genoot mini tot?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, was de drama hier gewoon ff een beetje moe. En ik las net dat DTS gisteren weer ff op slot is geweest vanwege drama?
Maar ik heb het hier ook wel gemist hoor!
Verder gisteren kerst fijn gevierd met mevrouw en Mini ToT.
Morguh SBEquote:
Hey ToTquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, was de drama hier gewoon ff een beetje moe. En ik las net dat DTS gisteren weer ff op slot is geweest vanwege drama?
Gezellig ToT, goede keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd hierzo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een welkom krijg je...![]()
Je stapt hier in een warm bad.
Nu houden eendjes wel van water, dus dat is helemaal goed.
Kon beter. Misschien volgend jaar weer.quote:
Gisteren was er geen drama maar een lulletje lampekatoen als mod.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik lees ook van DTS op slot. Verder niets van meegekregen, ik was niet online.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezeik hier nee tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen is toch pas restjeswegwerkdag?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Rob het volgende:
[..]
kerst is nog bezig toch....
Restjes van dag 1 wegwerken
quote:
Hey lieffiequote:
Hij heeft alle kerstballen uit de boom getrokken?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]Die heeft lamskoteletjes zitten kluiven, maar het liefst met zo min mogelijk vlees er aan!
Verder vond hij alles wel interessant!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig ToT, goede keuze gemaakt.
Mini ToT als een soort van Snollebollekequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft alle kerstballen uit de boom getrokken?
Oja is ook zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Rob het volgende:
[..]
kerst is nog bezig toch....
Restjes van dag 1 wegwerken
Vandaag nog een kansquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd hierzo.
[..]
Kon beter. Misschien volgend jaar weer.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was er geen drama maar een lulletje lampekatoen als mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |