Even afgewacht aangezien het Rain Down on Me is, maar als niemand dat roept krijg je het punt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Goalquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
België (is er leven op Pluto) van het goede doel maar inkoppen dan.
In elk geval "Leve de goede tsaar", want dat is de uitsmijter. Abbatoir, koffie klaar...quote:Op maandag 28 december 2020 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar een alternatieve vraag, is niet leuk als het topic dood gaat.
Straks komt de Dodenrit. Noem vijf rijmwoorden die Drs. P gebruikt op het zinnetje 'Trojka hier, trojka daar'.
overal zit paarden haar, twee half om en een tartaar, basgitaar en klapsigaar, moeder is de koffie klaar, is hier ook een abbatoir, zachtjes snort de samovaar, kijk daar vliegt een adelaar.... verder kom ik ff niet....quote:Op maandag 28 december 2020 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar een alternatieve vraag, is niet leuk als het topic dood gaat.
Straks komt de Dodenrit. Noem vijf rijmwoorden die Drs. P gebruikt op het zinnetje 'Trojka hier, trojka daar'.
Russische water ketel geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef Janneke141 het volgende:
Ik had ze inmiddels al gegoogled. Kan iemand mij uitleggen wat een samovaar is?
Dat klopt, doch levert geen punt op.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saturday Teenage Kick, Kickstart My Heart en Teenage Kicks stonden er vorig jaar ook al niet in.
Kijk en we zijn compleet, kunnen we weer verder!quote:Op woensdag 15 december 2021 10:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Simple Minds en Foster the People
Zweden niet, Frankrijk nietquote:Op woensdag 15 december 2021 10:27 schreef Tussle266 het volgende:
Zweden, Duitsland, Frankrijk. Mogelijk ook in die volgorde.
Geen Belgiëquote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat verbaast mij toch. Ierland zal er ook wel bij zitten dan met U2, en dan Duitsland en België?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |