Geklikt.quote:
Dat draait al heel lang op tv jemig zegquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar word dat nog altijd op tv gedraaid rond deze tijd
Hier is de zon toch bijna verdwenenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even een rodnje wandelen voor de zon echt helemaal verdwenen is.
Dat kijk ik dus niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat draait al heel lang op tv jemig zeg
Net als Home alone, is dat er deze kerst ook weer op?
Wandel ze Nijntjequote:Op vrijdag 25 december 2020 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even een rodnje wandelen voor de zon echt helemaal verdwenen is.
O jee ik ben benieuwd naar zijn commentaarquote:
Ik denk dat het morgen om vijf uur 's ochtends nog een stuk kouder isquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat het nu wel een stuk frisser is dan vanmiddag toen de zon nog scheen... heb vanmiddag ook even gewandeld
Ik ook niet hoor. Moet nog kijken wat ik ga kijken vanavond, weet niet eens wat er op tv isquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ik ben benieuwd naar zijn commentaar
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen om vijf uur 's ochtends nog een stuk kouder is
Hey enginequote:
Wel geklikt, dus even kijkenquote:
Ik ben vlaamse series op Videoland aan het kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Moet nog kijken wat ik ga kijken vanavond, weet niet eens wat er op tv is
Dan vertrek ik. Heb heilig moeten beloven dat ik me dit keer wel aan de planning zou houden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat denk ik ook jaGa je dan aan de wandel of ben je dan al onderweg?
Hey vriend.quote:
Dotje!quote:
Ik ga em afkijken. Vind het erg leukquote:
Makker!quote:
Die zijn altijd wel goed. Welke ben je aan het kijken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vlaamse series op Videoland aan het kijken.
9 van de 10 coronabrandhaarden in christelijke gemeenten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het gaat gaat het hard
Kijk deze dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |