Hoeft niet hoor, we ruiken je toch niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga tijdens reclame effe snel douchen, denk ik.
Die zit er in, die harmonicaspelende buurmanquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'm tenenkrommend
Het enige wat het nog erger gemaakt had was een 'excuusneger'
Stel je voor dat er meer muziek gedraaid wordt op een radiozender, kan toch niet?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die 8 uur extra is louter voor gelul, dat was al duidelijk toch?
Als ik Twitter mag geloven kijkt iedereen iets over Queen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat twitterend Nederland eigenlijk los op die te korte liedjes in combi met de 8 uur langer? Ik verwacht wel schuimbekkende Henk's en Ingrid's
Natuurlijk niet. Die horen het verschil niet eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat twitterend Nederland eigenlijk los op die te korte liedjes in combi met de 8 uur langer? Ik verwacht wel schuimbekkende Henk's en Ingrid's
Speciaal voor Gijs Staverman.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die 8 uur extra is louter voor gelul, dat was al duidelijk toch?
Die merken het alleen als Borsato of Bløf wordt ingekort.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat om het idee, Hans.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, we ruiken je toch niet.
Mooi dat je daar even reclame voor maakt!quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga tijdens reclame effe snel douchen, denk ik.
Nee over Mathias Rustquote:
Oh Queen + Adam Lambert wordt nu uitgezonden geloof ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik Twitter mag geloven kijkt iedereen iets over Queen.
49% sexquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan Pino dat niet eens als extra stat opnemen op z'n site, nummers ingedeeld per songtekstthema?
Ja, hoe voelt dat nou zo'n plastic neus.quote:
Ow, f*ck, ja, die hebben ze later toegevoegdquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zit er in, die harmonicaspelende buurman
Ik heb mijn account een tijdje geleden in de shredder gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Die horen het verschil niet joh.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Mwah. Heb niet zoveel met kerst. Jij dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ewa chick
Leuke kerst gehad ?
Die keer dat Wat Zou Je Doen werd afgekapt was stiekem wel hilarisch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die merken het alleen als Borsato of Bløf wordt ingekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |