M een opvouwbare scooter is er helaas nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook een optie.... als mijn schuur groter was
In Nederland niet minder vandaag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
M een opvouwbare scooter is er helaas niet
Het gaat langzaam de wereld rond
Zeer besmettelijke Britse coronamutatie nu ook in Japan
https://www.telegraaf.nl/(...)atie-nu-ook-in-japan
Het was al in Duitsland gevonden ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
M een opvouwbare scooter is er helaas niet
Het gaat langzaam de wereld rond
Zeer besmettelijke Britse coronamutatie nu ook in Japan
https://www.telegraaf.nl/(...)atie-nu-ook-in-japan
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
En een schaamlipjessnuit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele verkleinde pupillendie heeft aardig wat drugs op
Is er al bekend dan hoeveel besmetting, hoorde net wel op de ic dat er bij zijn gekomenquote:
Ja als het gaat gaat het hardquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was al in Duitsland gevonden ook
Hey Mario, eten al op?quote:
Ziekenhuisbezetting vrijwel gelijk geblevenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er al bekend dan hoeveel besmetting, hoorde net wel op de ic dat er bij zijn gekomen
Meeste besmettingen zijn in dat soort dorpen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het gaat gaat het hard
Kijk deze dan
[ afbeelding ]
Ah ok . Ik heb niet gezien wat er op tafel stond .. Maar ipv dat er steeds minder mensen zijn komen er alleen maar meer bij ..quote:
Ja, dat hoorde ik net ook op het nieuws. Maar de dag besmettingen zijn nog niet bekend toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:07 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ziekenhuisbezetting vrijwel gelijk gebleven
Er zijn de afgelopen 24 uur 317 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdelingen in het ziekenhuis, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Dat zijn 4 nieuwe opnames minder dan gisteren. Op de intensive care werden 41 nieuwe patiënten opgenomen, bijna allemaal doorgestroomd vanaf de verpleegafdelingen. Dat zijn 3 nieuwe opnames meer dan gisteren.
De totale ziekenhuisbezetting door mensen met corona nam licht af, van 2308 naar 2304. Van die patiënten liggen er 600 op de intensive care. Gisteren stond dat aantal op 596.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |