"En mijn tante heeft een baby, iedereen heeft een baby"quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:59 schreef Berkery het volgende:
Er zit een leuke Mama Appelsap in dat nummer van Michael Jackson
quote:
"En jij krijgt een baby en iedereen krijgt een baby" - Oprahquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
"En mijn tante heeft een baby, iedereen heeft een baby"
Pff, weer een grote all-time favoriet die in het blokje van Giel zit. Ik heb betere herinneringen aan 2016 toen Rob Stenders mijn motivatie voor Bagagedrager voorlasquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:59 schreef alpeko het volgende:
Iemand bereid om om ca 5:30 de honneurs voor mij waar te nemen om mijn tweede stemplaat onder de aandacht te brengen? Bagagedrager van Spinvis. Ik heb dan reeds een afspraak met mijn bed staan.
Ik heb ook 4 uur geslapen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vannacht een uur of vier geslapen en moest vandaag een beetje sociaal en gezellig doen.. ik ben kapot, dit hou ik geen week nog vol
Giel ook nog eens. Spinvis is verdient beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Pff, weer een grote all-time favoriet die in het blokje van Giel zit. Ik heb betere herinneringen aan 2017 (of was het 2018) toen Rob Stenders mijn motivatie voor Bagagedrager voorlas
Download gewoon de pdf.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een waardeloze site is het toch trouwens. Scrollen is kut, cijfers van verloop van vorige noteringen zijn niet bijgewerkt. Echt een aanfluiting als je je de lijst der lijsten vindt.
Zet er een stagiair op en het is opgelost
Gebruik Piño’s site.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een waardeloze site is het toch trouwens. Scrollen is kut, cijfers van verloop van vorige noteringen zijn niet bijgewerkt. Echt een aanfluiting als je je de lijst der lijsten vindt.
Gewoon op de site van Pino kijken. Die is veel beterquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Giel zal inderdaad weinig verdienen met dat nachtwerk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Giel ook nog eens. Spinvis is verdient beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:04 schreef Isorden het volgende:
We zijn toch weer aardig op dreef zo op de 1e dag...Dagoduck heeft al gelijk een flinke voorsprong genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |