Neuh. Ligt er pas sinds mei dus kan nog wel even wachtenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan hij wel hebben hoor, is ook maar online. Vroeger ging hij wel eens op de vuist als iemand 'te klef' werd. Nu mijn zoons ook
Was lekker lekker. Ook tijdens het uit elkaar trekken nog lopen snoepen en kluivenquote:
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Ligt er pas sinds mei dus kan nog wel even wachten
[..]
[..]
Was lekker lekker. Ook tijdens het uit elkaar trekken nog lopen snoepen en kluiven
Had gisteren nog een groot vel gescoord bij de Deen. Met kleine stukjes had ik geswitcht naar een alternatief gerecht denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met kleine stukjes is het moeilijker. Gelukkig is het wel goed gekomen.
Dat zou ik ook gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Was lekker lekker. Ook tijdens het uit elkaar trekken nog lopen snoepen en kluiven
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zou ik ook gedaan hebben.
Dat is het leuke van het werk. altijd snoepen
Nu nog een fotoquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had gisteren nog een groot vel gescoord bij de Deen. Met kleine stukjes had ik geswitcht naar een alternatief gerecht denk ik
Ik zit dan altijd mokertje snel volquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
En de chocolade uit de kom en lepel likken na het maken van de chocolade potjes was ook weer lekker
Helemaal top om met kerst je dakpannen in je tuin te gaan zoekenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:00 schreef Haags het volgende:
Vanavond storm op komst. JAAAAAAAAAAAAAAA
Ach, met Pasen zoeken we paaseitjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Helemaal top om met kerst je dakpannen in je tuin te gaan zoeken
Dat doe ik vanavond ook weer na het maken van een lavataartjequote:Op zaterdag 26 december 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja![]()
En de chocolade uit de kom en lepel likken na het maken van de chocolade potjes was ook weer lekker
Halal verstop eieren bedoel je.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, met Pasen zoeken we paaseitjes.
Dat had ik gisteren heel erg uit mijn achterstequote:
Jemig de pemigquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren heel erg uit mijn achterste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |