Heb zelf op Chris rea - i can feel your heartbeat Gestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
Chris Isaak - Blue Hotel en Chris Rea - Josephine komen er wel weer karig vanaf dit jaar zo in de nacht. Dat gaat die nummers geen goed doen.
Was ie op de hoogte ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef Starflyer het volgende:
Deze heb ik pas nog van LP gedraaid
Hier en daar een bui.quote:
Die staat dan weer niet op mijn LPquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:47 schreef Poppejans het volgende:
Help wat een blijheid lied.
Ik ken dit niet
Zouden er echt veel mensen zijn die een jaar lang onthouden dat ze ergens op willen stemmen omdat ze het in de vorige editie hebben gehoord?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb zelf op Chris rea - i van feel your heartbeat Gestemd
godzijdank, ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 26 december 2020 10:47 schreef Poppejans het volgende:
Help wat een blijheid lied.
Ik ken dit niet
Sorry ik vind er ook nog eens niets aan, en ik ben echt niet alleen maar van de boze ragmuziekquote:
De docu op NPO al een keer gekeken?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt heel Graceland voorbij?
Maak zelf nog wel eens een lijstje die ik dan hier post om het volgend jaar weer op te zoeken als ik ga stemmen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zouden er echt veel mensen zijn die een jaar lang onthouden dat ze ergens op willen stemmen omdat ze het in de vorige editie hebben gehoord?
Ik vind Road to Hell trouwens het beste werk van Chris Rea. Heb het een tijd gedraaid in de laatste paar kilometer voor aankomst bij het werk.
Die versie vind ik ook best te pruimenquote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De docu op NPO al een keer gekeken?
Oh, Elton
Platen waarop ik gestemd heb of op wil stemmen zet ik in een Spotify lijst en tegen de tijd dat we kunnen stemmen kies ik daar uit, uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zouden er echt veel mensen zijn die een jaar lang onthouden dat ze ergens op willen stemmen omdat ze het in de vorige editie hebben gehoord?
Ik vind Road to Hell trouwens het beste werk van Chris Rea. Heb het een tijd gedraaid in de laatste paar kilometer voor aankomst bij het werk.
Is dat de werktitel voor Driving Home for Christmasquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
Road to Hell trouwens het beste werk van Chris Rea
Ik heb dat een paar keer gehad, omdat het uit mijn netvlies is geraakt door de jaren heen. Ik schreef die weleens op in een schrift zodat ik ze er later weer bij kan pakken als ik weer ga stemmen. dit jaar echter niet gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Staat op npo start, zoeken op ‘classic albums’
Ieder land heeft zijn eigen Rob de Nijs.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elton heeft wel een heel wisselvallig oeuvre
Vanaf Nikita ging het mis, heel erg misquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elton heeft wel een heel wisselvallig oeuvre
Bowie met Blackstar komt ergens in de middag voor mij. daarna wel een tijdje niks.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:51 schreef alpeko het volgende:
Ik moet nog tot 17u wachten op stemplaat nr 3. Tom Petty is weer eens schandalig laag en weinig vertegenwoordigd. Hij zou voor het effect eigenlijk nog een keer dood moeten gaan
Die is leuk ja!quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb zelf op Chris rea - i can feel your heartbeat Gestemd
Denk dat Je sommige nummers Wel zal onthouden maar meeste toch niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |