chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Sepo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat geloof ik je graag. De normale was al zo smerig dat ik me daar niet eens aan waag.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga hier stuk om mario.![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb heel veel leuke ideeen...kom je langs danquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast wel ja, heb je een leuk idee?![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
De normale vond ik geen topper, maar wel te drinkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik je graag. De normale was al zo smerig dat ik me daar niet eens aan waag.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Den Dees. Een heel fijn kerst gewenst.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan je wel fris en fruitig, jij ook fijne kerstquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Den Dees. Een heel fijn kerst gewenst.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vanavond niet meer, heb volgende week wel tijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb heel veel leuke ideeen...kom je langs dan![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik vind schultenbrau nog beter te drinken dan die Hollandia.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De normale vond ik geen topper, maar wel te drinkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Google je het woord en zoek je op vertalingquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat rukken is hoor
Gaat wel redelijk. Lekker beetje rustig vandaag en moe maar verder wel prima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
KonijntjeHoe is jouw kerst tot nu toe?
Jij beetje leuke kerst?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat leggen ze je wel even uit hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat rukken is hoorIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
We gaan daten!!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanavond niet meer, heb volgende week wel tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mutti roept, je eten wordt koud!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat rukken is hoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
MrsLquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanavond niet meer, heb volgende week wel tijd![]()
Die tt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Laat paul het maar niet wetenquote:
Hoe kom je daar dan bij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stap 1;hand bij je pielquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat rukken is hoor
Stap 2; pak hem vast.
Stap 3;heen en weer bewegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zeker wel, vanmiddag bij mijn dochter geweest en verder lekker rustig, heerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk. Lekker beetje rustig vandaag en moe maar verder wel prima.
Jij beetje leuke kerst?
Die kneus heb ik sowieso niks mee te makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laat paul het maar niet weten
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stap 1;hand bij je piel
Stap 2; pak hem vast.
Stap 3;heen en weer bewegen.![]()
Mastuberen, mit dem piemel spelen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat rukken is hoorActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@mario390 Dochter gespot.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, vanmiddag bij mijn dochter geweest en verder lekker rustig, heerlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stap 1;hand bij je piel
Stap 2; pak hem vast.
Stap 3;heen en weer bewegen.dat is wixen
![]()
Hey Deisyyquote:
Zie!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stap 1;hand bij je piel
Stap 2; pak hem vast.
Stap 3;heen en weer bewegen.
Lekker gegeten en gedronken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, vanmiddag bij mijn dochter geweest en verder lekker rustig, heerlijkOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hi Deesquote:
Weer wat geleerd.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Die kneus heb ik sowieso niks mee te maken![]()
Bij mijn dochter lekker gebruncht en net een heerlijke biefstuk met frietjes en sla op, oa ja en wijnquote:
Dat ga ik denk straks ook maar eens drinken. Een glaasje wijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter lekker gebruncht en net een heerlijke biefstuk met frietjes en sla op, oa ja en wijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik ga morgen pas aan de wijn, dan word er denk al genoeg gezopen dus vandaag even rustig aanquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga ik denk straks ook maar eens drinken. Een glaasje wijn.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
L geen bier. Maar proost SBEquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is een op gin gebaseerde cocktail in de maak.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Eentje kan toch welquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga morgen pas aan de wijn, dan word er denk al genoeg gezopen dus vandaag even rustig aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wordt dat dan een rode of een witte?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga ik denk straks ook maar eens drinken. Een glaasje wijn.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Absolute beginners.quote:
Een wittequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wordt dat dan een rode of een witte?
Heel raar vvoor de chemo dronk ik altijd rood. Lust dat niet meer zo raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets wat we niet willen zien.quote:
Nah, ik sla toch over. Mezelf kennende gaat dan ook de fles opquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
HalliGalli?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Dan kan je er beter niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, ik sla toch over. Mezelf kennende gaat dan ook de fles opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey chufi en deisyyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dan is je smaak er misschoen door veranderd, ik drink meestal ook wit, maar vanavond rood, want biefstuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een witte
Heel raar vvoor de chemo dronk ik altijd rood. Lust dat niet meer zo raarIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
O lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is je smaak er misschoen door veranderd, ik drink meestal ook wit, maar vanavond rood, want biefstuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
David Bowie was ook een goed acteur.quote:
En daarbij ben ik ook best moe. beetje gebroken nacht gehad dus na anderhalf wijntje tyf ik toch in slaap op de bank ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je er beter niet aan beginnen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
WWas dat een acteur?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
David Bowie was ook een goed acteur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan beter op tijd het bed induiken en morgen genieten van dat lekkere vocht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarbij ben ik ook best moe. beetje gebroken nacht gehad dus na anderhalf wijntje tyf ik toch in slaap op de bank ben ik bang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje een doolhof wel, die carrierequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
David Bowie was ook een goed acteur.
I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Jij weet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje een doolhof wel, die carriere![]()
![]()
@FreshFruit yihaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef Fogel het volgende:
Hier is een op gin gebaseerde cocktail in de maak.
Hocus pocus:DEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Genot dit Dotquote:
Pilates pasquote:
Vuurwerk hier"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: