Sorry, zal het proberenquote:
Hier vorig jaar de 1ste keerquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gek genoeg deze film voor het eerst bij Levensbeschouwing op de middelbare gezien.
Moet bij mij in 2012 of 2013 geweest zijn, ben ik er dan nog vroeg bijquote:
Hij zong in het Engels, vandaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Eddie doet een Bob Dylan, ik versta er geen reet van
Elk jaar dezelfde?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het gevoel dat elk nieuw jaar in de t2k ik iets van drie nieuwe Beegees nummers ontdek.
... De Drie Gees?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het gevoel dat elk nieuw jaar in de t2k ik iets van drie nieuwe Beegees nummers ontdek.
Toen ik bij de Snob door de keuzelijst ging, schrok ik wel dat You Should Be Dancing daar stond. Had dat eigenlijk in de Top2000 verwacht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
de pre-disco beegees zijn voor mij iets te onbekendquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
En dan zijn er inmiddels nog schandalig weinig over in de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
als het maar beter is dan de 3JSquote:
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als het maar beter is dan de 3JS
Wist niet dat zij zangeres was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
I wanna talk to you
The last time we talked, Mr smith, you reduced me to tears
(Waarom staat Grace Kelly er niet in?)
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]
John Mieremet en nog zo één, toch?
Ik zou niet teveel hopen maar is wel elk jaar minder blaf, dus gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef peaceman het volgende:
Zou de Top 2000 Blof vrij blijven dit jaar? Bevalt me prima zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |