Wij hebben er ook nooit een gigantisch diner van gemaakt. Maar één keer gedaan 2 jaar terug.quote:
Ja, dat verhaal heb ik gelezenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]Ja laatst konden we er eentje ruilen tegen die enorme speakers van me, maar die vent probeerde me echt een poot uit te draaien.
Ik krijg ze ook alleen mobiel te zien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Achja het is ook geen groot commercieel bedrijf
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal heb ik gelezen
Nog steeds niets gevonden dus
Ik laat hem alle hoeken van de baan zien hoor, heb wel de nodige MK ervaringquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
HALLO VOCHTIG POESJE!
[..]
Haha jij kan het niet winnen
Groepsdruk werkt voor mij ook niet, als 100 man zeggen dat ik iets "moet" doen, doe ik het juist nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee de meeste doen dat uit groepsdruk. En werd al dood gegooid met Dry January dat ik maar het advies opvolgde van kroegbaas Jolke
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Groepsdruk werkt voor mij ook niet, als 100 man zeggen dat ik iets "moet" doen, doe ik het juist niet
quote:
Hier nog droogquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Groepsdruk werkt voor mij ook niet, als 100 man zeggen dat ik iets "moet" doen, doe ik het juist niet
Ze verwachten vanavond storm aan de kustquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier nog droog![]()
Hoop dat het rond 3 uur nog droog is, dan moet ik nog iets gaan ophalen op een half uurtje fietsen.
Mijn vader had 7 kinderen, dus met kleinkinderen mee al gauw zo'n 25/30 man. Zelf vier ik vaak kerst samen met het gezin van mijn zus. Dan zitten we op 15 man.quote:
Gaat weer tien dagen lang regenen als ik het zo ziequote:
Dat is ook een soort groepsdruk. Die 100 man laten je dan toch iets wel doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Na 18:00 blijf ik dan ook gewoon binnenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze verwachten vanavond storm aan de kust
Plymouth is jouw zwagerquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn vader had 7 kinderen, dus met kleinkinderen mee al gauw zo'n 25/30 man. Zelf vier ik vaak kerst samen met het gezin van mijn zus. Dan zitten we op 15 man.
Gisteren maar met 5 dus, maar was niet minder gezellig
Plym ligt nog voor pampus
Mijn vader maakte van elke 'feestdag' een familiefeest, dus heb het met de paplepel ingegoten gekregenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij hebben er ook nooit een gigantisch diner van gemaakt. Maar één keer gedaan 2 jaar terug.
Zo de teringquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn vader had 7 kinderen, dus met kleinkinderen mee al gauw zo'n 25/30 man. Zelf vier ik vaak kerst samen met het gezin van mijn zus. Dan zitten we op 15 man.
Gisteren maar met 5 dus, maar was niet minder gezellig
Plym ligt nog voor pampus
Hebben we toch nog één overeenkomstquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.
Ik laat me sowieso niet echt vertellen wat ik moet doen.
Wat een snertweerquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat weer tien dagen lang regenen als ik het zo zie
GEEN HANDEN SCHUDDENquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.
Ik laat me sowieso niet echt vertellen wat ik moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |