Niets geintje! Er was weer ruzie in DTS en ik was aan het Kerst vieren, dus daarom ging DTS even op slot zodat iedereen zijn zonden kon bezinnen en een Kerstfilm kon kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja was niet zoveel aan de hand. Gewoon een geintje van Paul of zo.
@Totieeeequote:
knijntjeeeequote:
Volgende keer de mensen gewoon een ban geven die zich mis dragen. Hoeft de rest er niet onder te lijdenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Niets geintje! Er was weer ruzie in DTS en ik was aan het Kerst vieren, dus daarom ging DTS even op slot zodat iedereen zijn zonden kon bezinnen en een Kerstfilm kon kijken
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:19 schreef dud0r het volgende:
Mmm warme chocolademelk en een stukje banketstaaf
paul kan niet bannenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer de mensen gewoon een ban geven die zich mis dragen. Hoeft de rest er niet onder te lijden
Ik wilde eerst notes enzo doen, maar lukte niet zo goed mobiel heequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer de mensen gewoon een ban geven die zich mis dragen. Hoeft de rest er niet onder te lijden
Dat is ook gebeurdquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
paul kan niet bannen
quote:
Bpijkbaar wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar wel steeds dezelfde en degene die uit dagen niet
Wie is er op vakantie danquote:
Robbie!quote:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Bpijkbaar
Vakanties worden niet besproken
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is meten met twee maten hier in dts en ook op fok zelf
Maar hij was hier even kort.quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En mods kunnen die ook een ban krijgen eigenlijk?
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En mods kunnen die ook een ban krijgen eigenlijk?
Hebben die geen immuniteitquote:
Thnx heb hem geluisterdquote:
Het is niet mijn LEGOquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet mijn LEGO![]()
Maar de dino set zit in elkaar. Het 3 in 1 autotje nog niet. Maar die wil hij straks in elkaar gaan zetten
En papa helpt graag mee...quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet mijn LEGO![]()
Maar de dino set zit in elkaar. Het 3 in 1 autotje nog niet. Maar die wil hij straks in elkaar gaan zetten
Uiteraardquote:
Yep! Zou een goed voornemen zijn, want kleuters verzieken het voor een ander.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien is het beter dat mensen elkaar gewoon meer elkaar gaan negeren of lekker blokkeren.. Vind dat wel een goed voornemen voor het nieuwe jaar
Want dat kleuter gedrag van sommige is wel een keer klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |