Hier nog geen plofje! Heel ongebruikelijk met de kerstdagen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is maar Den Haag knalt aardig door vanavond
Schatjequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Nijntjequote:
Het was bij mijn broer al knallende en nu ik thuis ben hier ook . Echt se hele avond alquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog geen plofje! Heel ongebruikelijk met de kerstdagen.
Neeee geen zin in dat geklierquote:
Ook Den Haag of elders?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was bij mijn broer al knallende en nu ik thuis ben hier ook . Echt se hele avond al
Ik zou niet weten waar ik dat kan vinden. Wat ik wel weet is dat minimaal 50% van mijn posts gemaakt zijn in dtsquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
2019 was mijn beste jaar met bijna 25.000 posts
Hier niets maar woon dan ook niet in een tokkiebuurtquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Stomme Hagenezen! Ben blij dat ik in een echte stad woonquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was bij mijn broer al knallende en nu ik thuis ben hier ook . Echt se hele avond al
Bij mij waarschijnlijk 80+ %quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik dat kan vinden. Wat ik wel weet is dat minimaal 50% van mijn posts gemaakt zijn in dts
Van mij 50% in KSC, 40% hier en rest overal en nergens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik dat kan vinden. Wat ik wel weet is dat minimaal 50% van mijn posts gemaakt zijn in dts
Ik denk dat het los gaat in de steden waar altijd al ellende is. Rotterdam,Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Urkquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
Hier zo nu en dan een knal, maar is grotendeels rustig. Wel benieuwd naar O&N
Lekker manquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef X-23 het volgende:
Knalt hier soms behoorlijk. Maar dan ook mega knallen.
Arnhem, Leeuwarden....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het los gaat in de steden waar altijd al ellende is. Rotterdam,Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Urk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |