Al die zelfkwelling - waaróm toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:20 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit heul veul cadeaus in te pakken met hele gore zoete rode wijn
Ja die zou ik ook weggevenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:20 schreef houdjemond het volgende:
Maar niet zo veel dat je het ook opzet. Dat geldt natuurlijk voor de nodige Top 2000-artiesten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hier ook eigenlijk, terwijl ik wel echt van zn muziek hou.
Nee, dat was vorig jaar. MJ zit weer een beetje in de liftquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:20 schreef Berkery het volgende:
Best veel MJ vandaag, is hij aan het dalen?
Uitstekende muziek, maar het prikkelt me niet om vaker te luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hier ook eigenlijk, terwijl ik wel echt van zn muziek hou.
Otis lift?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, dat was vorig jaar. MJ zit weer een beetje in de lift
De suffe cadeaus gaan weer door naar de volgende bedoel je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:20 schreef houdjemond het volgende:
Origineel van Sinatra is beter.quote:
Kan nog bewaard worden voor een paar New York plaatjes later in de lijstquote:
In combinatie met die vogels ook heerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:23 schreef Dwersdriever het volgende:
Oef...Don Henley solo. Heerlijk.
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef D. het volgende:
Goede muzikant Don, alleen jammer van zijn persoonlijkheid
Soms is het handig dat soort dingen niet te weten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef D. het volgende:
Valt best mee toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef D. het volgende:
Dat is Boys of Summerquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In combinatie met die vogels ook heerlijk.
Oeps.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Die aanslagen waren leuk, maar dit is beter?
ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms is het handig dat soort dingen niet te weten.
T is nogal een gigantische lulquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden eerlijk gezegd.
Die Eagles docu op Netflix blijft geniaal. Daar komt idd wel een beetje z'n ware aard naar bovenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Live and Let Die.quote:
Klopt wel ja, alleen kan ik die dingen goed los zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ah, op die fiets. Ja, daar heb je ook wel een hoop van in de muziek.quote:
Ja, Don en Glenn waren 2 fijne kerels zeg maar....quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die Eagles docu op Netflix blijft geniaal. Daar komt idd wel een beetje z'n ware aard naar boven
Vooral Glen Frey toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die Eagles docu op Netflix blijft geniaal. Daar komt idd wel een beetje z'n ware aard naar boven
Ja maar ik dacht een grapje te kunnen makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geloof dat-ie op de Eagles doelde.
De adelaars dat zijn de keerlsquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, Don en Glenn waren 2 fijne kerels zeg maar....
MJ was niet helemaal goed snik, maar ik heb de indruk dat hij het niet slecht bedoelde allemaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt wel ja, alleen kan ik die dingen goed los zien
MJ is ook een goed voorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |