quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Die kneus heb ik sowieso niks mee te maken
Bij mijn dochter lekker gebruncht en net een heerlijke biefstuk met frietjes en sla op, oa ja en wijnquote:
Dat ga ik denk straks ook maar eens drinken. Een glaasje wijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter lekker gebruncht en net een heerlijke biefstuk met frietjes en sla op, oa ja en wijn
Ik ga morgen pas aan de wijn, dan word er denk al genoeg gezopen dus vandaag even rustig aanquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga ik denk straks ook maar eens drinken. Een glaasje wijn.
L geen bier. Maar proost SBEquote:
Eentje kan toch welquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga morgen pas aan de wijn, dan word er denk al genoeg gezopen dus vandaag even rustig aan
En wordt dat dan een rode of een witte?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga ik denk straks ook maar eens drinken. Een glaasje wijn.
Absolute beginners.quote:
Een wittequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wordt dat dan een rode of een witte?
Iets wat we niet willen zien.quote:
Nah, ik sla toch over. Mezelf kennende gaat dan ook de fles opquote:
HalliGalli?quote:
Dan kan je er beter niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, ik sla toch over. Mezelf kennende gaat dan ook de fles op
Dan is je smaak er misschoen door veranderd, ik drink meestal ook wit, maar vanavond rood, want biefstuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een witte
Heel raar vvoor de chemo dronk ik altijd rood. Lust dat niet meer zo raar
O lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is je smaak er misschoen door veranderd, ik drink meestal ook wit, maar vanavond rood, want biefstuk.
David Bowie was ook een goed acteur.quote:
En daarbij ben ik ook best moe. beetje gebroken nacht gehad dus na anderhalf wijntje tyf ik toch in slaap op de bank ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je er beter niet aan beginnen.
Was dat een acteur?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
David Bowie was ook een goed acteur.
Dan beter op tijd het bed induiken en morgen genieten van dat lekkere vocht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarbij ben ik ook best moe. beetje gebroken nacht gehad dus na anderhalf wijntje tyf ik toch in slaap op de bank ben ik bang.
Beetje een doolhof wel, die carrierequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
David Bowie was ook een goed acteur.
Jij weet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje een doolhof wel, die carriere
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:15 schreef Fogel het volgende:
Hier is een op gin gebaseerde cocktail in de maak.
Genot dit Dotquote:
Pilates pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |