heb ik ook met hem, het was een rare vlegel maar het leek me geen slechte man.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
MJ was niet helemaal goed snik, maar ik heb de indruk dat hij het niet slecht bedoelde allemaal.
Free Bird?quote:
Allebei wel grote ego's en geldwolven toch?quote:
Gezien hoe is is opgegroeid zou niemand 'normaal' zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
MJ was niet helemaal goed snik, maar ik heb de indruk dat hij het niet slecht bedoelde allemaal.
Ach, je kan ook fan zijn van Morrissey, dan wordt je ook op de proef gesteldquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef D. het volgende:
Goede muzikant Don, alleen jammer van zijn persoonlijkheid
Safe in New York Cityquote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gezien hoe is is opgegroeid zou niemand 'normaal' zijn denk ik
Dat kwam er niet echt uit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht een grapje te kunnen maken
Morrissey is wel een beter voorbeeld, die is wel lichtjes tenenkrommend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ach, je kan ook fan zijn van Morrissey, dan wordt je ook op de proef gesteld
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |