chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja,met afstandbediening.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Ja mooi hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah k** . Zal zeker geen vergoeding ofzo krijgen hèquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mijn pakketje van tommie is pleitte![]()
Mooie TT FF![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik de enige die niet naar de top 2000 aan het luisteren is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb je heel wat uit te proberenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou je daar niet van?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik de enige die niet naar de top 2000 aan het luisteren isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik af en toe dus nee je bent niet de enigequote:Op vrijdag 25 december 2020 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik de enige die niet naar de top 2000 aan het luisteren is
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nee. Ik luister m'n eigen favo muziek op YTquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik de enige die niet naar de top 2000 aan het luisteren isIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jawel, maar hier staat Sissy op de tv en ik zit mijn eigen playlist te luisterenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik af en toe dus nee je bent niet de enigeGelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 25 december 2020 16:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik luister m'n eigen favo muziek op YT![]()
Dank. Staat verFOK!t inmiddels ook op de FP.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Snollebollekes?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik luister m'n eigen favo muziek op YT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach is dat er nog steeds op?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar hier staat Sissy op de tv en ik zit mijn eigen playlist te luisteren
Ik vind het wel lekker zo top van de week ook de 4000 geluisterd
Een hele dag andere muziek en niet een nummers die keer op keer terug komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ben je ook een lieverd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
15 uren ben je wakker??
dat is niks jij zonder soul![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, oa alan parsons, bon jovi, phil collins, real mccoy en cascada.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hij is net wakker. Hij heeft wel geslapenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
15 uren ben je wakker??
dat is niks jij zonder soulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkbaar word dat nog altijd op tv gedraaid rond deze tijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach is dat er nog steeds op?
Ik vind het wel lekker zo top van de week ook de 4000 geluisterd
Een hele dag andere muziek en niet een nummers die keer op keer terug komen
Ik ga nog maar even een rodnje wandelen voor de zon echt helemaal verdwenen is.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geklikt.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat draait al heel lang op tv jemig zegquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar word dat nog altijd op tv gedraaid rond deze tijd
Net als Home alone, is dat er deze kerst ook weer op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is de zon toch bijna verdwenenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even een rodnje wandelen voor de zon echt helemaal verdwenen is.
Wandelse lief konijntjuh
Dat kijk ik dus niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat draait al heel lang op tv jemig zeg
Net als Home alone, is dat er deze kerst ook weer op?
Wandel ze Nijntjequote:Op vrijdag 25 december 2020 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even een rodnje wandelen voor de zon echt helemaal verdwenen is.![]()
![]()
![]()
Denk dat het nu wel een stuk frisser is dan vanmiddag toen de zon nog scheen... heb vanmiddag ook even gewandeld"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Bruce Springsteen genot.
O jee ik ben benieuwd naar zijn commentaarquote:
Ik denk dat het morgen om vijf uur 's ochtends nog een stuk kouder isquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat het nu wel een stuk frisser is dan vanmiddag toen de zon nog scheen... heb vanmiddag ook even gewandeldIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ook niet hoor. Moet nog kijken wat ik ga kijken vanavond, weet niet eens wat er op tv isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ik ben benieuwd naar zijn commentaar
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen om vijf uur 's ochtends nog een stuk kouder isGa je dan aan de wandel of ben je dan al onderweg?
Hey enginequote:
Wel geklikt, dus even kijkenquote:
Ik ben vlaamse series op Videoland aan het kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Moet nog kijken wat ik ga kijken vanavond, weet niet eens wat er op tv is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan vertrek ik. Heb heilig moeten beloven dat ik me dit keer wel aan de planning zou houden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik ook jaGa je dan aan de wandel of ben je dan al onderweg?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey vriend.quote:
Dotje!quote:
Ik ga em afkijken. Vind het erg leukquote:
Makker!quote:![]()
Die zijn altijd wel goed. Welke ben je aan het kijken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vlaamse series op Videoland aan het kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
9 van de 10 coronabrandhaarden in christelijke gemeenten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het gaat gaat het hard
Kijk deze dan
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Wel leuk gedaan inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dotje!
[..]
Ik ga em afkijken. Vind het erg leuk
[..]
Makker!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dotje!
[..]
Ik ga em afkijken. Vind het erg leuk
[..]
Makker!![]()
Dank je SBEquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
9 van de 10 coronabrandhaarden in christelijke gemeenten.
Belachelijk he dat dat niet verboden mag worden
We gaan nu goed zien hoe schijnheilig sommige gelovigen zijn
Niet aan de medemens denken, nee gewoon gaan en schijt aan alles hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Take on me![]()
Ik ben nu De Dag aan het kijken,hiervoor een andere,die series zijn echt goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn altijd wel goed. Welke ben je aan het kijken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heeft iemand heel veel vrije tijd in gestokenquote:
Wat is deze?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heeft iemand heel veel vrije tijd in gestoken
Alleen minder voor de over buren, als ze het elke avond aan hebben
Zal eens kijken of het wat isquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nu De Dag aan het kijken,hiervoor een andere,die series zijn echt goed.
Ik weet wel dat die belgisch politie en rechtbank series echt goed zijn
Voor mij gevoe l heb ik ze helaas allemaal al gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet in de top 2000quote:Ofja vast ook wel maar dat bedoelde ik niet.
Ben dit aan het kijken![]()
Een live set vannacht.quote:
Leuk hoor die lichtshow thnxquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heeft iemand heel veel vrije tijd in gestokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lichtbolkje.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen minder voor de over buren, als ze het elke avond aan hebben![]()
Ik zou het supervet vinden als de buren zoiets doen. Dan maar een maandje niet slapen
schuifelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hebben du bild auch van top 2000?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nu De Dag aan het kijken,hiervoor een andere,die series zijn echt goed.
ik vind niet![]()
Graag gedaanquote:
Dan ga ik gewoon De Ridder terugkijken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eens kijken of het wat is
Ik weet wel dat die belgisch politie en rechtbank series echt goed zijn
Voor mij gevoe l heb ik ze helaas allemaal al gezien.
Van wie? En waar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een live set vannacht.
[ afbeelding ]
Dat is ook mooi he om te zien. Ze kunnen watquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een live set vannacht.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.nporadio2.nl/livequote:Op vrijdag 25 december 2020 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben du bild auch van top 2000?
ik vind nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die was mooi, leuke meid ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon De Ridder terugkijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag hopen dat het 's nachts wel uitgaatquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik zou het supervet vinden als de buren zoiets doen. Dan maar een maandje niet slapen
quote:quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij weet.quote:
quote:
WTF?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
![]()
Apart reclametje jaquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
I am a ..................quote:
![]()
![]()
![]()
Santa sharks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: