HALLO VOCHTIG POESJE!quote:
Haha jij kan het niet winnenquote:
Niet weten wanneer WW3 startquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat de aarde vernietigd wordt
Ja niets aanquote:
Achja het is ook geen groot commercieel bedrijfquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, de dag dat danny alles eens op orde heeft valt pas na de vernietiging van de aarde
Met 15 man kerst vieren heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die figuren die lak hebben aan alles en nu met 15 man aan familie kerst vieren, en dan na de incubatietijd met 15 vrienden de jaarwisseling vieren
Denk dat de anderen de beslissing ook zelf hebben genomen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe niet aan dat geforceerde gedoe omdat anderen dat ook doenmoet uit mijzelf komen
15k per dag halverwege januariquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Gaan we de 30k besmettingen halen in januari?
ik dus ook niet . en dit jaar met eigen gezin nergens geweest .. ow ja op werk hop hop gas eropquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Met 15 man kerst vieren heb ik nog nooit gedaan.
Veel hoger, ws de eerste week alleen al. Zitten nu toch op 11k per dag?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Gaan we de 30k besmettingen halen in januari?
Moet je vandaag ook werken?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook niet . en dit jaar met eigen gezin nergens geweest .. ow ja op werk hop hop gas erop
Dat is nog te overzien en zal niet tot een piek van jewelste leiden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja of allemaal al 1 extra gast he is geen verschil meer in
Nee de meeste doen dat uit groepsdruk. En werd al dood gegooid met Dry January dat ik maar het advies opvolgde van kroegbaas Jolkequote:Op zaterdag 26 december 2020 13:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat de anderen de beslissing ook zelf hebben genomen?
Maar schat jou inderdaad niet in als een meeloper
Ja gaat hardquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Veel hoger, ws de eerste week alleen al. Zitten nu toch op 11k per dag?
yepp ga nu rijden hop hop gas eropquote:
Eerste klachten komen volgens mij pas na een week, dan zitten we al in januari.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Veel hoger, ws de eerste week alleen al. Zitten nu toch op 11k per dag?
Enigst kind?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Met 15 man kerst vieren heb ik nog nooit gedaan.
Werkzequote:Op zaterdag 26 december 2020 13:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yepp ga nu rijden hop hop gas erop
ja joh dat is geoorloofd ik weet het las het vd week al maar laters fijne dag allemaalquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nog te overzien en zal niet tot een piek van jewelste leiden.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds zoekende voor mevr ToT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |