Giel ook nog eens. Spinvis is verdient beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Pff, weer een grote all-time favoriet die in het blokje van Giel zit. Ik heb betere herinneringen aan 2017 (of was het 2018) toen Rob Stenders mijn motivatie voor Bagagedrager voorlas
Download gewoon de pdf.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een waardeloze site is het toch trouwens. Scrollen is kut, cijfers van verloop van vorige noteringen zijn niet bijgewerkt. Echt een aanfluiting als je je de lijst der lijsten vindt.
Zet er een stagiair op en het is opgelost
Gebruik Piño’s site.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een waardeloze site is het toch trouwens. Scrollen is kut, cijfers van verloop van vorige noteringen zijn niet bijgewerkt. Echt een aanfluiting als je je de lijst der lijsten vindt.
Gewoon op de site van Pino kijken. Die is veel beterquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Giel zal inderdaad weinig verdienen met dat nachtwerk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Giel ook nog eens. Spinvis is verdient beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:04 schreef Isorden het volgende:
We zijn toch weer aardig op dreef zo op de 1e dag...Dagoduck heeft al gelijk een flinke voorsprong genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
We zijn toch weer aardig op dreef zo op de 1e dag...SjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
We zijn toch weer aardig op dreef zo op de 1e dag...slechts naar 4 gezakt tijdens kerstmiddag afwezigheid, netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:
Ik hoef zelf al niet eens meer reclame te makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Pino kijken. Die is veel beter
gaat niet helemaal goed dit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik heb af en toe het idee veel te posten en dan heeft hij er 3x zoveel... Hoe dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dagoduck heeft al gelijk een flinke voorsprong genomen.
Misschien heeft hij een scriptje geschreven dat voor elke post die jij post hij er automagisch drie postsquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee veel te posten en dan heeft hij er 3x zoveel... Hoe dan?
Zegt wel genoeg toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee veel te posten en dan heeft hij er 3x zoveel... Hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |