Legoquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet mijn LEGO![]()
Maar de dino set zit in elkaar. Het 3 in 1 autotje nog niet. Maar die wil hij straks in elkaar gaan zetten
Peter, Peter zie je niet dat ik ziek ben van verdriet. Peter ik ben verliiieeeefd!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is van Peter das beste lied,uit 1985
Legoquote:
En die krijgen vaak weer een ban..quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Zou een goed voornemen zijn, want kleuters verzieken het voor een ander.
LEGO*quote:
quote:
Morguh lief konijntjuhquote:
Hey ToT was je ziek?quote:
Ze kunnen allebei ook goed zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is van Peter das beste lied,uit 1985
Einmal zweimal verkauftquote:
Kerel.quote:
quote:
quote:
Deessssquote:
Wat een welkom krijg je...quote:
Meh, was de drama hier gewoon ff een beetje moe. En ik las net dat DTS gisteren weer ff op slot is geweest vanwege drama?quote:
genoot mini tot?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, was de drama hier gewoon ff een beetje moe. En ik las net dat DTS gisteren weer ff op slot is geweest vanwege drama?
Maar ik heb het hier ook wel gemist hoor!
Verder gisteren kerst fijn gevierd met mevrouw en Mini ToT.
Morguh SBEquote:
Hey ToTquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, was de drama hier gewoon ff een beetje moe. En ik las net dat DTS gisteren weer ff op slot is geweest vanwege drama?
Gezellig ToT, goede keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd hierzo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een welkom krijg je...![]()
Je stapt hier in een warm bad.
Nu houden eendjes wel van water, dus dat is helemaal goed.
Kon beter. Misschien volgend jaar weer.quote:
Gisteren was er geen drama maar een lulletje lampekatoen als mod.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik lees ook van DTS op slot. Verder niets van meegekregen, ik was niet online.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezeik hier nee tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen is toch pas restjeswegwerkdag?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Rob het volgende:
[..]
kerst is nog bezig toch....
Restjes van dag 1 wegwerken
quote:
Hey lieffiequote:
Hij heeft alle kerstballen uit de boom getrokken?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]Die heeft lamskoteletjes zitten kluiven, maar het liefst met zo min mogelijk vlees er aan!
Verder vond hij alles wel interessant!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig ToT, goede keuze gemaakt.
Mini ToT als een soort van Snollebollekequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft alle kerstballen uit de boom getrokken?
Oja is ook zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Rob het volgende:
[..]
kerst is nog bezig toch....
Restjes van dag 1 wegwerken
Vandaag nog een kansquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd hierzo.
[..]
Kon beter. Misschien volgend jaar weer.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was er geen drama maar een lulletje lampekatoen als mod.
Corona? Neh.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hopelijk is volgend jaar alles weer redelijk normaal
Jepquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]Yow! Toch dit jasje maar weer aangetrokken?
Gourmet met kangoeroe, lamskoteletten, beef rolls met sperzieboontjes er in, zalm en nog andere lekkere dingen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezeik hier nee toch![]()
Leuk wat hebben jullie voor lekkers gegeten?
kloptquote:
Nee die hebben we dit jaar niet opgezet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft alle kerstballen uit de boom getrokken?
Restjes wegwerken gaat door tot half januariquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is toch pas restjeswegwerkdag?
Ben zeer benieuwd naar de besmettingscijfers in de 2e week van januari....quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik dus ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar de besmettingscijfers in de 2e week van januari....
Uit voorzorg zeker? Zo'n jong kind steekt ook alles nog in zijn mond, dus je moet geen gedoe hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die hebben we dit jaar niet opgezet.
ja en bij jou in de boom smijtenquote:
15k+ per dagquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je een grote koelkast hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Restjes wegwerken gaat door tot half januari
Ik vermoed hoog.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wouwquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Restjes wegwerken gaat door tot half januari
O klinkt goed, alleen kangaroe geen idee nog nooit gehadquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Gourmet met kangoeroe, lamskoteletten, beef rolls met sperzieboontjes er in, zalm en nog andere lekkere dingen.
Daarnaast een aantal speciaalbiertjes, toastjes met salades enz.
En jullie?
fixedquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was er geen drama maar een lulletjes lampekatoen als mods.
Die rijzen dan de pan uitquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik trap er niet weer inquote:
Ben er ook bang voor.quote:
Ik las laatst dat de farmaceutici die het vaccin produceren, zeggen dat dit nog wel een jaartje of 10 kan duren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou nou wat een agressiequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en bij jou in de boom smijten
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las laatst dat de farmaceutici die het vaccin produceren, zeggen dat dit nog wel een jaartje of 10 kan duren.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was er geen drama maar een lulletje lampekatoen als mod.
Hij stopt wel veel in zijn mond, maar gelukkig merkt hij wel wat hij kan eten en wat niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uit voorzorg zeker? Zo'n jong kind steekt ook alles nog in zijn mond, dus je moet geen gedoe hebben.
Of is mini-ToT die fase al voorbij.
Hoezo 10 jaar? Dat is wel erg lang.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las laatst dat de farmaceutici die het vaccin produceren, zeggen dat dit nog wel een jaartje of 10 kan duren.
Daar ben ik ook bang voorquote:
Morgen weer de restjes van vandaagquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is toch pas restjeswegwerkdag?
Leer maar eens normaal te doen met elkaar hierquote:
Paul Simonsquote:
We hadden 2 verschillende soorten kangoeroevlees; hele malse stukken en reepjes die wat taaier waren, maar die wat voller van smaak waren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O klinkt goed, alleen kangaroe geen idee nog nooit gehad
Ik heb niets bijzondergemaakt
vlaamsstoofvlees met zelf gebakken friet en salade
Stel je niet zo aan. Zoveel was er niet aan de hand. Je zat gewoon te wachten op een kans om hem dicht te gooien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Leer maar eens normaal te doen met elkaar hierlukt al zeker een half jaar niet
Mooi tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
We hadden 2 verschillende soorten kangoeroevlees; hele malse stukken en reepjes die wat taaier waren, maar die wat voller van smaak waren.
Ik vond die malse lekkerder, mijn vrouw vond die taaie juist lekkerder.
Nou, dat is dan mooi verdeeld meteen!
Hoe gaat het met de wandelkoningin? Nog wat gehoord?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |