Het was bij mijn broer al knallende en nu ik thuis ben hier ook . Echt se hele avond alquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog geen plofje! Heel ongebruikelijk met de kerstdagen.
Neeee geen zin in dat geklierquote:
Ook Den Haag of elders?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was bij mijn broer al knallende en nu ik thuis ben hier ook . Echt se hele avond al
Ik zou niet weten waar ik dat kan vinden. Wat ik wel weet is dat minimaal 50% van mijn posts gemaakt zijn in dtsquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
2019 was mijn beste jaar met bijna 25.000 posts
Hier niets maar woon dan ook niet in een tokkiebuurtquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is maar Den Haag knalt aardig door vanavond
Stomme Hagenezen! Ben blij dat ik in een echte stad woonquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was bij mijn broer al knallende en nu ik thuis ben hier ook . Echt se hele avond al
Bij mij waarschijnlijk 80+ %quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik dat kan vinden. Wat ik wel weet is dat minimaal 50% van mijn posts gemaakt zijn in dts
Van mij 50% in KSC, 40% hier en rest overal en nergens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik dat kan vinden. Wat ik wel weet is dat minimaal 50% van mijn posts gemaakt zijn in dts
Ik denk dat het los gaat in de steden waar altijd al ellende is. Rotterdam,Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Urkquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
Hier zo nu en dan een knal, maar is grotendeels rustig. Wel benieuwd naar O&N
Lekker manquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:26 schreef X-23 het volgende:
Knalt hier soms behoorlijk. Maar dan ook mega knallen.
Arnhem, Leeuwarden....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het los gaat in de steden waar altijd al ellende is. Rotterdam,Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Urk
Alle grote stedenquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het los gaat in de steden waar altijd al ellende is. Rotterdam,Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Urk
Gelukkig valt het hier nog mee, al hoor ik er af en toe wel paar in de verte.quote:
Anders hier nog een. KOEKOEKquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goed hoor, buikje vol van het lekkere eten
Hoezo dat nou weer? 🤨quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Heus wel een keer genoeg geweestMisseljke kerel joh.
Vind jij die egotrip leuk dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |