heb ik ook met hem, het was een rare vlegel maar het leek me geen slechte man.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
MJ was niet helemaal goed snik, maar ik heb de indruk dat hij het niet slecht bedoelde allemaal.
Free Bird?quote:
Allebei wel grote ego's en geldwolven toch?quote:
Gezien hoe is is opgegroeid zou niemand 'normaal' zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
MJ was niet helemaal goed snik, maar ik heb de indruk dat hij het niet slecht bedoelde allemaal.
Ach, je kan ook fan zijn van Morrissey, dan wordt je ook op de proef gesteldquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef D. het volgende:
Goede muzikant Don, alleen jammer van zijn persoonlijkheid
Safe in New York Cityquote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien hoe is is opgegroeid zou niemand 'normaal' zijn denk ik
Dat kwam er niet echt uit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht een grapje te kunnen maken
Morrissey is wel een beter voorbeeld, die is wel lichtjes tenenkrommend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ach, je kan ook fan zijn van Morrissey, dan wordt je ook op de proef gesteld
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal automagisch tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef Zorro het volgende:
The Eagles hebben 60 mensen fulltime om alles van youtube wat over the Eagles gaat een takedown te laten geven.
Hoe triest.
moet zij wetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
Annie Lennox (Aberdeen, 25 december 1954)
De volgende ook.quote:
Op de een of andere manier snap ik het nooit. Als ik denk iets goeds te plaatsen is het meestal geen succes, maar als ik denk wat flauw dan vindt iedereen het leuk.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal automagisch tegenwoordig.
Waaiaaiaaiquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind de cover van Trijntje Ooste... nee laat maar
Da's niet helemaal waar, hun platenmaatschappij heeft datquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef Zorro het volgende:
The Eagles hebben 60 mensen fulltime om alles van youtube wat over the Eagles gaat een takedown te laten geven.
Hoe triest.
Een reactie op de terugkeer vanquote:
Ik vond het bij Henley wel meevallen. Maar is alweer een tijd geleden dat ik de doc gezien heb.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Allebei wel grote ego's en geldwolven toch?
Video afgelopen week nog bekekenquote:
Misschien eerst in de huiskamer een try-out van je grappen doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de een of andere manier snap ik het nooit. Als ik denk iets goeds te plaatsen is het meestal geen succes, maar als ik denk wat flauw dan vindt iedereen het leuk.
is destijds door de breakfast club (quote:
Hey Rick!quote:
Zeg nou zelf ; zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een reactie op de terugkeer van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |