Ich bin Wutend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
is destijds door de breakfast club () van 3fm gebruikt om met een vingertje te wijzen naar racistische Duitsers. Misschien dat ik het nummer daarom niet meer trek.
Voortaan louter flauwe dingen plaatsen, Zor!quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de een of andere manier snap ik het nooit. Als ik denk iets goeds te plaatsen is het meestal geen succes, maar als ik denk wat flauw dan vindt iedereen het leuk.
Oh ja, dat was ik ook alweer vergetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
is destijds door de breakfast club () van 3fm gebruikt om met een vingertje te wijzen naar racistische Duitsers. Misschien dat ik het nummer daarom niet meer trek.
Gaat eigenlijk altijd via platenmaatschappijen. Heb een livevideo op YouTube, was echt 5 jaar niets mee aan de hand tot die artiest bij een platenmaatschappij tekende. Of zelf uitgebrachte demo's van Dave Grohl van vroeger, niets mee aan de hand, behalve één nummer dat later door Nirvana is uitgebracht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, hun platenmaatschappij heeft dat
Maar Don staat er volmondig achter idd
Sowieso prachtig hoe mad Rick wordt.quote:
An End Has a Startquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:34 schreef MTheBassman het volgende:
dit mag ook wel een keer eindigen, of zo.
Wie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meest terechte Barbara Dex award ooit.
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voortaan louter flauwe dingen plaatsen, Zor!
Rick is een goede gastquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sowieso prachtig hoe mad Rick wordt.
Overigens Rick
Daarom probeer ik de persoonlijkheid maar los te zien van de muziek, anders moest ik meerdere helden afschrijvenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morrissey is wel een beter voorbeeld, die is wel lichtjes tenenkrommend.
Ah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |