weegschaal te staan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het nog minder dan![]()
Ben jij net als konijnenmans maar 20-25 kilo?
Lekker!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb een sinasappelgelei gemaakt en er komt vanilleslagroom bij.
Vrij weinig. Zit het nieuwe dolphin album te luisteren dat ik gekregen hebquote:
Chillquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Vrij weinig. Zit het nieuwe dolphin album te luisteren dat ik gekregen heb
Omdat je zelf ook vind dat het er niet uitziet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had ik al verwacht.
Ik ga er ook pas na oud en nieuw op staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik durf niet op de weegschaal te staan.
Ja precies, ik ga er om 23.59 op staan en om 00.01quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga er ook pas na oud en nieuw op staan
Zoiets.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook vind dat het er niet uitziet?
Nieuw jaar nieuw gewichtquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga er om 23.59 op staan en om 00.01
En dan spontaan tien kilo aangekomen zijn in die twee minutenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan spontaan tien kilo aangekomen zijn in die twee minuten
Gezelligquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Echt hoor mega druk.op.de wegen
Goed teken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Echt hoor mega druk.op.de wegen
Uhuquote:
Allemaal essentiële beroepen zekerquote:
Gister was het ook tyfus druk op de weg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal essentiële beroepen zeker
Allemaal kerstbezoek bij essentiële beroepenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal essentiële beroepen zeker
Allemaal kalkoen naar de IC brengenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal kerstbezoek bij essentiële beroepen
Gister ben ik vrijwel het huis niet uit geweest. Zometeen alleen nog even boodschappen doen en nog wat ophalen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Gister was het ook tyfus druk op de weg.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister ben ik vrijwel het huis niet uit geweest. Zometeen alleen nog even boodschappen doen en nog wat ophalen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Allemaal kalkoen naar de IC brengen
Het is altijd rustig daarquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister ben ik vrijwel het huis niet uit geweest. Zometeen alleen nog even boodschappen doen en nog wat ophalen.
Een boterham met aardbeienjammie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |