En op Spotify kan je vervolgens door naar een enorme lijst generieke koffiehuis e.d.-playlists met een net iets te blij plaatje en/of naampje erbij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt het hele plaatje er zo bij bedenken. En dan zit dat in zo'n koffiehuis te tokkelen en iedereen kletst vrolijk door, op de drie aanbiddende meisjes vooraan na
Ik vond Make it Mine nog wel goed te doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Man gave names to all the animals is de beste van Mraz, maar ik kwam er achter dat dat een Bob Dylan-cover is
Waarom dan specifiek dit nummer massaal bleef hangen is mij wel een raadsel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En op Spotify kan je vervolgens door naar een enorme lijst generieke koffiehuis e.d.-playlists met een net iets te blij plaatje en/of naampje erbij.
Wijnfles ontkurkt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:42 schreef alopio het volgende:
Nou mooi moment om te ontbijten. Optijd klaar voor het volgende uur zo
Re-entry maar wel erg hoog teruggekomenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:43 schreef tompsv18 het volgende:
2013 uitgebracht en nu opeens nieuw in de lijst, bijzonder. Kan zo geen reden bedenken.
Stemnnummerquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft wel een erg overrated band maar ja
*Gruwelt*quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:43 schreef Dwersdriever het volgende:
Zelfde producer als Kensington toch?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer iets dat ik niet ken en ik ook meteen weer ga vergeten
Ik begrijp de hele hype ook niet zo, maar na al die kibbelkabbel is dit wel verfrissend om te horen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft wel een erg overrated band maar ja
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Staat Fluorescent Adolescent in de lijst?
@Mikeyttquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:44 schreef Isorden het volgende:
Kom ik terug bij mn PC na het ontbijt... stond mn koffie er nog...
Das nu dus ijskoffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |