De eerste keer vond ik m nog wel gaan, maar hij zit volgens mij in elk reclameblok twee keerquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is het dieptepunt van Kerstreclames deze eeuw, echt...
Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel procent van de nummers in de lijst gaat eigenlijk over liefde?
Die zitten bij The Police in het busjequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Halen, Don Henley, Roy Orbison, the Police....
Ik zie weinig zwart.
Curtis ownt dit hele blokje sowiesoquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Halen, Don Henley, Roy Orbison, the Police....
Ik zie weinig zwart.
Toch hè, dacht ik al.quote:
Tijd tekort he, het duurt dit jaar 8 uur korterquote:
Jep.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor mensen die er op hun asbest uitzien?
Maar natuurlijk. Hoe dom van me.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die zitten bij The Police in het busje
Kan Pino dat niet eens als extra stat opnemen op z'n site, nummers ingedeeld per songtekstthema?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
99,9%quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Best wel wat werk, maar denk wel dat we met zijn alleen wat kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan Pino dat niet eens als extra stat opnemen op z'n site, nummers ingedeeld per songtekstthema?
Ik vind 'm tenenkrommendquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De eerste keer vond ik m nog wel gaan, maar hij zit volgens mij in elk reclameblok twee keer
Die 8 uur extra is louter voor gelul, dat was al duidelijk toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:40 schreef molloot200 het volgende:
As is maar 6 minuten of zo en die gaan ze al verkorten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |