quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Rick is een goede gast
Liefde voor de muziek, en hart op de goede plaats![]()
George Michael was meer van Assquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik link dit aan George Michael. Wist eerlijk gezegd niet heel bewust dat dit van Stevie was.
Weet je wat ook van Stevie is?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik link dit aan George Michael. Wist eerlijk gezegd niet heel bewust dat dit van Stevie was.
En in autogarages.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer wordt vaak gedraaid op crematieplechtigheden.
Ik zal wel een van de weinigen zijn die om niet-corona redenen op dit nummer gestemd heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Echt? Dat nummer komt me zo m'n neus uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat ook van Stevie is?
Dat liedje dat dat keyboardpingelende kind van de AH-kerstreclame zingt.
Had hij autisme?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
George Michael was meer van Ass
Voor mensen die er op hun asbest uitzien?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Van Halen, Don Henley, Roy Orbison, the Police....quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef Gretzl het volgende:
De beste nummers van dit uur zijn van zwarte artiesten
Laten we hopen dat dat eerlijk tot stand is gekomenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef Gretzl het volgende:
De beste nummers van dit uur zijn van zwarte artiesten
Sterk, sterk.quote:
Ja, ik dacht in eerste instantie dat het speciaal voor de commercial bedacht was, maar het bestaat echt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt? Dat nummer komt me zo m'n neus uit
Stevie ook niequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Halen, Don Henley, Roy Orbison, the Police....
Ik zie weinig zwart.
Een van de weinig youtube channels waar ik op geabonneerd benquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
En als muziekliefhebber zeer interessant om naar te kijken
Dat is het dieptepunt van Kerstreclames deze eeuw, echt...quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt? Dat nummer komt me zo m'n neus uit
Ik denk dat For Once in my Life mijn favoriet is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien is dit wel mijn favoriete Stevie Wonder nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |