Ik houd niet zo van radler. Doe maar gewoon bierquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik werd nur nu vanavond bij het eten
en villacher radler drinken
Moet jij nu nog eten dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik werd nur nu vanavond bij het eten
en villacher radler drinken
yeahhh maar blijf nog even bij die andere stream...leuk!quote:
Wat voor bier had je gister dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
0.0 bier vandaag, want dat alcoholische zwerversbier viel slecht gisteren
Geweldige bandquote:
Ja dan ben je echt gayquote:
Tandje erbij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
yeahhh maar blijf nog even bij die andere stream...leuk!
Lekker bierquote:
Hollandia 12%quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor bier had je gister dan?
Sommige nummers vind ik wel goed maar het einde is altijd ruk.quote:
Ben je homo?quote:
Symphonic ruk muziek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige nummers vind ik wel goed maar het einde is altijd ruk.
Jij weet,mayo boy.quote:
Ikke nietquote:
The logical song vind ik wel mooi. Maar het einde is ruk.quote:
Dat wel, maar ik vind het wel lekker voor met warm weerquote:
ah kay daten dan?quote:
Mark.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mark is pas de ekte mayo boy
Ow dat bier. Dat is niet te zuipen, althans de 'normale' pils van ze. De 12% heb ik nog niet gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hollandia 12%Na wat Hollandia pils
Zoals deze winterquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het wel lekker voor met warm weer
Ook niet te zuipenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow dat bier. Dat is niet te zuipen, althans de 'normale' pils van ze. De 12% heb ik nog niet gehad.
Met croma.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je daar lekker op rukken?
what ever you wantquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je daar lekker op rukken?
Ja maar dat spettert en spat niet.quote:
Op 1,50 afstand is toch niks aanquote:
Je moet er even bij blijven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dat spettert en spat niet.
What ever you do...quote:
Nee dat is nog te koud, alhoewel vanmiddag wel lekker weer buiten wasquote:
Ik denk dat we dat samen best gezellig kunnen makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op 1,50 afstand is toch niks aan
Tantra Yogha.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op 1,50 afstand is toch niks aan
Daar ging mijn bier lul.quote:
Lekker rockenquote:
Vast wel ja, heb je een leuk idee?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat samen best gezellig kunnen maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |